Szukaj

Informacje o Hyundai Santa Fe III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2012 trzecia generacja Hyundaia Santa Fe. Samochód całkowicie odmieniono stylistycznie, zgodnie z zasadami nowego designerskiego trendu Hyundaia, nazwanego „Storm Edge” oraz koncepcją „Fluidic Sculpture”. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp z roku 2009 – Nuvis Concept. Hyundai Santa Fe III jest blisko spokrewniony z Kią Sorento (auta mają m.in. wspólną platformę podłogową). Oferowany jest w dwóch wariantach nadwozia: podstawowym, pięcioosobowym Sport oraz z większym rozstawem osi, zdolnym pomieścić 7 osób – LWB.
czytaj więcej
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz

Hyundai Santa Fe III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4700 mm
Szerokość 1880 mm
Wysokość 1680 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1633 mm
Rozstaw kół - tył 1644 mm
Prześwit 185 mm
Prześwit 4x4 185 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1049 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1006 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 1000 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 992 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1508 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1480 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1439 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1406 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1680 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 585 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria
Średnie spalanie dla Hyundai Santa Fe III SUV Facelifting
8,2 – 8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,4
Hyundai Santa Fe III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 136kW
Ok, średnie zużycie u mnie na blacie w tym momencie to ok 8,4 - tutaj przewaga trasy. Generalnie auto bardzo wygodne i elastyczne. Przy krótkich trasach miasto spalanie ponad 10l. Zrobiony chip tuning na 200 KM i 440Nm - bardzo polecam, ale wykonanie u rozsądnego specjalisty - spadło spalanie a auto stało bardziej dynamiczne.
9,1
Hyundai Santa Fe III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 136kW
Dane producenta wg spalania można sobie w buty wsadzić, spokojnie można dodać 30%-40% więcej. Zmiana biegów gdy silnik jeszcze zimny to jakaś tragedia. Jeździłem wcześniej Santa Fe II 197 km silnik 2.2, zdecydowanie lepsza kultura pracy silnika jak również i spalanie mniejsze. Poza tymi wadami, wszystko ok.
8,3
Hyundai Santa Fe III
SUV Facelifting 2.0 CRDi 185KM 136kW
Samochód do tanich nie należy ale z upustami przy wyprzedaży rocznika jest OK. Z podobnym wyposażeniem okazał się jedną z tańszych opcji na rynku taniej nawet od Skody. Przeglądy co 30 tys. w cenie około 1 tyś. złotych są bardzo OK. Ogumienie 19 w popularnym rozmiarze bardzo przystępne cenowo. Oryginalne akcesoria są bardzo dobrze skalkulowane cenowo. Spalanie jest uzależnione kro jaką nogę ma i o tym później. Na razie tylko eksploatacja.
Pdf uszkodzony
  • Hyundai Santa Fe III SUV 2.2 CRDi 197KM 145kW od 2012
  • układ wydechowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Witam ,byłem na servisie hyunday auto po gwarancji stwierdzili uszkodzony pdf .Kontrolka się świeci na zegarach że usterka ale auto smiga jak by nigdy nic,chciałem naprawić pdf ale ponoć nie ma zamienników i za nowy trzeba 20000 zł zapłacić.Wiadomo nie zamówiłem bo to chore .Auto mam od nowości miałem już problem z nawigacja po 15000km padła i wymienili na nową,potem przy60000km padła turbina i też gwarancja wymieniona,teraz jeżdżę z tym pdf ale gwarancja minęła auto ma90000km przebiegu i co robić,ma ktoś jakiś pomysł?
Samochód gasnie na drodze
  • Hyundai Santa Fe III SUV
  • silnik
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Samochód gaśnie na drodze, na torach, drodze ekspresowej czy podczas wyprzedzania. To jakiś koszmar. Wymieniony komputer, akumulator, baterie w pilocie, regenerowane wtryski, listwa zasilająca sprawdzona , nic w baku nie powoduje zapychania, na listwie normalne ciśnienie, ładowanie akumulatora ok, normalne paliwo, ciśnienie na pompie ok, a tu nagle błąd kompa i gaśnie. Auto ciężkie, zgasł mi na torach i nie ruszysz na aku, bo trzeba wcisnąć sprzęgło, nawet jak zapali i wbijesz bieg , i dodasz gazu to i tak nawet przy wysokich obrotach gaśnie. Ratunku.
2 komentarze
Uszkodzony cały tylny most w rocznym samochodzie
  • Hyundai Santa Fe III SUV 2.2 CRDi 197KM 145kW od 2012
  • nadwozie
  • 8 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 7
W moim Hyundai Santa Fe 2014 2.2 4X4 po roku posypał się tylny most. Auto oddane na serwis i ponad miesiąc czekania, bo nie ma części. Miałem jeszcze kilka usterek. Po przejechaniu 25 tys km, wytarła się kierownica, były problemy z elektroniką. Nie polecam nikomu tego modelu, tym bardziej, że teraz auto będzie stało miesiąc na serwisie, a ja nie dostałem auta zastępczego. Tragedia. Jak w aucie nowym za 200 tys. sypie się most i elektronika, to jedynym plusem jest teraz to, że jest wszystko robione na gwarancji, ale co z tego? Ja chcę jeździć samochodem, a nie żeby stało na serwisie ciągle. Kupiłem je nowe z salonu.
1 komentarz
Hyundai Santa Fe III SUV Facelifting