Szukaj

Informacje o Hyundai i20 II

Lata produkcji: 2012 – 2020
Segment: Auta małe
Debiutująca na rynku w roku 2014, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, której dokładna nazwa to Elite i20. Samochód zaprojektowany został przez Caseya Hyuna według nowej filozofii stylistycznej Hyundaia o nazwie „Fluidic Sculpture 2.0”. Hyundai i20 II został zbudowany na nowej platformie podłogowej, dzięki czemu jest odrobinę większy od poprzednika (dłuższy o 4,5 cm rozstaw osi). Podstawowym wariantem modelu (odwrotnie w stosunku do i20 I generacji) jest pięciodrzwiowy hatchback, natomiast zmieniona nieznacznie wersja 3-drzwiowa nosi nazwę i20 Coupe.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai i20 II

Liczba ocen: 50
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Andrzej
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Bardzo przyzwoite auto dla spokojnie jeżdżących. Oferuje jak na swoją klasę naprawdę dużą przestrzeń dla 4 osób. Wnętrze też jak na swoją klasę i cenę auta prezentuje się naprawdę dobrze. Przejechałem 86000km i nigdy nie stałem na poboczu. Jedna naprawa gwarancyjna skrzyni biegów ale dojechałem do serwisu o własnych siłach. Właśnie ta skrzynia to według mnie jeden z dwóch głównych minusów tego auta. Jest nieprecyzyjna, haczy i operowanie nią denerwuje. Co ciekawe wcześniej miałem też i20 pierwszej generacji z takim samym silnikiem i tam skrzynia pracowała wzorowo. Czyli niestety krok w tył Hyundaia. Drugi minus to słabowity silnik z bardzo małą elastycznością. Zużycie paliwa realne 6 - 8 l/100km. Jedyny plus silnika to 86000km przejechane bezproblemowo.
2,9
~paweł
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Witam.auto uzytkowałem 3 tygodnie w Hiszpanii.Auto z wypozyczalni.Przede wszystkim auto za słabe,w 4 osoby każdy podjazd,górka była problem w 2 osoby również obowiazkowe redukcje nawet przy rozpedzeniu....Nie ten silnik.Auto w prostej konfiguracji jak mniemam basic wiec nie ma problemu z plastikową kierownicą,zaslepkami czy korbkami z tyłu...System audio wystarczajacy,wyswietlacz monochromatyczny bez szału ale funkcjonalny.Zawieszenie sprężyste ,skrzynia działająca poprawnie,krótkie dobre precyzyjne skoki,przestrzeń z przodu bez zastrzeżeń z tyłu nie siedziałem.Teraz to co irytuje.Szum uszczelek i z prawej i lewej strony z przodu powyzej 80km/h z wrażeniem że wiatr chce sie wedrzec do środka.Uszczelki sprawdzone,żadnych braków nie stwierdziłem,wyglada na wadę materiałową albo konstrukcyjną.Brak regulacji pionowej pasów bezpieczeństwa - idiotyczna oszczędnośc bo ile to moze kosztować? Zakładam ze w droższych wersjach tez tak może byc co wydaje się w tych czasach absurdem.Lusterko wsteczne sie nie ściemnia,odwykłem od tego więc jazda w nocy z kimś za plecami dość męcząca.Jeszcze jedna sprawa....po tygodniu jazdy autem z czarnym,depresyjnym wnętrzem i do tego z szarym,ciemnym lakierem depresja murowana.Serdecznie nie polecam bo problem wydaje sie błahy ale to po prostu brzydka,smutna mieszanka.Kształt bryły auta nowoczesno-nijaki,na parkingu idealnie sie maskuje :)
4,4
~Patryk
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadam od równo roku i przejechałem nim 50 tyś km. Sprawuje się naprawdę nieźle i ,mimo że to auto miejskie bez problemu używam w trasie. Jeśli chodzi o jazdę w mieście to nie ma się do czego doczepić. Jeździ bardzo płynnie, przyspieszenie jest wystarczające, widoczność ok. Jedyne co, to skrzynia biegów jest naprawdę słaba i jest to jednocześnie najgorszy punkt tego samochodu. Jedynka jest zdecydowanie zbyt krótka, dwójka lubi sobie "nie wejść" i z wbiciem wstecznego jest na prawdę ciężko. Jeśli chodzi o trasę to faktycznie, moc jest zbyt niska (ale to auto miejskie w końcu!), natomiast przy redukcji na 3 bieg i zbliżaniu się do czerwonego pola da się wyprzedzić bezpiecznie samochody ciężarowe. Do 100km/h jest cicho i przyjemnie, do 130 znośnie, a później to już prędkość jest odczuwalna. Natomiast jeszcze raz powtórzę, to auto miejskie. Spalanie mnie miło zaskoczyło, ponieważ przy jeździe głównie w trasie 30%, mieście 10% i autostradzie 60% i20 spala około 7,5l gazu na 100km. Co jest ciekawe, a niestety w salonie tego mi nie powiedzieli, to że powyżej 3,5 tyś obrotów/min i znaczącym obciążeniu samochód prócz LPG zużywa również pewną ilość benzyny, Jest to jednak bardzo mała wartość, Miesięcznie na 1000zł wydane na LPG płacę między 50-100zł na benzynę (w tym jazda na nierozgrzanym silniku). Bardzo zadowolony jestem z AppleCar Play, super się sprawdza. Nie wyobrażam sobie teraz samochodu bez takiego rozwiązania. Na koniec jeszcze jeden mankament, a mianowicie wentylacja w samochodzie. Niezależnie od stopnia włączenia wentylatora im szybciej jedziemy tym bardziej wieje, co jest uciążliwe. Tak samo jak nierównomierność temperatury powietrza. Ten sam poziom temperatury i w mieście przy małym obciążeniu jest ok, wyjeżdżamy w trasę, wyprzedzamy parę razy i już jest za ciepło. W drugą stronę podobnie. W poprzednich samochodach tak nie miałem. Klimatyzacja działa raczej przeciętnie, ale dzięki temu się nie pochorujemy :). Podsumowując, zdecydowanie bym jeszcze raz kupił ten samochód, ale jeśli by miał klimatyzację automatyczną i tempomat.
Średnie spalanie dla Hyundai i20 II
5,4 – 7,3
l/100 km
4,7 – 5,0
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rewelacyjne auto pod względem spalania. Mieszkam w terenie raczej płaskim a dojazd do pracy mam po trasie, bez konieczności stawania co chwilę na światłach. Z racji tego, że to tereny na których nie da się szybko jechać moja prędkość oscyluje w wartościach 80km/h. Przy takich wartościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 3,3-3,5l/100km jadąc na tempomacie. Ogólnie na moją jazdę ogólne średnie spalanie wg komputera pokazuje 4.2 litra. Mogę się z tym zgodzić bo faktycznie stację benzynową odwiedzam bardzo rzadko :) w porównaniu do poprzedniego auta myślę, że na 100km tamtym autem tym zrobię 180km. Autko bardzo ciche, na postoju silnik niemal niesłyszalny będąc na zewnątrz. Od czasu do czasu przycisnę autko by go nie zamulić i jak na 1.2 zbiera się bardzo dobrze. W warunkach miejskich spalanie pewnie pójdzie do góry z racji jazdy na niskich przełożeniach i korkach ale tak jak ja jeżdżę czyli głównie trasy spalanie jest super. Dla zainteresowanych - przy 80km/h obroty ma na poziomie 2050RPM na 5 biegu. Bardzo fajnie wystopniowana skrzynia biegów.
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Obiecanki cacanki. W marciu 2020 mogłem zejść do średniej 6,2 w pustym mieście, ok Covid, ale jeżeli przy spokojniej jeździe z klimą wciąga 8 litrów, lub 7,5 jak zresetuję licznik po 1km, to coś jest nie tak. Srednia z tankowania waha się 7,6-8,3, a komputer zaniża o 0.3..0.4, ale dużo mniej zaniżał wiosną 2020. Przeglądy tip-top, filtr powietrza sam wymieniłem po niecałym roku. Docierałem wg instrukcji. Podejrzewam, ze komputer nie mierzy przepływu benzyny tylko liczy ilość wtrysków i układ wtryskiwacza się rozkalibrował, bo jak wytłumaczyć średnią ze spalania 8 litrów mieście klimą? W maju z cięższą nogą było 6.1..6.8 z tankowania i to byłoby ok. Stary, cieżki mercedes 1.6 benzyna z kompresorem, z 4 biegowym klasycznym automatem, wygodami, klimą automatyczną włączoną i szarżą na obwodnicy + trochę korku w mieście i postój na oczekiwanie na myjni - wyszło 9.6. Tucson GDI 1.6 130KM pali wg komputera średnia długookresowa 8.6/100. Jestem bardzo rozczarowany, bo miało być oszczędnie a jest lipa. Downsizing to bzdura i oszustwo, skoro 1.5 TSI VW benzyna może zejść na trasie do 3.5/100. Do tego strasznie twarde zawieszenie, głośny w środku, za to hamulce żyleta. Do miasta na krótkie trasy ok, ale wtedy pali jeszcze więcej. Samochód z potencjałem (wnętrze), ale widać pozycjonowanie produktu. Było brać na wynajem na rok albo Ibizę czy Aronę lub opluwaną Fabię. Jestem bardzo rozczarowany, no chyba, że to awaria, ale komputer nic nie pokazuje.
7,9
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Tragedia! Jestem załamany samochód kupiony prosto z salonu. Byłem przekonany, że kupuje zwykłego benzyniaka i będzie palił max 6l/100km niestety okazało się, że samochód pali grubo ponad 8l. Całkowity brak mocy, samochód miał być przeznaczony na niewielkie trasy z miasta do domu ale nawet tu się nie sprawdza. Totalna porażka odradzam. Jeśli do samochodu będę zmuszony wstawić instalację gazową samochód straci bagażnik, przepraszam ja stracę bagażnik i po co mi będzie taki samochód. Katastrofa, nie polecam!!!

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 9
4,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 38 tys. km
użytkowana przez: 170 tys. km
Auto na bieżąco serwisowane z wymianą świec i filtrów co 30 tys. km, filtr oleju i olej co 15 tys. + przegląd instalacji gazowej. Jeżdżę na gazie od 4 lat. Nic się nie dzieje, żadnych spadków mocy, brak różnicy na benzynie i gazie. Jeżdżę średnio 4 tyś. km na m-c. Auto ma już 205 tys. nie oszczędzam go, ale nie katuje. Spalanie na emeryta to 6,2l gazu, normalnie 7-7,5l,...
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Jazda na LPG nie różni się niczym od jazdy na benzynie. Wszystko jest jak było. No trochę miejsca jedynie zajmuje butla, ale to nie problem. Instalacja dobrej jakości, jeszcze nie musiałem odwiedzać serwisu poza przeglądami. Nie odczułem też żadnego spadku mocy, ani zmiany w jakości pracy silnika. Nie mam uwag.
5,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Kończyła się gwarancja, zdecydowałem się na montaż instalacji Kit Alba. Silnik bardzo dobrze pracuje na LPG, praktycznie nie ma różnicy z tym co było na benzynie. Po podkręceniu na większe obroty auto dalej jest dynamiczne, nie traci na mocy, nawet przy mocniejszym dodani gazu.
Hyundai i20 II