Szukaj

Informacje o Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2011-2016 druga generacja modelu. Pod względem designu Hyundai i30 II stanowi realizację „fluidic sculpture” – stylistycznej filozofii Hyundaia. Projektantem auta, nawiązującego swą stylistyką do prototypu ix-onix koncept z 2009 oraz Hyundaia i40, był Thomas Burkle. Konstrukcyjnie i30 drugiej generacji, tak jak poprzednik, spokrewniony jest z Kią Cee’d – oba modele zbudowano na tej samej platformie podłogowej: Hyundai-Kia J4 Platform. Z kolei stylistycznie model powiązany jest także z Hyundaiem Elantrą V generacji. Auto oferowane jest także w wariancie kombi. Wersja po faceliftingu dostępna była od roku 2014.
czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz

Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4300 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1563 mm
Rozstaw kół - tył 1571 mm
Prześwit 140 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1067 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1021 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1420 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1395 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1316 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 378 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria + Stosunek jakość/cena

Wady

- Całokształt - Układ jezdny - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting
6,8 – 7,2
l/100 km
5,4 – 6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Witam wszystkich. Autko mam 4 miesiące i przejechane 10000 km. Przy dojazdach do pracy ( 20% miasto 20 % autostrada reszta wioski i drogi wojewódzkie) wychodzi 5,2l . Do Budapesztu zajechałem ze średnią 4,2 ale bez autostrad. Chorwacja tam i sam 2 osoby z autostradami 5,2, Kraków - nasze morze autostrady w więkrzości i Box na dachu 4 osoby i zaprany bagażnik 6,4ltr ale jechane było szybko 140 nie schodziło z licznika za często.Kraków-Ustrzyki bez autostrad z boxem 4 osoby 5,6 ltr. teraz jeżdżę sam do pracy (może nie rajdowo ale nie odstaję od innych i nikt na mnie nie czeka ) i sie ustabilizowało po dwóch bakach na 4,9 ltr i nie chce iść ani w jedną ani w drugą stronę. Co do spalania to jest raczej dobrze tym bardziej że to komputerowe jest praktycznie takie samo jak rzeczywiste , co nie zawsze ma miejsce. poprzednio miałem ix35 1,6 gdi i tam zaniżało ok 10 %. acha miałem jeden epizod jazdy po Krakowie i przez dwa dni , zrobiłem jakieś 100 km po mieście i spalanie było na poziomie 6,2ltr. Co do reszty wszystko działa jak powinno. silnik mógłby być bardziej dynamiczny niby 136km ale kiedyś oktavia 105km 1,9 tdi lepiej mi sie zbierała ale paliła więcej bo koło 6.0 ltr. do 2000 obr nic się nie dzieje.Największa na razie wada?-- wyświetlacz radia w nocy , może osłabić słabych psychicznie , pomysł z piekła rodem , musi to człowiek wyłączać za każdym razem po komunikacie z nawigacji BT itp świeci okrutnie. pozdrawiam wszystkich - szerokości.
5,1
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 CRDi 90KM 66kW
Przejechane 150 000 km. Żadnych usterek do tej pory, tylko olej i filtry. Średnie spalanie przy jeździe 50 procent miasto Warszawa w korkach reszta trasa nie oszczędzając auta w tym często autostrada przy 140 150 km/h średnie spalanie z przejechanych 30 tys 5, 2 litra. Silnik wystarczająco dynamiczny nie do szaleństw ale w normalnej eksploatacji daje radę.
7,8
Hyundai i30 II
Hatchback 5d Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Na co-dzień pokonuję trasę Toruń - Bydgoszcz - Toruń, 50km w jedną stronę, 30% miasta, 70% trasy, dynamicznie, sporo wyprzedzań (z redukcją do 4 biegu i kręceniem do 4,5 tyś obrotów), średnio ze zbiornika wychodzi 7,1-7,3 litra, przy jeździe "spacerowej" na trasie, 80-90km/h bez ostrych wyprzedzań schodzi do 6,2-6,5. Na autostradzie przy 170 km/h pali przynajmniej 10l/100km. Na tą pojemność, moc i reakcję auta na gaz spalanie moim zdaniem bardzo dobre.
Hyundai i30 II Hatchback 5d Facelifting