Szukaj

Informacje o Hyundai Santa Fe II SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Silniki radzą sobie z tym sporym autem, ale nic poza tym. Fani potężnych SUVów, które są w stanie ścigać się z autami sportowymi muszą jednak uśmiechnąć do niemieckiej konkurencji. Za to w Santa Fe jest spory, widlasty, 3.3l motor benzynowy o mocy 242KM, który nie będzie miał problemów z większością aut osobowych. Pozostałe jednostki pozwolą raczej wtopić się w tłum – mniejszy, benzynowy silnik zachowuje jeszcze dość dobrą dynamikę - ma 2.7l, niecałe 190KM i ładny dźwięk, a 10 sekund do 100km/h powinno większości wystarczyć. Diesel jest dość oszczędny, ale trochę bardziej leniwy. Ma 2.2l, 150KM i pomimo tego, że na trasie może i przydałoby mu się więcej koni, to da się nim jechać całkiem żwawo, gdy już turbosprężarka wkroczy do akcji.
czytaj więcej
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2188 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 335 Nm przy 1800-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87 x 92 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,3
~floyd0222
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
No cóż po użytkowaniu samochodu przez ponad dwa lata mogę coś powiedzieć o tym modelu: Po pierwsze jest to koreańczyk z głównym założeniem produkowany był na rynek USA i tu: jakość wykończenia wnętrza tj. deski rozdzielczej, plastików, boczków drzwiowych, uszczelek to materiały bardzo słabej jakości na plus zaliczam montaż bo nic nie trzeszczy oprócz tylnej półki. Co do ogólnej oceny auta powiem krótko, kto nie jeżdził samochodami marki premium ze świętej trójcy (BMW,Mercedes, Audi) będzie raczej zadowolony ale to moja subiektywna opinia. Nadmieniam iż auto kupione z ASO jako bezwypadkowe po pierwszym właścicielu z przebiegiem 132 000.
3,5
~Mario
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Początkowo byłem bardzo zadowolony. W miarę duży i wygodny SUV. W przeciągu 5 lata użytkowania tylko 2 usterki (wymiana silniczka klap nawiewu - kilkadziesiąt złotych za używany oraz regeneracja konwertera automatycznej skrzyni biegów po przebiegu 170000 - 2000zł). Jednak ostatnia przygoda po przejechaniu 201000 zmazała to pozytywne wrażenie - rozwalony blok silnika. Już wiem dlaczego wszyscy sprzedają ten samochód przed 200000km przebiegu! To częsta przypadłość tego silnika - obraca panewki na 3 tłoku. Używany silnik ok.12000 + przekładka. Dziękuję! - sprzedałem uszkodzony.
4,4
~Ares
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Sante Fe II jezdze od 4 lat, poprzednio jezdzilem 4 lata Santa FE I. Co nieco o tych autach mogę powiedzieć. Ale tu skupie się na II generacji. Jesli ktoś szuka wygodnego komfortowego dużego auta rodzinnego, które bez trudu poradzi sobie w lekkim terenie, przez głębokie bloto przejdzie jak burza , pojedize z toba na ryby do lasu , pociągnie przyczepe, dzieciaki odwiezie do szkoły , zone zabierze na kolacje i tym podobne - to wlasnie znalazles idealne auto. Najwazniejsza sprawa przy kupnie, nie szukac tanich zajezdzonych egzemplarzy np. z zagranicy, ja szukałem swojego 8 miesięcy miał być kupiony w Polsce serwisowany w ASO. Zaplacilem dużo, jak za używane auto ale warto było tyle dac. Jeśli ktoś szuka czegos z napedem 4x4 prostego i niezawodnego, taniego w utrzymaniu a do tego niebrzydkiego to to jest strzal w 10.
Średnie spalanie dla Hyundai Santa Fe II SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW 2006-2010
8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Moje auto jest tanie w utrzymaniu. Mój egzemplarz jest zadbany, serwis regularny, koszty , wymian oleju i filtrow 500 zl, przednie tarcze plus dobre klocki 600 zl, swoznie wachacza 40 zl, koncowki drazka 80 zl, nie miałem kompletnie zadnych napraw typu silnik skrzynia , wiec naprawdę serwis nowej octavi kosztuje wieciej niz utrzymanie tego suva. Ale slyszlaem ze auta zajezdzone kupione okazyjnie, maja problemy z dwumasa, sprzeglem ,z reduktorami. I wtedy koszty już sa horrendalne, wszystko zlezy od tego jak trafimy.
8,1
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Moje auto jest tanie w utrzymaniu. Mój egzemplarz jest zadbany, serwis regularny, koszty , wymian oleju i filtrow 500 zl, przednie tarcze plus dobre klocki 600 zl, swoznie wachacza 40 zl, koncowki drazka 80 zl, nie miałem kompletnie zadnych napraw typu silnik skrzynia , wiec naprawdę serwis nowej octavi kosztuje wieciej niz utrzymanie tego suva. Ale slyszlaem ze auta zajezdzone kupione okazyjnie, maja problemy z dwumasa, sprzeglem ,z reduktorami. I wtedy koszty już sa horrendalne, wszystko zlezy od tego jak trafimy.
8,1
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Moje auto jest tanie w utrzymaniu. Mój egzemplarz jest zadbany, serwis regularny, koszty , wymian oleju i filtrow 500 zl, przednie tarcze plus dobre klocki 600 zl, swoznie wachacza 40 zl, koncowki drazka 80 zl, nie miałem kompletnie zadnych napraw typu silnik skrzynia , wiec naprawdę serwis nowej octavi kosztuje wieciej niz utrzymanie tego suva. Ale slyszlaem ze auta zajezdzone kupione okazyjnie, maja problemy z dwumasa, sprzeglem ,z reduktorami. I wtedy koszty już sa horrendalne, wszystko zlezy od tego jak trafimy.
Hyundai Santa Fe II SUV