Szukaj

Informacje o Hyundai i20 III Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW 2020-2023

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1197 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 84 KM (62 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 71 x 75,6 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik

Wybrane oceny

3,6
~RobertBydzia
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Pracowałem jako mechanik wiele lat, opisy wykonane rzetelnie. Osobiście za te pieniądze DRAMAT. Pojazd służbowy, mamy kilka sztuk w firmie, wszystkie maja te same bolączki. Zaczynam; radio często gubi fale, nie da się słuchać, zgłaszałem w ASO -ten typ tak ma. Z radiem jest jeszcze 1 problem; słuchając muzyki przez Bluetooth jest wszystko Ok, jednak po ponownym odpaleniu radio włącza się na fale MW a nie Bluetooth -nie pamięta ostatniej zadanej pozycji, kolega sprawdzał w instrukcji, nie ma opcji zapamiętania ostatniego użytkowanego położenia. Radio pamięta fale FM jeśli pozostanie na nich wyłączone, co z tego skoro ciagle je gubi!!! Zbiornik spryskiwacza ma pojemność około 2,5L masakra! Hitem jest zbiornik paliwa; tankując do pełna odbija przy około 32-34L (wszystkie egzemplarze tak odbijają) ale kiedyś sprawdziłem lejąc cienkim strumieniem (licznik wskazywał zasięg 2km) WLAŁEM PONAD 49L!!!!!!!! Szacunkowo zbiornik można napełnić do 70% pojemności. Całościowo, dzielnie znosi codzienną pracę, ale wolałbym Skodę niż tego plastikowego kartofla.
4,9
~Zadowolony właściciel
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Autko bardzo "przyjazne" dla użytkownika, wszystko działa bez zarzutu, wszystko jest pod ręką. Mam limitowaną wersję COOL, której konfiguracja wydaje mi się optymalna: nie ma zbędnych - moim zdaniem - gadżetów (takich jak cyfrowe zegary, system utrzymania na pasie ruchu itp.) za to są pełne LEDy i automatyczna klimatyzacja. Nie jest może demonem szybkości i zrywności, ale do bezstresowego i statecznego przemieszczania się drogami miejskimi i podmiejskimi w zupełności wystarczy. Spalanie bardziej niż satysfakcjonujące. Dla mnie bajka.
4,1
~lechu666
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Na chwilę dostałem jako auto służbowe do jazdy po mieście. Po zrobionym tysiącu kilometrów stwierdzam, że to auto nie dla dziadka, tylko dla babci i tylko do miasta. Odpowiednio żwawe do 70km/h (przy braku obciążenia) i absolutnie beznadziejne powyżej tej prędkości. Na drogi szybkiego ruchu odpada - i choć jasne jest od początku, że autostrady nie są przeznaczeniem 5-biegowego i20, to wyjazd na obwodnicę i krótka podróż A1 (Gdańsk-Tczew-Gdańsk) była dla mnie nieprzyjemnym przeżyciem. Powyżej setki robi się ponad 3,5 obrotów i niestety jest głośno, po przekroczeniu 4 tysięcy obrotów (czyli jakieś 120 km/h) jazda autem jest już po prostu męcząca (b. głośno). Na drogi krajowe z więcej niż 1 pasażerem to auto też odpada. Spalanie jak na tak małą pojemność i moc jest relatywnie wysokie: w Octavii żony mam niższe o litr w cyklu miejskim i o 2 litry w jeżdzie po drogach szybkiego ruchu (1.2 105KM automat) za to osiągi i dynamikę o niebo lepsze. In plus: dużo miejsca w środku, ładnie zaprojektowane wnętrze i - wiem, że to subiektywne, ale zewnętrze też mi się podoba, chyba ciut wyższy niż w klasie prześwit i dużo bajerów - wirtualne zegary (myślałem że wolę analogi, ale te są naprawdę fajne i nie przeszkadzają), informowanie o odjeżdząjącym aucie itd. niezły system inforozrywki, miła podgrzewana kierownica itd. Tyle, że przysłowiowe wyprzedzanie TIR'a na krajówce to po prostu robi się w tym przypadku bardzo niezbezpieczny manwer. Wolałbym brak wodotrysków i choćby szczątkowe przyśpieszenie.
Średnie spalanie dla Hyundai i20 III Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW 2020-2023
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadamy od nowości. Po mieście jeździmy przez 99% czasu. Przy dynamicznej jeździe po mieście wychodzi 8l/100km (liczone od tankowania do kolejnego), komputer natomiast pokazuje 7,2l, czyli widać, że przekłamuje. Przy spokojnej jeździe po mieście do 50km/h pali ok. 5/5.5litra. Ale w naszym przypadku ciężko uzyskać taki wynik. W trasie jadąc płynnie do ok 90/100km/h spali ok 5.5l/100km. Tragedia robi się jadąc prędkościami wyższymi. Do 110km/h pali 6,8l a przekraczając 130km/h, dobijając nawet do 140 pali już 9 litrów. Samochód idealny na miasto, nie w trasy gdzie brakuje mu mocy i spalanie drastycznie rośnie. W mieście da się uzyskać spalanie 4.5l/100km ale to nie jest jazda, człowiek staje się zawalidrogą i lewarek chodzi co kilka kilka sekund :D
5,1
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Na razie samochodem przejechałem 4500 km. Jadąc na drodze ekspresowej z prędkością około 130 na godzinę zużycie paliwa wyniosło 5, 5 litra realnie na 100 km jechałem na tempomacie z Warszawy do Lublina i z powrotem
5,8
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Bardzo oszczędny silnik, nigdy takiego niskiego zużycia 4,5 L/100 km - Trasa 200 km w Sudety z Wrocławia nie widziałem w benzynie... na co dzień tez bdb wychodzi ok. 6,5 l w mieście- Wrocław, wiadomo...
Hyundai i20 III Hatchback