Szukaj

Informacje o Hyundai Santa Fe II SUV

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2000 średniej wielkości crossover SUV (segment I), będący w tej klasie pierwszym modelem produkcji Hyundaia (nie licząc - będącego w rzeczywistości przemianowaną wersją Mitsubishi Pajero - wcześniejszego modelu Galloper). Hyundai Santa FE okazał się nieoczekiwanie sukcesem rynkowym, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie, odkąd pojawił się w salonach, jest jednym z najchętniej kupowanych SUV-ów. Bliźniaczym modelem Santa Fe jest Kia Sorento, a na jego bazie powstał Hyundai ix55. Druga generacja Santa Fe pojawiła się na rynku w roku 2006 i w kolejnych latach była kilkukrotnie modernizowana, aż do zastąpienia jej przez Santa Fe III generacji w 2012 roku.
czytaj więcej
Powagosław
Santa Fe chce być konkurencją dla SUV-ów premium i choć na razie to raczej alternatywa, pragnienia Hyundaia nie są bezpodstawne. Santa Fe wygląda znakomicie. Model wyrósł na jednego z najładniejszych w klasie. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreański samochód, meksykańska nazwa, europejski styl – to się nazywa globalizacja. Dodajmy, że Santa Fe od początku istnienia najlepiej sprzedaje się w USA. Teraz Europejczycy też chyba zaczną kupować to auto, bo każdy chciałby mieć taką ładną zabawkę. ~Luzacjusz

Hyundai Santa Fe II SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4650 mm
Szerokość 1890 mm
Wysokość 1725 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Prześwit 220 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1570 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 774 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,3
~floyd0222
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
No cóż po użytkowaniu samochodu przez ponad dwa lata mogę coś powiedzieć o tym modelu: Po pierwsze jest to koreańczyk z głównym założeniem produkowany był na rynek USA i tu: jakość wykończenia wnętrza tj. deski rozdzielczej, plastików, boczków drzwiowych, uszczelek to materiały bardzo słabej jakości na plus zaliczam montaż bo nic nie trzeszczy oprócz tylnej półki. Co do ogólnej oceny auta powiem krótko, kto nie jeżdził samochodami marki premium ze świętej trójcy (BMW,Mercedes, Audi) będzie raczej zadowolony ale to moja subiektywna opinia. Nadmieniam iż auto kupione z ASO jako bezwypadkowe po pierwszym właścicielu z przebiegiem 132 000.
3,5
~Mario
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Początkowo byłem bardzo zadowolony. W miarę duży i wygodny SUV. W przeciągu 5 lata użytkowania tylko 2 usterki (wymiana silniczka klap nawiewu - kilkadziesiąt złotych za używany oraz regeneracja konwertera automatycznej skrzyni biegów po przebiegu 170000 - 2000zł). Jednak ostatnia przygoda po przejechaniu 201000 zmazała to pozytywne wrażenie - rozwalony blok silnika. Już wiem dlaczego wszyscy sprzedają ten samochód przed 200000km przebiegu! To częsta przypadłość tego silnika - obraca panewki na 3 tłoku. Używany silnik ok.12000 + przekładka. Dziękuję! - sprzedałem uszkodzony.
4,4
~Ares
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Sante Fe II jezdze od 4 lat, poprzednio jezdzilem 4 lata Santa FE I. Co nieco o tych autach mogę powiedzieć. Ale tu skupie się na II generacji. Jesli ktoś szuka wygodnego komfortowego dużego auta rodzinnego, które bez trudu poradzi sobie w lekkim terenie, przez głębokie bloto przejdzie jak burza , pojedize z toba na ryby do lasu , pociągnie przyczepe, dzieciaki odwiezie do szkoły , zone zabierze na kolacje i tym podobne - to wlasnie znalazles idealne auto. Najwazniejsza sprawa przy kupnie, nie szukac tanich zajezdzonych egzemplarzy np. z zagranicy, ja szukałem swojego 8 miesięcy miał być kupiony w Polsce serwisowany w ASO. Zaplacilem dużo, jak za używane auto ale warto było tyle dac. Jeśli ktoś szuka czegos z napedem 4x4 prostego i niezawodnego, taniego w utrzymaniu a do tego niebrzydkiego to to jest strzal w 10.
Średnie spalanie dla Hyundai Santa Fe II SUV
12,5 – 14,3
l/100 km
8,6
l/100 km
13,9 – 16,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Moje auto jest tanie w utrzymaniu. Mój egzemplarz jest zadbany, serwis regularny, koszty , wymian oleju i filtrow 500 zl, przednie tarcze plus dobre klocki 600 zl, swoznie wachacza 40 zl, koncowki drazka 80 zl, nie miałem kompletnie zadnych napraw typu silnik skrzynia , wiec naprawdę serwis nowej octavi kosztuje wieciej niz utrzymanie tego suva. Ale slyszlaem ze auta zajezdzone kupione okazyjnie, maja problemy z dwumasa, sprzeglem ,z reduktorami. I wtedy koszty już sa horrendalne, wszystko zlezy od tego jak trafimy.
8,1
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Moje auto jest tanie w utrzymaniu. Mój egzemplarz jest zadbany, serwis regularny, koszty , wymian oleju i filtrow 500 zl, przednie tarcze plus dobre klocki 600 zl, swoznie wachacza 40 zl, koncowki drazka 80 zl, nie miałem kompletnie zadnych napraw typu silnik skrzynia , wiec naprawdę serwis nowej octavi kosztuje wieciej niz utrzymanie tego suva. Ale slyszlaem ze auta zajezdzone kupione okazyjnie, maja problemy z dwumasa, sprzeglem ,z reduktorami. I wtedy koszty już sa horrendalne, wszystko zlezy od tego jak trafimy.
8,1
Hyundai Santa Fe II
SUV 2.2 CRDi 155KM 114kW
Moje auto jest tanie w utrzymaniu. Mój egzemplarz jest zadbany, serwis regularny, koszty , wymian oleju i filtrow 500 zl, przednie tarcze plus dobre klocki 600 zl, swoznie wachacza 40 zl, koncowki drazka 80 zl, nie miałem kompletnie zadnych napraw typu silnik skrzynia , wiec naprawdę serwis nowej octavi kosztuje wieciej niz utrzymanie tego suva. Ale slyszlaem ze auta zajezdzone kupione okazyjnie, maja problemy z dwumasa, sprzeglem ,z reduktorami. I wtedy koszty już sa horrendalne, wszystko zlezy od tego jak trafimy.
Hyundai Santa Fe II SUV