Szukaj

Informacje o Hyundai i20 III

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Hyundai i20

Cena od: 80 400 PLN

Oceny Hyundai i20 III

Liczba ocen: 20
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(55%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Silnik

Wybrane oceny

3,8
~Tadeusz
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Kupiony jako drugi samochód - do miasta. Jest to mały, zwrotny, pojemny miejski samochód. Bardzo ładny z zewnątrz. Ponury, plasikowy i tani wewnątrz. Sporo systemów wspomagających. Wybrałem silnik wolnossący bo ma dobre opinie odnośnie trwałości ale ten silnik (1,2 -79 km) jest zbyt słaby do tego auta - szczególnie na trasie. Niedopracowane multimedia - np. brak nawigacji fabrycznej pomimo ikony na wyświetlaczu (brak właściwej aktualizacji). Być może kupiłby ponownie ale z silnikiem 1,0 T-GDI i 6 biegową skrzynią oraz pakietem LED.
3,6
~RobertBydzia
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Pracowałem jako mechanik wiele lat, opisy wykonane rzetelnie. Osobiście za te pieniądze DRAMAT. Pojazd służbowy, mamy kilka sztuk w firmie, wszystkie maja te same bolączki. Zaczynam; radio często gubi fale, nie da się słuchać, zgłaszałem w ASO -ten typ tak ma. Z radiem jest jeszcze 1 problem; słuchając muzyki przez Bluetooth jest wszystko Ok, jednak po ponownym odpaleniu radio włącza się na fale MW a nie Bluetooth -nie pamięta ostatniej zadanej pozycji, kolega sprawdzał w instrukcji, nie ma opcji zapamiętania ostatniego użytkowanego położenia. Radio pamięta fale FM jeśli pozostanie na nich wyłączone, co z tego skoro ciagle je gubi!!! Zbiornik spryskiwacza ma pojemność około 2,5L masakra! Hitem jest zbiornik paliwa; tankując do pełna odbija przy około 32-34L (wszystkie egzemplarze tak odbijają) ale kiedyś sprawdziłem lejąc cienkim strumieniem (licznik wskazywał zasięg 2km) WLAŁEM PONAD 49L!!!!!!!! Szacunkowo zbiornik można napełnić do 70% pojemności. Całościowo, dzielnie znosi codzienną pracę, ale wolałbym Skodę niż tego plastikowego kartofla.
4,9
~Zadowolony właściciel
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Autko bardzo "przyjazne" dla użytkownika, wszystko działa bez zarzutu, wszystko jest pod ręką. Mam limitowaną wersję COOL, której konfiguracja wydaje mi się optymalna: nie ma zbędnych - moim zdaniem - gadżetów (takich jak cyfrowe zegary, system utrzymania na pasie ruchu itp.) za to są pełne LEDy i automatyczna klimatyzacja. Nie jest może demonem szybkości i zrywności, ale do bezstresowego i statecznego przemieszczania się drogami miejskimi i podmiejskimi w zupełności wystarczy. Spalanie bardziej niż satysfakcjonujące. Dla mnie bajka.
Średnie spalanie dla Hyundai i20 III
5,3 – 7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadamy od nowości. Po mieście jeździmy przez 99% czasu. Przy dynamicznej jeździe po mieście wychodzi 8l/100km (liczone od tankowania do kolejnego), komputer natomiast pokazuje 7,2l, czyli widać, że przekłamuje. Przy spokojnej jeździe po mieście do 50km/h pali ok. 5/5.5litra. Ale w naszym przypadku ciężko uzyskać taki wynik. W trasie jadąc płynnie do ok 90/100km/h spali ok 5.5l/100km. Tragedia robi się jadąc prędkościami wyższymi. Do 110km/h pali 6,8l a przekraczając 130km/h, dobijając nawet do 140 pali już 9 litrów. Samochód idealny na miasto, nie w trasy gdzie brakuje mu mocy i spalanie drastycznie rośnie. W mieście da się uzyskać spalanie 4.5l/100km ale to nie jest jazda, człowiek staje się zawalidrogą i lewarek chodzi co kilka kilka sekund :D
5,1
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Na razie samochodem przejechałem 4500 km. Jadąc na drodze ekspresowej z prędkością około 130 na godzinę zużycie paliwa wyniosło 5, 5 litra realnie na 100 km jechałem na tempomacie z Warszawy do Lublina i z powrotem
5,8
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Bardzo oszczędny silnik, nigdy takiego niskiego zużycia 4,5 L/100 km - Trasa 200 km w Sudety z Wrocławia nie widziałem w benzynie... na co dzień tez bdb wychodzi ok. 6,5 l w mieście- Wrocław, wiadomo...
Hyundai i20 III