Szukaj

Informacje o Hyundai i40 Sedan

Lata produkcji: 2011 – 2015
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2011 model segmentu D (klasa średnia), który zastąpił w ofercie marki model Sonata. Hyundai i40 został zaprojektowany w niemieckim biurze projektowym Hyundaia zgodnie z „Fluidic Sculpture – nową koncepcją stylistyczną marki, a wzorowane było na zaprezentowanym w 2010 roku prototypie i-flow. Hyundai i40 powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Sonata (na której zbudowana jest także Kia Optima). Pomimo że początkowo model dostępny był wyłącznie w wersji kombi, to po kilku miesiącach poszerzono ofertę także o wariant sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Hyundai w Europie coraz skuteczniej walczy o swoją renomę. Europa zachwyca się z rezerwą. Gdyby i40 miał na masce logo jakiejś europejskiej marki, byłby przedpremierowym hitem. Czy będzie? Tego mu życzę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie po raz pierwszy deklaruję swoją głęboką niechęć do kombi. Do aut kombi i zespołu Kombi dowodzonego przez pewnego łysola. Jeśli auta kombi potrzebowałyby ambasadora, który przekonałby takich jak ja, że samochód z przedłużonym kuprem nie przypomina taczek, polecam i40. ~Luzacjusz

Hyundai i40 Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4740 mm
Szerokość 1815 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2770 mm
Zwis przedni 920 mm
Zwis tylny 1050 mm
Prześwit 130 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1672 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Wysokość progu załadowczego 717 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Układ jezdny - Widoczność

Wybrane oceny

3,1
~Chili
Hyundai i40
Sedan 1.6 GDI 135KM 99kW
Dla Hyundaia to wielki skok, dla ludzkości zaledwie mały kroczek. Całkowicie przeciętny samochód z kilkoma gadżetami oraz sporą ilością irytujących wad. W wersji sedan 1.6 kompletne nieporozumienie - ani rodzinny, ani sportowy, ani prestiżowy, właściwie nie wiadomo dla kogo. Samochód najlepiej sprawdza się przy bardzo spokojnej jeździe po autostradzie (tak ok. 110-120). Nie lubi przyspieszeń ani szybkich zmian kierunku. Myślę, że 1.6 to zdecydowanie za słaby silnik do tego auta, a wersja sedan jest bez sensu, jak brać to tylko kombi.
4,9
~Robert
Hyundai i40
Sedan 1.7 CRDi 136KM 100kW
Sedan...piękne auto, mimo prawie roku od zakupu za każdym razem przyjemnie na niego patrzeć. Ogólnie auto spełniające moje wymagania w 99%. Jak sie potestuje ,zastanowi nad ofertami i kupi to co się chce to można mieć pełną satysfakcję i nie denerwować się drobiazgami (np wnikające zawiasy w bagażniku - trzeba pamiętać i odpowiednio rzeczy pakować). Nie ma aut idealnych, nowych w ok 100tyś. Każde ma jakieś plusy i minusy. I tak jest też tutaj. Ale generalnie bardzo duże zadowolenie w dokonanego wyboru, zwłaszcza gdy kupione z solidnym upustem.
4,7
~Radek
Hyundai i40
Sedan 2.0 GDI 178KM 131kW
Brak jakichkolwiek usterek (jak w każdym moim Hyundaiu) nie licząc wymienionych na gwarancji wszystkich (przód i tył) czujników parkowania. Widocznie fabrycznie wyposażony był w wadliwą serię czujników, bo serwis nie był tym faktem zaskoczony.
Średnie spalanie dla Hyundai i40 Sedan
7,1 – 8,8
l/100 km
6,2 – 6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Hyundai i40
Sedan 1.6 GDI 135KM 99kW
Przejechałem 32800 km od października 2012 roku. Użytkuję samochód przez okrągły rok. Przeważnie pokonuję dłuższe trasy. Moja jazda miejska to około 15 % całego przebiegu. Zawsze tankuję do pełna i zużycie paliwa "zawsze" obliczam na podstawie przejechanych kilometrów i ilości zatankowanego paliwa ! nie posiłkuję się wskazaniami komputera, bo przekłamuje (zawsze podaje mniej - około 0,5 - 0,6 l/100 km). Dane producenta odnośnie spalania można między bajki włożyć - są to dane prawie że laboratoryjne. Z danych przedstawionych powyżej średnie spalanie wynosi 7,63 l/100 km - rzeczywiste po 32800 km wynosi ("z ręką na sercu") 7,81 l/100 km.
6,7
Hyundai i40
Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW
Raport przygotowany na podstawie podróży służbowej wykonywanej przy użyciu wypożyczonego auta, odbytej w połowie stycznia 2014 roku, na trasie Lublin - Kielce (Centrum) - Kraków (Kurdwanów) - Tarnowskie Góry - Brzeg - Wrocław (Centrum) - Tarnowskie Góry - Kraków (Kurdwanów) - Kielce (Centrum) - Lublin. Razem wyszło łącznie 1210 km. Auto odebrane z wypożyczalni z pełnym bakiem i oddane również z pełnym bakiem. W międzyczasie tankowałem dwa razy, za każdym razem do pełna. Łącznie zatankowałem 82,03 l zwykłego ON na stacjach Orlen. Matematycznie wychodzi zatem 6,78 l/100 km. Przechodząc do stylu jazdy. Na A4 (czyli prawie połowa całości trasy) bardzo dynamicznie (mocne przyspieszanie z częstym redukowaniem). Wielokrotnie osiągałem maksymalną prędkość (190 km/h). Poza A4, ok. 150 km dość dynamicznie, ale bez przesady (prędkości maksymalne nie więcej niż 120-130 km, dość mocne przyspieszanie z częstym redukowaniem). Na pozostałych odcinkach dużo spokojniej, z hamowaniem silnikiem, unikając jazdy na zderzaku auta poprzedzającego, maksymalnie często na 5. i 6. biegu, ze spokojnym przyspieszaniem. W trakcie jazdy oszczędniejszej komputer pokazywał ok. 5l. Trudno jednak mi przyjąć to za pewnik, gdyż na większej odległości, po tankowaniach, nie sprawdzałem. Auto generalnie przyjemne, jeździ się wygodnie bardzo przyjazny układ funkcjonalności wewnątrz i świetna kierownica wielofunkcyjna. Silnik może być, ale ja osobiście wolałbym nieco mocniejszy. Gdy, momentami, jechało nas w sumie 5 osób z nienajwiększymi bagażami, to, przy próbie mocniejszego przyspieszenia, czuć było, że trochę tych koni brakuje. Na skali od 0 do 5, jeżeli chodzi o dynamikę, przyznałbym 3-. Komfort i wygodę oceniłbym na 4-.
6,0
Hyundai i40
Sedan 1.7 CRDi 136KM 100kW
Na razie daję 5. Ale auto młode to tak ma być. Przeglądy za rozsądne pieniądze - na razie wymiana oleju gdy z własnym się pojedzie to koszt pod 300 zł brutto. Nie jest źle. Plus rozsądne spalanie. Co prawda nie bardzo wychodzą mi poziomy 4,5 litra bo generalnie jeżdże szybko i mam ciężką nogę. Ale przy przepisowej jeździe spokojnie w 5-tce da się zmieścić. Autostradowe 140/150 wychodzi 5,5/6. Zimą na krótkich kawałkach 7-8. Liczę, że długa gwarancja i ogólnie całkiem dobre notowana marki w temacie bezawaryjności aut nie będą zbytnio drenować kieszeni. A jak będzie zobaczymy

Usterki Hyundai i40

Liczba wpisów: 10
Ciężkie sprzęgło
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW 2011-2015
  • inne
  • 93 tys. km
Mam problem ze sprzęgłem, a mianowicie łapie ono bardzo nisko, w zasadzie tylko przy samym dnie, chodzi również bardzo ciężko, że aż odpycham się od siedzenia. Skrzynia biegów działa przez to coraz gorzej. Biegi nie chcą wejść lub wyskoczyć. Problem się zaczął przy 50 tys., następnie przy 60 tys. wymieniłem: kompletne sprzęgło, wysprzęglik, pompę z regulatorem, oś dźwigni sprzęgła, widełki wyłączające sprzęgła oraz łapę. Była mała poprawa, ale dalej było czuć duży dyskomfort. Obecnie mam przejechane 93 tys. a jazda to katorga, Pogorszyło się znacznie, a każdy mechanik rozkłada ręce mówiąc, że już wszystko wymieniłem.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Czujniki Pakowania
  • Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
Po zakupie problemem okazały się czujniki parkowania które działają tylko kiedy mają dobry humor. Także czasem gdy chcemy cofać kamera cofania łapie błąd zawieszając się (musimy poczekać 10 min na restart systemu). Dpf wypala się co 30-40 km mimo że przeprowadzone było już dwukrotne czyszczenie (najpierw na samochodzie a później na wyjętym Dpf w maszynie). Na pocieszenie przestał działać tempomat i komputer pokazywał czujnik położenia pedału sprzęgła, po wymianie czujnika sprzęgła i hamulca problem nie ustał.
1 komentarz
Odpalanie silnika przepala bezpiecznik radia
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Przy każdym lub co drugim odpaleniu silnika przepala się bezpiecznik od radia i trzeba wymienić wymieniałem już 6 razy i za każdym razem to samo Gdy radio jest wyłączone odpalę silnik i włączę radio wszystko jest ok ale jeśli tylko zostawię włączone radio wyłączę silnik i znów odpalę jak by z automatu przepala się bezpiecznik
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Hyundai i40 Sedan