Szukaj

Informacje o Hyundai i30 II Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW od 2015

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Niższa klasa średnia

Najtańsza propozycja benzynowa nie powala w i30. 100-konny silnik 1.4l jest za słaby. Męczy się i nie jest zbyt elastyczny. Jednak 120- lub 135-konny 1.6l zmienia postać rzeczy. Szczególnie w tym drugim przypadku trzeba szukać mocy powyżej 4 tys. obr./min., ale przynajmniej ją czuć. U diesli jest podobnie. 1.4l 90KM męczy się, ale 1.6 CRDi 110KM nadaje autu sporej lekkości dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Trzeba tylko zgryźć wyższą cenę zakupu, a jeśli mocy i tak brakuje – jest jeszcze wersja 128-konna.

czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 134 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 77 x 74,99 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Silnik

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11
Głośna praca silnika jakby na 3 cylindrach.
  • Hyundai i30 II Wagon 1.6 CRDi 128KM 94kW 2012-2015
  • silnik
  • 263 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Panowie proszę o podpowiedź w jednej rzeczy usterce w silniku.Od jakiegoś czasu świeciła mi kontrolka od oleju około 8 sekund przy rozruchu zimnego silnika.Potem stwierdzono iż może być to pompa oleju.Po przejechaniu 15.tys.km.kontrolka się mniej zapalała około 5 s.Po przejechaniu 1200km.Silnik zaczął głośno pracować jak zwykły diesel.I dalej usterka pojawia się po przejechaniu 30km.Jezeli zatrzymując się dodaje gazu na 4 tys. obrotow powraca do normy.Jak ktoś ma wiedzę o co się dzieje proszę dać znać.Po zatem moc silnika jest,wtryski sprawdzone.
2 komentarze
Silnik
  • Hyundai i30 II
  • silnik
  • 162 tys. km
Miałem problem. Kupiłem auto z przebiegiem 122 tyś. Auto z komisu. Na 132 tyś zrobiłem głowicę. Na 160 tyś zagotował się silnik. Przed tym dwa razy mi spadły rurki z chłodnicy. Jak powiedział mechanik było duże Cieszynie w silniku. Było tylko jedne wyjście. Na 160tys kupiłem drugi silnik za 3600 zl. Dla tego wracajcie szczególną uwagę na stan silnika.
Problem rozwiÄ…zany
2 komentarze
Nie ma mocy
  • Hyundai i30 II
  • silnik
  • 178 tys. km
Pali śię czek i jest słaby około 3tyś. obrotów niema mocy
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Hyundai i30 II Wagon Facelifting