Szukaj

Informacje o Hyundai i20 II Hatchback 5d

Lata produkcji: 2014 – 2018
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2014, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której dokładna nazwa to Elite i20. Samochód zaprojektowany został przez Caseya Hyuna według nowej filozofii stylistycznej Hyundaia o nazwie „Fluidic Sculpture 2.0”. Hyundai i20 II został zbudowany na nowej platformie podłogowej, dzięki czemu jest odrobinę większy od poprzednika (dłuższy o 4,5 cm rozstaw osi). Podstawowym wariantem modelu (odwrotnie w stosunku do i20 I generacji) jest pięciodrzwiowy hatchback, natomiast zmieniona nieznacznie wersja 3-drzwiowa nosi nazwę i20 Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 II Hatchback 5d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,2 m
Promień skrętu 5,1 m
Długość 4035 mm
Szerokość 1734 mm
Wysokość 1474 mm
Rozstaw osi 2570 mm
Rozstaw kół - przód 1520 mm
Rozstaw kół - tył 1519 mm
Prześwit 140 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1042 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 326 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie sprężyste ,skrzynia działająca poprawnie,krótkie dobre precyzyjne skoki,przestrzeń z przodu bez zastrzeżeń z tyłu nie siedziałem.Teraz to co irytuje.Szum uszczelek i z prawej i lewej strony z przodu powyzej 80km/h z wrażeniem że wiatr chce sie wedrzec do środka.Uszczelki sprawdzone,żadnych braków nie stwierdziłem,wyglada na wadę materiałową albo konstrukcyjną.Brak regulacji pionowej pasów bezpieczeństwa - idiotyczna oszczędnośc bo ile to moze kosztować? Zakładam ze w droższych wersjach tez tak może byc co wydaje się w tych czasach absurdem.Lusterko wsteczne sie nie ściemnia,odwykłem od tego więc jazda w nocy z kimś za plecami dość męcząca.Jeszcze jedna sprawa....po tygodniu jazdy autem z czarnym,depresyjnym wnętrzem i do tego z szarym,ciemnym lakierem depresja murowana.Serdecznie nie polecam bo problem wydaje sie błahy ale to po prostu brzydka,smutna mieszanka.Kształt bryły auta nowoczesno-nijaki,na parkingu idealnie sie maskuje :)
4,9
~Czarny89
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Polecam auto każdemu! Kto lubi mieć spokojną głowę a nie jeździć od garażu do garażu poszukując kolejnego magika. Zero problemów, auto ma w środku mnóstwo miejsca jak na takie pozornie małe auto. 4 dorosłe osoby mogą podróżować bardzo komfortowo. Do tego jakość i spasowanie materiałów na 6+ owszem są gdzie nie gdzie twarde plastiki ale to auto klasy B. Do tego dwukolorowa tapicerka brązowo/czarna wygląda przepięknie. Auto sprowadziłem z za granicy bo na naszym rynku mało kto decydował się na najwyżej doposażona wersje. Która kosztowała ponad 60tys. Natomiast auto warte tych pieniędzy. Najmocniejszy silnik 1,4 crdi jest bezobsługowy, żadnych problemów do tego auto nie posiada koła dwumasowego jak większość diesli na rynku co zdecydowanie obniża koszta utrzymania. Do tego automatyczna klimatyzacja, asystent zmiany pasa ruchu który świetnie się sprawdza np w nocy w deszczu gdy nie widzimy lini na jezdni, 6 biegowa skrzynia, fotochromatyczne lusterka, przyciemniane fabrycznie szyby piękne felgi 16" pełna elektryka szyb lusterek, klimatyzowany schowek, asystent wspomagania ruszania pod wzniesienie, świetny system Bluetooth kierownica wielofunkcyjna, ogranicznik prędkości, tempomat, rozbudowane funkcje komputera spalanie czas servis itd. piękne ledowe światła , światłami do jazdy dziennej, soczewkowe reflektory, klimatyzowany schowek, rewelacyjne czujniki parkowania przód tył z wyświetlaczem pokazującym odległość, światła coming home oraz powitalne Wejścia 6 poduszek itd. w każdych drzwiach miejsce na butelkę 1litrowa dodatkowo przy podłokietniki 2 cup holdery na większy i mniejszy napój. AUTO PRAWIE IDEALNE. Hyundai oraz kia zrobiła niesamowity postęp technologiczny jeśli chodzi o samochody i oferuje to czego niemi cka konkurencja już nie potrafi przynajmniej za te pieniądze, ale przede wszystkim niezawodność. Spalanie auta najniższe jakie zrobiłem na trasie to 4,2 ale średnio wychozi 5,7 Moim zdaniem warto szukać lepiej doposażonych modeli, bo naprawdę w trakcie użytkowania daje nam wiele radości .
3,5
~xud99
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Rok produkcji 2017 1.2 85 kM LPG wersja Comfort. Ciekawostka , fabryczna instalacja LPG dotryskuje 25 % paliwa po osiągnięciu 3750 obrotów przez silnik a przy gwałtownym przyspieszaniu podobna sytuacja , więc proszę uważać podczas jazdy po autostradzie tak od 130km/h bo można wypalić paliwo z baku :). Szukałem samochodu najlepiej z gazem bez udziwnień ,bez Turbo ale z 4 cylindrami. Fabia odpadła z powodu paliwożernych litrowych silników, którym brakuje momentu obrotowego przy wyższych prędkościach a na drogach szybkiego ruchu nie radzą sobie nawet same ze sobą o wietrze nie wspominając :) Tak samo Baleno ,jakoś tak mi nie pasowało jego wykończenie na zewnątrz i w środku, a Tipo to Fiat... Jeśli jeździłeś do tej pory samochodami które były starsze jak Golf, Polo czy Focus to jest ciężko się się przyzwyczaić , dla kierowcy o wzroście 180 cm, 80 kg znalezienie wygodnej pozycji dla kierowcy będzie trudne ,brak czegoś miękkiego dla lewej ręki kierowcy po dłuższym czasie powoduje ból łokcia. Koniecznie trzeba posiedzieć w tym aucie i dużo pojeździć zanim się kupi bo dla niektórych może to być porażka a dla innych cudo. Wyprzedzanie przy wyższych prędkościach trzeba zaplanować dzień wcześniej, Jest to nudny samochód nie dający żadnej frajdy z jady o takie pędzidło dla ludzi bez wyobraźni i nie mających pojęcia o tym jak samochód może być wygodny i ergonomiczny, taki samochód dla ludu. Widoczność do tyły i na boki jest fatalna, czujniki cofania obowiązkowe. Ruszanie tym samochodem jest udręką , jedynka jest jakaś dziwnie krótka a pedał gazu ma opóźnioną reakcję na naciśnięcie .Samochód podatny na boczne podmuchy wiatru. System ruszania pod górę ma swoje życie ja tam nie wiem jak on asystuje :) Plusem jest to że wsiadasz do auta i od razu umiesz wszystko obsłużyć nie jest skomplikowane do duży plus. Fabryczny uchwyt na telefon w kokpicie lubi trzeszczeć . Jeżeli ktoś potrzebuje prostego samochodu bez udziwnień polecam, wsiadasz i jeżdzisz . Polecam dla osób które mają zamiar kupić używany niewiadomego pochodzenia a potem płacić mechaniką, ot taki samochód dla świętego spokoju. Natomiast przesiadka z aut klasy Golf, Polo, Focusa to będzie nie do przełknięcia ale lepsze to niż Fiat Panda :) Kiedyś za łebka zjeździłem całą Polskę maluchem bo nie było wyboru i było dobrze , teraz człowiek marudzi o byle co, tak dla podsumowania. 25 tys - oryginalna stacja dokująca smartfon przestaje ładować telefon. 32 tyś - Włącznik świateł szwankuje. Mija miesiąc od uznania usterki uchwytu i włącznika świateł w ramach gwarancji po miesiącu dalej czekam na wymianę. 37 tyś - sprzęgło wpada w wibracje przy ruszaniu
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II Hatchback 5d
5,7 – 6,6
l/100 km
4,7 – 5,0
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,9
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Tragedia! Jestem załamany samochód kupiony prosto z salonu. Byłem przekonany, że kupuje zwykłego benzyniaka i będzie palił max 6l/100km niestety okazało się, że samochód pali grubo ponad 8l. Całkowity brak mocy, samochód miał być przeznaczony na niewielkie trasy z miasta do domu ale nawet tu się nie sprawdza. Totalna porażka odradzam. Jeśli do samochodu będę zmuszony wstawić instalację gazową samochód straci bagażnik, przepraszam ja stracę bagażnik i po co mi będzie taki samochód. Katastrofa, nie polecam!!!
4,8
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.1 CRDi 75KM 55kW
Powyższe dane pochodzą ze szczegółowych wyliczeń pierwszych 15.000 przebiegu w okresie 9 miesięcy. 4 l to podróż z Krakowa do Szczecina, 5 l to 60% trasy i 40% miasta, a 5,5 l odwrotnie. Rekordowy dystans na jednym baku to 1158 km i można było jeszcze coś dołożyć, ale była stacja. Auto przeważnie użytkowane bez klimatyzacji, z klimą pali ok 0,5 l więcej. System stop&start w ciągłym użyciu, nie wiem ile to może wytrzymać w przyszłości... Z mojego punktu widzenia ultra ekonomiczny samochód, przy całkiem żwawym silniku. Szósty bieg nadaje się do czegoś powyżej 100 km/h. 1800 obr/min to minimum pracy silnika i nie ma co się sugerować wskazaniami ekonomicznymi komputera, co do zmiany biegu na wyższy przy niższych obrotach docelowych. Silnik wpada wtedy w nieprzyjemne wibracje, podobnie jest na biegu jałowym - czegoś nie dopracowali. Informacja na koniec: komputer zaniża spalanie w stosunku do rzeczywistego o ok. 0,2 litra/100 km.
5,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto na kołach 15 cali i oponie Michelin Cross Climate, paliwo Shell V-Power: Miasto (GOP) 5,2-5,8l/100km zależnie od warunków i dynamiki (najmniej wiosną, najwięcej przy korkach z klimą), trasa do 120km/h 5,5-5,8l/100km, autostrada do 140km/h - 6,3l/100km, jazda landówką poniżej 5l/100km. Najlepszy samochód jaki miałem.
Hyundai i20 II Hatchback 5d