Szukaj

Informacje o Hyundai i40 Kombi

Lata produkcji: 2011 – 2015
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 2011 model segmentu D (klasa średnia), który zastąpił w ofercie marki model Sonata. Hyundai i40 został zaprojektowany w niemieckim biurze projektowym Hyundaia zgodnie z „Fluidic Sculpture – nową koncepcją stylistyczną marki, a wzorowane było na zaprezentowanym w 2010 roku prototypie i-flow. Hyundai i40 powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Sonata (na której zbudowana jest także Kia Optima). Pomimo że początkowo model dostępny był wyłącznie w wersji kombi, to po kilku miesiącach poszerzono ofertę także o wariant sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Hyundai w Europie coraz skuteczniej walczy o swoją renomę. Europa zachwyca się z rezerwą. Gdyby i40 miał na masce logo jakiejś europejskiej marki, byłby przedpremierowym hitem. Czy będzie? Tego mu życzę. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie po raz pierwszy deklaruję swoją głęboką niechęć do kombi. Do aut kombi i zespołu Kombi dowodzonego przez pewnego łysola. Jeśli auta kombi potrzebowałyby ambasadora, który przekonałby takich jak ja, że samochód z przedłużonym kuprem nie przypomina taczek, polecam i40. ~Luzacjusz

Hyundai i40 Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4770 mm
Szerokość 1815 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2770 mm
Rozstaw kół - przód 1591 mm
Rozstaw kół - tył 1597 mm
Zwis przedni 920 mm
Zwis tylny 1080 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1170 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1025 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 985 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1455 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1420 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1390 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1380 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1719 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 553 l
Wysokość bagażnika 717 mm
Szerokość bagażnika 1010 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1115 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,2
~Mateusz
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Samochod nabyłem jako 3 letni z przebiegiem 48.000km. Ogólnie uważam Samochód za bardzo praktyczny z bogatym wyposażeniem z rozsądnych pieniądzach. Samochodem zrobiłem 240.000 w 6 lat „praktycznie” bez awaryjnej jazdy. Przez 6 lat miałem 2 poważniejsze awaryjnie jedną to wymiana tylnego zacisku wraz z silnikiem elektrycznym. Można było to zrobić samemu. Druga to awaria sprzęgła przy 170.000 i wtedy zdecydowałem się wymienić całe sprzęgło również z dwumasa. Jednak obyło by się bez, ale zaufałem pseudo mechanikowi. Silnik oszczędny spokojnie średnie spalanie to 6 ltr z
5,0
~Tomaszek
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW
Ogólne wrażenia na 5-tkę, bezawaryjny, komfortowy z duzą ilością miejsca i przemyślanych udogodnień przykładem może być świetnie zaprojektowany bagażnik z przeróżnymi sowkami w podłodze czy po bokach, łącznie 6. Niezwykle lekki w prowadzeniu (przesiadka z ociężałej insigni) układ kierowniczy pracuje lekko I precyzyjnie, Ładne narysowana wersja kombi, fabrycznie ciemne szyby z tyłu. jak i nic do zarzucenia w kwestii wykończenia wnętrza. Nie ma tu mowy o żadnych nieprzyjemnych odgłosach. Jednak trzeba pamiętać ze nie jest to marka Premium. Ledy przód, tył, ładne podświetlenie zegarów. Kokpit ergonomiczny wszystko pod ręką. Wymieniam olej i filtry i jazda rocznie 45 000km Hyundai modelem i40 dogonił klasę średnią I niczym nie ustępuje konkurencji. Śmiało można polecić jako samochód rodzinny.
4,6
~Tomek
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW
Chyba najbardziej przestronne Kombi ( poza SuperB ) w tej klasie. Cenowo nie znalazłem lepszego odpowiednika. Auto wygląda na prawdę ładnie, Jest dość dobrze spacowane, po 240 tys juz troche słychac trzaski z deski rodzielczej na wysokosci filtra kabinowego ale ( jak toPanowie w ASO powiedzieli ) auto jest duże i po tylu km może coś tam trzaskać. Faktycznie widoczność nie jest za dobra... grube słupki A i B nie robią roboty.... samochód koniecznie musi mieć kamerę cofania bo ciężko nim manewrować ( ma 4,7 m długości ). Czy kupiłbym ponownie? Hmmm...zdecydowanie tak ! Z niecierpliwością czekam na nową generację i40 lub genesis w werji kombi ;)
Średnie spalanie dla Hyundai i40 Kombi
7,7 – 9,4
l/100 km
6,0 – 6,7
l/100 km
7,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW
Chip na 145 km i 350nm, egr i dpf off. Swietna dynamika i małe spalanie. Auto duże wygodne, el. fotele, kamera cofania, start stop w cenie 32k, nie ma konkurencji na rynku w tej cenie. Więkasza wewnątrz jest chyba tylko tylko skoda superb ale droższa i brzydsza wdł mnie. Wymieniłem sprzegło z 2masem - 1700 valeo oem, zużyte było od nowości, i teraz spokój. Polecam na oszczędne i dynamiczne auto rodzine. Wybrałem wesje 115km i chip bo ma lepszy rozkład momentu ( nie ma turbodziury). Srednio spala 5,5 przy dość dynamicznej jeździe z wyprzedzaniem ale nie jak wariat oczywiście. Polecam
12,3
Hyundai i40
Kombi 2.0 GDI 177KM 130kW
Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe (co nie znaczy pedał w podłogę, ale po prostu dynamicznej) to minimum 13 l/100 km. Ale może być równie dobrze 15 (nie do końca wyczułem od czego to zależy - po prostu komputer pokazuje raz tak, raz tak). W trasie około 9l/100. Koszt serwisu standardowy, porównywalny z Oplem, czy Fordem, choć niewątpliwym plusem jest tu 5 letnia gwarancja (wymieniono mi bezpłatnie m.in. reflektor przedni, komputer w kierownicy, czujniki parkowania). Serwis nie robi problemów z naprawami gwarancyjnymi, mam wrażenie, że usiłują wyrobić sobie markę.
5,6
Hyundai i40
Kombi 1.7 CRDi LOW 115KM 85kW
Z racji na rodzaj mojej pracy i moją zdolności do oszczędzania samochód sprostał moim oczekiwaniom. Spalanie to mój konik .Codziennie pokonuje nim 100km w trasie i około 120 km pracy jako powiedzmy kurier z 400 punktami. I po takim cyklu spalanie wynosi 5.5 l na 100km :O Dokładnie szczena opada. Golf IV 1.9 TDI 90km miał spalanie 6,0-6,3l. Prędkość w trasie to 90km/h a ogólna średnia prędkość z komputera po całym dniu to 22km/h także widzicie jaki to rodzaj pracy i jak samochód dostaje w kość. Co do napraw to jeszcze nic sie nie zepsuło i zanim to się stanie mam nadzieję że go sprzedam i kupie nowego :)

Usterki Hyundai i40

Liczba wpisów: 10
Ciężkie sprzęgło
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW 2011-2015
  • inne
  • 93 tys. km
Mam problem ze sprzęgłem, a mianowicie łapie ono bardzo nisko, w zasadzie tylko przy samym dnie, chodzi również bardzo ciężko, że aż odpycham się od siedzenia. Skrzynia biegów działa przez to coraz gorzej. Biegi nie chcą wejść lub wyskoczyć. Problem się zaczął przy 50 tys., następnie przy 60 tys. wymieniłem: kompletne sprzęgło, wysprzęglik, pompę z regulatorem, oś dźwigni sprzęgła, widełki wyłączające sprzęgła oraz łapę. Była mała poprawa, ale dalej było czuć duży dyskomfort. Obecnie mam przejechane 93 tys. a jazda to katorga, Pogorszyło się znacznie, a każdy mechanik rozkłada ręce mówiąc, że już wszystko wymieniłem.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Czujniki Pakowania
  • Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi HIGH 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 150 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
Po zakupie problemem okazały się czujniki parkowania które działają tylko kiedy mają dobry humor. Także czasem gdy chcemy cofać kamera cofania łapie błąd zawieszając się (musimy poczekać 10 min na restart systemu). Dpf wypala się co 30-40 km mimo że przeprowadzone było już dwukrotne czyszczenie (najpierw na samochodzie a później na wyjętym Dpf w maszynie). Na pocieszenie przestał działać tempomat i komputer pokazywał czujnik położenia pedału sprzęgła, po wymianie czujnika sprzęgła i hamulca problem nie ustał.
1 komentarz
Odpalanie silnika przepala bezpiecznik radia
  • Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 136KM 100kW 2011-2015
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Przy każdym lub co drugim odpaleniu silnika przepala się bezpiecznik od radia i trzeba wymienić wymieniałem już 6 razy i za każdym razem to samo Gdy radio jest wyłączone odpalę silnik i włączę radio wszystko jest ok ale jeśli tylko zostawię włączone radio wyłączę silnik i znów odpalę jak by z automatu przepala się bezpiecznik
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Hyundai i40 Kombi