Szukaj

Informacje o Hyundai IONIQ Electric

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Klasa średnia

Model niższej klasy średniej (segment C) z napędami alternatywnymi produkowany od 2016 roku. Jego koncepcyjnym pierwowzorem i zapowiedzią był prototyp o nazwie i-oniq Concept z 2012 roku. Pod względem stylizacji samochód zapożyczył część rozwiązań z modelu Elantra. Ioniq jest reklamowany jako pierwsze auto na świecie oferowane z trzema rodzajami napędu; hybrydowym, hybrydowym plug-in oraz elektrycznym. W ciągu pierwszego roku sprzedaży, Ioniq znalazł ponad 31,5 tys. nabywców na całym świecie. Jego nazwa to złożenie słów „ion” (czyli „jon”) oraz „unique” („wyjątkowy”).

czytaj więcej
Powagosław

Hybryda dla konserwatystów. Hybryda, która nie krzyczy, że jest hybrydą swoim awangardowym wzornictwem. Ale bardziej konwencjonalny design też może być atutem, zwłaszcza przy niezłej cenie.

~Powagosław
Luzacjusz

Rozumiem ideę, nie rozumiem, dlaczego przy jej realizacji Hyundai uparł się, by konkurencję dla Priusa budować, robiąc brzydszą wersję swojego modelu Elantra. No i ta tylna szyba… Co to jest? Okno na poddaszu?

~Luzacjusz

Hyundai IONIQ Electric – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4470 mm
Szerokość 1820 mm
Wysokość 1450 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1577 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1073 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 994 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 906 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 950 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1425 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1396 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1366 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1344 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1410 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Karoseria
Hyundai IONIQ Electric