Szukaj

Informacje o Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015

Lata produkcji: 2011 – 2015
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2011 model segmentu D (klasa średnia), który zastąpił w ofercie marki model Sonata. Hyundai i40 został zaprojektowany w niemieckim biurze projektowym Hyundaia zgodnie z „Fluidic Sculpture – nową koncepcją stylistyczną marki, a wzorowane było na zaprezentowanym w 2010 roku prototypie i-flow. Hyundai i40 powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Sonata (na której zbudowana jest także Kia Optima). Pomimo że początkowo model dostępny był wyłącznie w wersji kombi, to po kilku miesiącach poszerzono ofertę także o wariant sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Hyundai w Europie coraz skuteczniej walczy o swoją renomę. Europa zachwyca się z rezerwą. Gdyby i40 miał na masce logo jakiejś europejskiej marki, byłby przedpremierowym hitem. Czy będzie? Tego mu życzę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie po raz pierwszy deklaruję swoją głęboką niechęć do kombi. Do aut kombi i zespołu Kombi dowodzonego przez pewnego łysola. Jeśli auta kombi potrzebowałyby ambasadora, który przekonałby takich jak ja, że samochód z przedłużonym kuprem nie przypomina taczek, polecam i40. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1685 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 325 Nm przy 2000-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 77,2 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,2
~Mateusz
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Samochod nabyłem jako 3 letni z przebiegiem 48.000km. Ogólnie uważam Samochód za bardzo praktyczny z bogatym wyposażeniem z rozsądnych pieniądzach. Samochodem zrobiłem 240.000 w 6 lat „praktycznie” bez awaryjnej jazdy. Przez 6 lat miałem 2 poważniejsze awaryjnie jedną to wymiana tylnego zacisku wraz z silnikiem elektrycznym. Można było to zrobić samemu. Druga to awaria sprzęgła przy 170.000 i wtedy zdecydowałem się wymienić całe sprzęgło również z dwumasa. Jednak obyło by się bez, ale zaufałem pseudo mechanikowi. Silnik oszczędny spokojnie średnie spalanie to 6 ltr z
5,0
~Tomaszek
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Ogólne wrażenia na 5-tkę, bezawaryjny, komfortowy z duzą ilością miejsca i przemyślanych udogodnień przykładem może być świetnie zaprojektowany bagażnik z przeróżnymi sowkami w podłodze czy po bokach, łącznie 6. Niezwykle lekki w prowadzeniu (przesiadka z ociężałej insigni) układ kierowniczy pracuje lekko I precyzyjnie, Ładne narysowana wersja kombi, fabrycznie ciemne szyby z tyłu. jak i nic do zarzucenia w kwestii wykończenia wnętrza. Nie ma tu mowy o żadnych nieprzyjemnych odgłosach. Jednak trzeba pamiętać ze nie jest to marka Premium. Ledy przód, tył, ładne podświetlenie zegarów. Kokpit ergonomiczny wszystko pod ręką. Wymieniam olej i filtry i jazda rocznie 45 000km Hyundai modelem i40 dogonił klasę średnią I niczym nie ustępuje konkurencji. Śmiało można polecić jako samochód rodzinny.
4,8
~Debest
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Bardzo wygodne przestronne auto - co najważniejsze mało pali i uwielbia prędkość powyżej 100km/h. Wszystko zaprojektowane dobrze, estetycznie, praca silnika spokojna cicha bezawaryjny i jak do tej pory zero usterek.
Średnie spalanie dla Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Samochodem zrobiłem już 6000 km. Dojeżdżam do pracy 50 km dziennie, do tego robię ok. 25 km po mieście. Podczas jazdy poza miastem trzymam prędkość na poziomie 100-110 km/h. Tankuje co ok. 1100 km (jak zapala się rezerwa, a komputer pokazuje , że można przejechać jeszcze ok. 150km). Nie zawsze jeżdżę ekonomiczne, ale staram się nad tym pracować. Sprawdziłem też samochód na dłuższej trasie 700 km i średnie spalanie oscylowało ok. 5 litrów na 100 km (autostrada + drogi ekspresowe + standardowa jazda po krajówkach + przebijanie się przez Łódź i Warszawę w godzinach szczytu komunikacyjnego). Dobrze wiem, że w trasie można zejść poniżej "piątki".
6,8
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Podane spalanie na podstawie rzeczywistego zużycia paliwa i przebiegu samochodu 14500km. Największe zużycie (9,2) zanotowałem zaraz po odebraniu samochodu z salonu (trasa 1250 km do Estonii na bardzo słabych drogach z maksymalnie załadowanym samochodem, w tym ok 200km podczas burzy śnieżnej z prędkością 50-60km/h). Obecnie przy dojazdach do pracy 30 km w jedną stronę z 1 osobą w samochodzie i prędkościach rzędu 90-110 km/h w tym ok 10 km z prędkością 50 km/h zużycie paliwa między tankowaniami na poziomie 5,7l/100km.
7,9
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Spalanie jak na silnik o takiej pojemności mega wysokie. Na trasie przy jeździe na tempomacie średnio 120 km/h spalanie nie mogło zejść poniżej 7,2 litra.. dramat miałem poprzednio BMW E60 3.0 diesel na trasie przy takiej prędkości paliło mi nie całe 6 litrów.. gdzie ta ekonomia...

Usterki Hyundai i40

Liczba wpisów: 10
Ciężkie sprzęgło
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW 2011-2015
  • inne
  • 93 tys. km
Mam problem ze sprzęgłem, a mianowicie łapie ono bardzo nisko, w zasadzie tylko przy samym dnie, chodzi również bardzo ciężko, że aż odpycham się od siedzenia. Skrzynia biegów działa przez to coraz gorzej. Biegi nie chcą wejść lub wyskoczyć. Problem się zaczął przy 50 tys., następnie przy 60 tys. wymieniłem: kompletne sprzęgło, wysprzęglik, pompę z regulatorem, oś dźwigni sprzęgła, widełki wyłączające sprzęgła oraz łapę. Była mała poprawa, ale dalej było czuć duży dyskomfort. Obecnie mam przejechane 93 tys. a jazda to katorga, Pogorszyło się znacznie, a każdy mechanik rozkłada ręce mówiąc, że już wszystko wymieniłem.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Czujniki Pakowania
  • Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
Po zakupie problemem okazały się czujniki parkowania które działają tylko kiedy mają dobry humor. Także czasem gdy chcemy cofać kamera cofania łapie błąd zawieszając się (musimy poczekać 10 min na restart systemu). Dpf wypala się co 30-40 km mimo że przeprowadzone było już dwukrotne czyszczenie (najpierw na samochodzie a później na wyjętym Dpf w maszynie). Na pocieszenie przestał działać tempomat i komputer pokazywał czujnik położenia pedału sprzęgła, po wymianie czujnika sprzęgła i hamulca problem nie ustał.
1 komentarz
Odpalanie silnika przepala bezpiecznik radia
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Przy każdym lub co drugim odpaleniu silnika przepala się bezpiecznik od radia i trzeba wymienić wymieniałem już 6 razy i za każdym razem to samo Gdy radio jest wyłączone odpalę silnik i włączę radio wszystko jest ok ale jeśli tylko zostawię włączone radio wyłączę silnik i znów odpalę jak by z automatu przepala się bezpiecznik
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Hyundai i40 Kombi