Szukaj

Informacje o Hyundai i30 I CW Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od roku 2007, należący do segmentu C (klasa niższa średnia) model, który zastąpił Hyundaia Elantrę. Był pierwszym oznaczonym według klucza literowo-cyfrowego w nazwie modelem południowokoreańskiego producenta. Samochód zbudowano na tej samej płycie podłogowej co Kię Cee’d, z którą jest konstrukcyjnie i technicznie spokrewniony. Wersja kombi Hyundaia i30 jest oferowana w Stanach Zjednoczonych jako Elantra Touring. Auto w Wielkiej Brytanii zastąpiło zarazem modele Elantra oraz Accent. Hyundai i30 został wybrany najlepszym samochodem rodzinnym według magazynu „Stuff” oraz był uhonorowany w Australii tytułem Samochodu Roku 2008. Druga generacja modelu pojawiła się na rynku w roku 2011.
czytaj więcej
Powagosław
Jeden z tych kompaktów na rynku, który kupujesz oczami. I pomyśleć, że z dziesięć lat temu na auta Hyundaia patrzyliśmy z politowaniem podobnym do reakcji na samochody Daewoo. Cały świat się zmienił. Na lepsze. ~Powagosław
Luzacjusz
Koreańczycy właśnie wynaleźli, opracowali i zbudowali swoją broń atomową. Główne miejsce zrzutu to Niemcy i niemieckie strefy wpływów, gdzie często grywa się w Golfa. ~Luzacjusz

Hyundai i30 I CW Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4500 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1565 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Rozstaw kół - przód 1546 mm
Rozstaw kół - tył 1544 mm
Zwis przedni 900 mm
Zwis tylny 900 mm
Prześwit 130 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1395 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 415 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Hyundai i30 I CW Facelifting
7,0 – 7,7
l/100 km
5,4 – 5,5
l/100 km
8,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,6
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Większość opinii o spalaniu przytoczonych przez innych podzielam. Przejechalem w dwa lata 50000 i30cw i wychodzi mi tak : Na codzien - troche korkow , dojazd praca 10 km i powrot 10 km + po miescie czasem czyli cykl miejski (ale duzy ruch i sporo korkow) od 6,4 do 7,4 - maksymalnie 8,5 (w zime korki plus jak sie dalo jechac but w podlodze) . Trasa - Polska-Chorwacja - Wlochy-Chorwacja Polska -- 4,7 litra - predkosci 100-140 kmh W trasie 4,5-5,00 zaden problem. Minimalne - Wladyslawowo-Warszawa - 85-100 kmh wykorzystywanie gorek, hamowanie maksymalnie dlugo silnikiem - 3,7 potwierdzone na dystrybutorze .. Ogolnie za cene slabej dynamiki mamy na prawde realne niskie spalanie . Jedna z zalen i30 .
8,7
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Zdecydowanie porażka na całej lini. Ultra spokojna i w 100% przepisowa jazda autostradowa po Skandynawii (wysokie mandaty!) czyli 110-120 w Szwecji oraz 90-100 w Norwegii, z wyłączoną klimatyzacją dała efekt w postaci średniego spalania 7.5l! Przy tak płynnej i spokojnej jeździe podobne wartości uzyskują silniki 2.5l 6 cylindrowe, a nie małe 1.4. W mieście też nie jest kolorowo, ale już trochę lepiej. Silnik jest nieprawdopodobnie słaby na niskich obrotach (do 4000rpm), podjazdy pod górki czy wzniesienia to katastrofa, trzeba redukować nawet dwa biegi w dół. Zdecydowanie nie polecam tego silnika, lepiej dołożyć do diesla.
4,9
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
rocznik 2012 (facelift) z skrzynia manualna 6 biegowa. podane spalanie z komputera, ktory zaniza w porowaniu do pompy na stacji o 0.3l (sprawdzone wielokrotnie). Przy spokojnej jezdzie bocznymi drogami pokaze 3.9 (4.2 realne), dluga trana drogi szybkiego ruchu i boczne mix 4.1 (4.4 realne). w trybie glownie miejskim wychodzi zazwyczaj okolo 5.3 (5.6 realne). wiecej mi jeszcze nie spalil nigdy. Samochod bardzo przyjemny na codzien, bezawaryjny. polecam

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 73
Pompa paliwa "zdechła" po 99tys
  • Hyundai i30 I Hatchback 1.6 126KM 93kW 2007-2012
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 8
Właśnie nie dalej jak w lipcu 2018r padła mi na 2 km przed dotarciem do celu (Chorwacja) po przejechaniu 1498km. Oczywiście assistance ściągnął mnie do serwisu z którymi mieli umowę czyli VW a tam po szybkiej analizie zaproponowali mi wymianę zepsutej pompy paliwa za kwote ok/ na polskie 2500zł (1900zł niby pompa+600zł wymiana) CZUJECIE to ? Coś mi niby wstawili (piszę coś bo nie wiem czy nowe czy używka czy zamiennik ale chodzi głośniej oraz jak jest mało paliwa w baku to są problemy z szybkim startem przy dogazowaniu - po prostu są momenty kiedy masz wrażenie że auto nie dostaje "buta" tylko zwalnia. Przy pełnym baku nie ma żadnych problemów prócz tego ze delikatnie słychać świszczenie tej pompy spod tylnego fotela.
10 komentarzy
Stukanie w kolumnie kierownicy.
  • Hyundai i30 I Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW 2007-2010
  • układ kierowniczy
Witam. Kupiłam to auto 2 tyg temu, od samego początku były stuki w kolumnie (zbagatelizowałam ten problem - po tym całym szrocie dostępnym na rynku wtórnym ten egzemplarz miał być perełką), początkowo przy bardzo dużych nierównościach lub jeżdżąc np. po żużlu, ale teraz już chyba na każdych dołkach (a nasze Polskie drogi jakie są każdy wie). Przy skręcaniu nic się nie dzieje. W ASO powiedzieli, że można zastosować zestaw naprawczy ale to i tak nie koniecznie zniweluje takie stukanie, a sam ten fakt o niczym nie świadczy i w żaden sposób nie wpływa na jazdę i bezpieczeństwo. Martwi mnie to, bo tego stukania ciągle przybywa w bardzo krótkim czasie. Nie jestem taka pewna czy bezpieczna jest jazda z takim stukaniem (o komforcie już nie wspomnę) Co powinnam zrobić (albo przynajmniej zasugerować mechanikom).
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Radio.
  • Hyundai i30 I Hatchback 1.6 126KM 93kW 2007-2012
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 28
Nie 4
I jeszcze jedna wada która ponoć została odziedziczona po KIA Ceed. Nagle znika radio, tzn nie wyświetla sie na niebiesko panel, tzn wogóle sie nie wyśwetla. Przyciski nie reagują po prostu nic. Znajomy z KIA Ceed poradził mi wyciągnięcie bezpiecznieków z tabicy bezp. znajdującej sie po stronie kierowcy (taka zółta kostka z 2 bezp. 15A w samym środku tablicy). Manewr ten powoduje RESET audio i radio wróciło do życia. Nie mniej jednak jest to fabryczna wada i potwierdził mi to kolega jeżdżacy Ceed-em. Jemy tak poradzili mechanicy z serwisu. Pytanie tylko dlaczego nie ma na to sposobu naprawy. W książce auta nic takiego nie wpisują wiec powinni naprawiac no nie ?
6 komentarzy
Hyundai i30 I CW Facelifting