Szukaj

Informacje o Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW 2011-2015

Lata produkcji: 2011 – 2015
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2011 model segmentu D (klasa średnia), który zastąpił w ofercie marki model Sonata. Hyundai i40 został zaprojektowany w niemieckim biurze projektowym Hyundaia zgodnie z „Fluidic Sculpture – nową koncepcją stylistyczną marki, a wzorowane było na zaprezentowanym w 2010 roku prototypie i-flow. Hyundai i40 powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Sonata (na której zbudowana jest także Kia Optima). Pomimo że początkowo model dostępny był wyłącznie w wersji kombi, to po kilku miesiącach poszerzono ofertę także o wariant sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Hyundai w Europie coraz skuteczniej walczy o swoją renomę. Europa zachwyca się z rezerwą. Gdyby i40 miał na masce logo jakiejś europejskiej marki, byłby przedpremierowym hitem. Czy będzie? Tego mu życzę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie po raz pierwszy deklaruję swoją głęboką niechęć do kombi. Do aut kombi i zespołu Kombi dowodzonego przez pewnego łysola. Jeśli auta kombi potrzebowałyby ambasadora, który przekonałby takich jak ja, że samochód z przedłużonym kuprem nie przypomina taczek, polecam i40. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1685 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 1250-2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77,2 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW 2011-2015
6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW
Chip na 145 km i 350nm, egr i dpf off. Swietna dynamika i małe spalanie. Auto duże wygodne, el. fotele, kamera cofania, start stop w cenie 32k, nie ma konkurencji na rynku w tej cenie. Więkasza wewnątrz jest chyba tylko tylko skoda superb ale droższa i brzydsza wdł mnie. Wymieniłem sprzegło z 2masem - 1700 valeo oem, zużyte było od nowości, i teraz spokój. Polecam na oszczędne i dynamiczne auto rodzine. Wybrałem wesje 115km i chip bo ma lepszy rozkład momentu ( nie ma turbodziury). Srednio spala 5,5 przy dość dynamicznej jeździe z wyprzedzaniem ale nie jak wariat oczywiście. Polecam
5,6
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW
Z racji na rodzaj mojej pracy i moją zdolności do oszczędzania samochód sprostał moim oczekiwaniom. Spalanie to mój konik .Codziennie pokonuje nim 100km w trasie i około 120 km pracy jako powiedzmy kurier z 400 punktami. I po takim cyklu spalanie wynosi 5.5 l na 100km :O Dokładnie szczena opada. Golf IV 1.9 TDI 90km miał spalanie 6,0-6,3l. Prędkość w trasie to 90km/h a ogólna średnia prędkość z komputera po całym dniu to 22km/h także widzicie jaki to rodzaj pracy i jak samochód dostaje w kość. Co do napraw to jeszcze nic sie nie zepsuło i zanim to się stanie mam nadzieję że go sprzedam i kupie nowego :)
7,1
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW
14 tys. kilometrów, na ten przebieg składają się codzienne przejazdy do pracy i z powrotem 60 km (40 KM obwodnica 20 miasto) + wyjazdy w trasy (ok.4 tys. km). Generalnie w trasie samochód mniej pali przy obrotach 3,5tys niż 3tys LOL. Osobiście jestem rozczarowany tym poziomem spalania. Jak na tak mało dynamiczny silnik to spalanie jest zdecydowanie za duże.

Usterki Hyundai i40

Liczba wpisów: 10
Ciężkie sprzęgło
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW 2011-2015
  • inne
  • 93 tys. km
Mam problem ze sprzęgłem, a mianowicie łapie ono bardzo nisko, w zasadzie tylko przy samym dnie, chodzi również bardzo ciężko, że aż odpycham się od siedzenia. Skrzynia biegów działa przez to coraz gorzej. Biegi nie chcą wejść lub wyskoczyć. Problem się zaczął przy 50 tys., następnie przy 60 tys. wymieniłem: kompletne sprzęgło, wysprzęglik, pompę z regulatorem, oś dźwigni sprzęgła, widełki wyłączające sprzęgła oraz łapę. Była mała poprawa, ale dalej było czuć duży dyskomfort. Obecnie mam przejechane 93 tys. a jazda to katorga, Pogorszyło się znacznie, a każdy mechanik rozkłada ręce mówiąc, że już wszystko wymieniłem.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Czujniki Pakowania
  • Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
Po zakupie problemem okazały się czujniki parkowania które działają tylko kiedy mają dobry humor. Także czasem gdy chcemy cofać kamera cofania łapie błąd zawieszając się (musimy poczekać 10 min na restart systemu). Dpf wypala się co 30-40 km mimo że przeprowadzone było już dwukrotne czyszczenie (najpierw na samochodzie a później na wyjętym Dpf w maszynie). Na pocieszenie przestał działać tempomat i komputer pokazywał czujnik położenia pedału sprzęgła, po wymianie czujnika sprzęgła i hamulca problem nie ustał.
1 komentarz
Odpalanie silnika przepala bezpiecznik radia
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Przy każdym lub co drugim odpaleniu silnika przepala się bezpiecznik od radia i trzeba wymienić wymieniałem już 6 razy i za każdym razem to samo Gdy radio jest wyłączone odpalę silnik i włączę radio wszystko jest ok ale jeśli tylko zostawię włączone radio wyłączę silnik i znów odpalę jak by z automatu przepala się bezpiecznik
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Hyundai i40 Kombi