Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Auta małe
Produkowana w latach 2008-2014 pierwsza generacja Hyundaia i20 wprowadzona została na rynek w miejsce modelu Getz. Najmłodsze auto w gamie nowych małych kompaktowych samochodów Hyundaia (których nazwa powstała przez połączenie litery „i” oraz wielokrotności dziesiątki). Projektantem i20 był Thomas Burkle z projektowego centrum Hyundaia w Russelsheim. Powstał na platformie podłogowej Hyundai-Kia PB Platform, którą dzieli m.in. z Kią Venga. Hyundai i20 dostępny jest w wariantach 3- i 5-drzwiowym. Model przeszedł facelifting w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 3995 mm
Szerokość 1710 mm
Wysokość 1490 mm
Rozstaw osi 2525 mm
Rozstaw kół - przód 1503 mm
Rozstaw kół - tył 1501 mm
Zwis przedni 815 mm
Zwis tylny 655 mm
Prześwit 165 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1350 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1340 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1295 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1282 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1060 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 295 l
Wysokość bagażnika 950 mm
Szerokość bagażnika 1100 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1200 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 70 kg
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Santas
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Samochód użytkuje od 11 lat żona. To chyba najgorszy rodzaj eksploatacji kiedy autem jeździ kobieta i przejeżdża rocznie około 5-6 tyś km. Silnik praktycznie nigdy nie uzyskuje właściwej temperatury pracy bo trasa o długości 1,5km do sklepu i z powrotem to 90% przebiegu auta. Mimo tak ekstremalnych warunków motor trzyma się świetnie. To samo dotyczy karoserii która jest wyjątkowo odporna na korozję. Co do wnętrza i jakości wykonania to w przypadku auta miejskiego trzeba iść na kompromis. No i w przypadku Hundai-a z pierwszej generacji design też pozostawia wiele do życzenia. Samochód do tego stopnia się sprawdził ze syn kupił o rok młodszy egzemplarz z podobnym przebiegiem tyle że 3 drzwiowy.
4,6
~Mariusssz
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Hyundai i 20 Lift 2013r 1.2 benz, 86KM, LPG. Po przejechaniu 120 tyś km po Warszawie. Spalanie LPG: Trasa 6-8L (100-110km/h) Miasto: 8-10L Plusy: 1. Oszczędny, niezawodny i bezobsługowy silnik. Rozrząd na łańcuchu (nie piszą nic o wymianie więc trzeba kontrolować stan zużycia, na teraz ok). Hydraulika zaworów (niezbędna do LPG). 2. Fabryczna instalacja gazowa, bezproblemowa i bardzo dobrej jakości. Przy przebiegu 120 tyś nie ma oznak nieprawidłowej pracy. Oprócz filterków nic nie ruszam, żadnych głupich przeglądów u gazownika (kto lubi wydawać kasę co 15 tyś to polecam) 3. Trwałe i optymalne zawieszenie (nie jest za twarde). Dodatkowo auto zadziwiająco dobrze się trzyma na zakrętach, nie jest podsterowne. Bardzo zwinne po mieście. Po przebiegu 120 tyś km w Warszawie nic nie stuka, nie puka. 4. Całkiem dobrze chodzi skrzynia biegów. Czasami może delikatnie haczą niektóre biegi, ale ogólnie jest na plus. 5. Jak na auto miejskie dużo miejsca z przodu i z tyłu. Auto ma podobną ilość miejsca do i30 tyle że jest węższe. Podobno ma najwięcej miejsca w tym segmencie aut (taki jamnik). 6. Kabina jest dosyć wysoka i dobrze przeszklona – dobra widoczność (w przeciwieństwie do następcy), nawet wysocy nie będą narzekać. 7. Słusznych rozmiarów lusterka wsteczne, super dla bezpieczeństwa, widać dokładnie co się dzieje za autem. 8. Bardzo ustawny bagażnik. Po zdemontowaniu półki wchodzą dwie największe walizy samolotowe na stojąco! 9. To małe, niepozorne autko okazało się małym camperem, stając się tymczasowym domem podczas podróży po Europie (dla 2 osób i kompletu rzeczy). 10. Auto pancerne. Najpierw solidnie przywalił we mnie taksówkarz. Wymieniłem belkę absorbującą uderzenie, pas tylny trochę dostał więc potraktowałem go młotkiem gumowym, zderzak pospawałem i gra. W zimę z kolei ja waliłem, na lodzie nie wyhamowałem i przywaliłem w Hondę Accord (zaraz za mną były jeszcze dwa wypadki). Auto po solidnym dzwonie wyglądało zupełnie ok. Dostał pas przedni i belka absorbująca uderzenie i oczywiście chłodnice które są zaraz za belką. Cała reszta ocalała i po aucie nie było widać wypadku. Kupiłem używany pas przedni kompletny z chłodnicami i na zasadzie plug and play sam przełożyłem w garażu. Klocki lego. Zderzak pospawany i Auto gra;) Minusy: 1. Silnik wprawdzie oszczędny ale brak mu mocy;) Dodatkowo jeszcze jest dosyć dziwne ruszanie na jedynce. Czytałem już o tym u innych użytkowników. Po prostu trzeba się nauczyć tym autem ruszać bo inaczej szarpie i nie rusza płynnie. Nie wiem z czego to wynika. Czy brak mocy silnika czy sprzęgło jakoś dziwnie się zbiera. Ten typ tak ma;) 2. Słabe wyciszenie. 3. Sprzęgło wytrzymało mi 100 tyś km po mieście a z tego co czytam to kończą się nawet po 60 tyś. Ten typ tak ma;) 4. Korozja. Niedopuszczalnie żeby po dwóch latach wychodziły pierwsze kropki na tylnej klapie. Mam nadzieje, że nie będzie się to szybko rozwijać ale za to producent powinien zapłacić słono! Rzeczywistość jest zgoła odmienna. Serwis gwarancyjny podchodzi do tego z wyraźną olewką. 5. Siedzenia nie są złe, brakuje jednak regulacji lędźwiowej, więc jak się dużo jeździ to plecy bolą. Gdy się normalnie użytkuje to pewnie nawet się nie zauważy. 6. Auto nie lubi wysokich prędkości. Nie jest dobrze wyciszone więc powyżej 110km/h robi się głośno. 7. Brak pilota do centralnego zamka w średniej wersji wyposażenia (to już szczyt dziadowania!). Na szczęście można założyć za 50 zł we własnym zakresie. Podsumowując: Jeżeli szukałbym auta dla moich pracowników jako woła roboczego to na pewno tak. Auto jest bardzo trwałe i oszczędne, myślę że ciężko o lepsze. A tak prywatnie? Chyba nic mu nie brakuje. Pewnie znajdą się ładniejsze i lepiej wykończone. Ogólnie jestem na tak. To auto na pewno cię nie zawiedzie i pozwoli sporo zaoszczędzić. Po lifcie wygląda nawet ładnie;)
3,2
~Piotr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
To jest mój drugi wpis. Przejechałem autem 25500 km. Jest źle. Nikomu nie polecam. Co do mechaniki nie przyczepię się, bo trudno, żeby po 25kkm coś psuło, ale plastiki są chyba najgorsze z możliwych. Po 10000 km zaczęły skrzypieć plastiki przy konsoli centralnej i pod kierownicą. Po 15000 fotel kierowcy (bo tylko ten jest używany) i drzwi. Dzisiaj (po 25000 km) i20 przeszedł samego siebie. Zaczął skrzypieć dach! No k***, żeby podsufitka skrzypiała? Auto skrzypi jak 40-letni Autosan na wybojach. Gdyby Afganistan albo bezludne wyspy miały swoją motoryzację, to by lepiej spasowały.
Średnie spalanie dla Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting
6,7
l/100 km
4,3 – 5,2
l/100 km
7,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Liczba komentarzy: 2
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Autkiem zrobiłem dopiero 4000km ale daje mi to już rozeznanie w spalaniu. W trasie najlepszy wynik to 5.9 l gazu na 100km (jechałem przepisowo ale raczej nieoszczędnie i z włączoną klimatyzacją). W trasie na autostradzie (130-140 km/h)7.5 l na 100km, powyżej 4000obr/min popija też trochę benzyny. Gorzej wychodzi miasto 7.5-10.0 l na 100km. zależnie od korków i klimatyzacji (zauważalnie zwiększa spalanie). Powyższe spalanie mierzyłem wg przebiegu i tankowań, nie komputera, który zwłaszcza w mieście ma tendencje do oszukiwania (w trasie jest nawet wiarygodny).Ogólnie jestem zadowolony z i20, wreszcie nie odczuwam zbytnio kosztów tankowania: ok. 50zł za 20 l gazu starczające na co najmniej 230km (duże miasto). Wcześniej miałem Mondeo Mk3 115KM w dislu i 100km kosztowało mnie przynajmniej 2 razy tyle (oczywiście zdaję sobie sprawę że to było dużo większe auto).
5,9
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
Samochód porażka mały silnik, a pali więcej od samochodów o dwukrotnie większej pojemności tylko tam jedzie się szybciej, a spalanie jest mniejsze. Aby uzyskać małe spalanie nie można przekraczać 70km/h, a jak chce się jechać normalnie to wychodzi niestety ponad 8 litrów. Poprzedni samochód miałem Peugeota 308 1.6HDI 90KM i maksymalne spalanie było 5.8l/100km. Kupiłem Hyundai i20 bo miał być oszczędny co nie jest prawdą.
6,4
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
To nie jest oszczedne auto. pozostałe wyniki to albo bajki albo jazda emeryta i to zaawansowanego wiekowo (bez obrazy emerytow). zuzycie paliwa rosnie gwaltownie powyzej 100km/h. chwilowe przy 100km okolo 7l, przy 140km/h ponad 10L!. W długiej jezdzie autostradowej zuzycie koszmarnie wysokie! Zuzycie paliwa jak na osiągi auta i spalanie tylko przyzwoite.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 3
4,8
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Jak na razie wszystko jest bezproblemowe. Przy BRC przeglądy są co 15 tys. km a nie co 10 więc to jest dodatkowe parę złotych oszczędności. Silnik pracuje normalnie tak jak wcześniej na benzynie. Montaż i regulacja udane, obyło się bez żadnych poprawek. Jak na razie OK!
3,3
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 105 tys. km
Przegląd gwarancyjny po 105 tys km tej instalacji w autoryzowanym serwisie kosztuje 2200-2500 zł (przeglądy co 15 tys km - każdy po ponad 200 zł). Radzę się dobrze zastanowić, czy warto kupić nowy samochód z instalacją gazu, wg mnie to błąd !
Hyundai i20 I Hatchback 5d Facelifting