Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I Hatchback 5d

Lata produkcji: 2008 – 2012
Segment: Auta małe
Produkowana w latach 2008-2014 pierwsza generacja Hyundaia i20 wprowadzona została na rynek w miejsce modelu Getz. Najmłodsze auto w gamie nowych małych kompaktowych samochodów Hyundaia (których nazwa powstała przez połączenie litery „i” oraz wielokrotności dziesiątki). Projektantem i20 był Thomas Burkle z projektowego centrum Hyundaia w Russelsheim. Powstał na platformie podłogowej Hyundai-Kia PB Platform, którą dzieli m.in. z Kią Venga. Hyundai i20 dostępny jest w wariantach 3- i 5-drzwiowym. Model przeszedł facelifting w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 I Hatchback 5d – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 5,2 m
Długość 3940 mm
Szerokość 1710 mm
Wysokość 1490 mm
Rozstaw osi 2525 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1503 mm
Zwis przedni 785 mm
Zwis tylny 630 mm
Prześwit 150 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1074 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1005 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 970 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1350 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1340 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1295 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1282 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 295 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 70 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~autopasje
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.6 CRDi 115KM 85kW
autem robiłam na codzień około 150 kilometrów poprzedni właściciel nie wiem co z nim robił auto sprzedałam za 12 tyś złotych zmieniłam na volvo c70 ale nie ważnie hyundai zepsuł mi się poważnie raz gdy zobaczyłam że jest wyciek z chłodnicy od razu poleciałam do mechanika naprawa kosztowała mnie 400 zł więc nie jest to jakoś super drogo no i standardowo wymieniałam amortyzatory itp amortyzatory kosztowały razem chyba 450 zł także nie drogo polecam na pierwszy samochód dla ludzi których nie stać tylko na matiza seicento tico itp. konto "autopasje" jest prowadzone przez 24 użytkowników więc wiek i płeć może się zmieniać pozdrawiam
3,9
~wiktor_wpr
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Ogólnie auto zasługuje na plus. Złożyło się na to stosunkowo niewielkie spalanie, bezawaryjność (z nietypowych usterek tylko łożysko koła) oraz moim zdaniem udany i dobrze dopasowany silnik. Niestety ma też kilka mankamentów obniżających ogólną ocenę : najważniejsze : dziwnie działający układ kierowniczy oraz wada konstrukcyjna - uszkodzenia lakieru od klamek drzwi. Do tego w moim egzemplarzu od nowości coś lekko hałasuje w rejonie deski rozdzielczej - usterka zgłoszona ale nie usunięta bo trzeba było rozbierać cały kokpit - wolałem jednak nie robić aż takiej ingerencji. Wspomniane usterki powodują, że nast. razem będę szukał czegoś innego niż Hyundai.
3,6
~Romek
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Kupując ten samochód myślałem,że będzie mi służył dobre parę lat jak moja stara Polówka.A tu proszę klapa już malowana,niby problem z klamkami załatwiony ,ale według mnie to serwis wyeliminował szkodę a nie przyczynę i obawiam się za za jakiś czas to się powtórzy.Jakoś plastików jest żenująca,wszystko skrzypi po 2 latach i przejechaniu 30000tys km.Słaby lakier mam już dużo drobnych rys.Spalanie też jest za wyskokie jak na samochód miejski(nie mam ciężkiej nogi)no i muszę sprawdzić sprzęgło bo mam wrażenie,że się ślizga.
Średnie spalanie dla Hyundai i20 I Hatchback 5d
6,0 – 6,2
l/100 km
4,4 – 6,2
l/100 km
6,9 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Samochód u dealera przerobiony od razu na gaz, przejechał już 10 kkm. Jak się jeździ tak jak wszyscy to pobiera ok 7 l/100. Przy delikatnym traktowaniu na trasie można zejść w okolice 6 l. Przy prędkości 100 kmh obroty rosną do 3 tys i wtedy spalanie zaczyna wzrastać. 8,5 zanotowane testowo przy PEŁNYM wykorzystaniu mocy auta. Idealne auto dla osób przemieszczających się z punktu A do punktu B, przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny przejazdu. W segmencie B drugie po Dacii najekonomiczniejsze auto (wg niemieckich testów), oczywiście z LPG. Nie czuć żadnej różnicy między benzyną i LPG, za wyjątkiem portfela. Silnik niesamowicie szybko się nagrzewa (aluminium), dzięki czemu tankowanie benzyny odbywa się raz na 4 tys km.
7,2
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Samochód dobrze się spisuje. Przejechałem nim do tej pory 40.000 km i w serwisie bywał jedynie na wymianę oleju co 10.000 km. Samochód prowadzi się przyjemnie, bardzo dobrze wypada w mieście ze swoimi gabarytami i małym promieniem skrętu. Jedyny minus jaki widzę występuje zawsze w trasach, gdy jadę powyżej 100 km/h. W samochodzie robi się naprawdę głośno, a spalanie oscyluje w granicy 8-9l/100km.
7,5
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.6 CVVT 126KM 93kW
100km kosztuje mnie 15-16 złoty, wymiana oleju i filtrów w tym kabinowego koszt 250 złotych. więc raczej tani w utrzymaniu dla porównania w bmw 330xd wymiana oleju w silniku 600pln, a w skrzyni biegów razem z filtrami 4700pln.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 6
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Bardzo dobra instalacja, bezawaryjna, bezproblemowa, co roku wymieniane filtry fazy gazowej i fazy ciekłej. Silnik pracuje równo bez żadnych skoków ani nierównej pracy, przyspiesza tak samo jak na gazie czy benzynie. Nie było żadnych problemów z sondą lambda. Przejechane ponad 14000 km na gazie i żadnych usterek. Regularnie wymieniany olej co 15000 km i świece zapłonowe co...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, nigdy nic się nie stało. Co roku wymiana filtrów, ogólne sprawdzenie auta dzięki czemu jazda jest bezproblemowa. Bardzo polecam automix każdemu kto chce cieszyć się bezproblemowa jazda
4,5
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.6 CVVT 126KM 93kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: AC STAG L - plus
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
na serwis instalacji gazowej jeżdżę co 10tys, tak jak producent zaleca, przy gazie ważny jest dobry olej i filtr powietrza - jak się o to dba to z własnego doświadczenia mogę napisać - że z autkiem nic się złego nie stanie od 15 lat jeżdżę na gazie rocznie około 80 000km robię co dwa lata auto zmieniam i nigdy silnika nie naprawiałem - choć zawsze używane kupuje auta 2-4...
Hyundai i20 I Hatchback 5d