Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Auta małe
Ten model jest na tyle obszerny, że dla wielu może stanowić namiastkę auta rodzinnego, a co za tym idzie - jeździć wszędzie. Dlatego omińcie benzynowy silnik 1.2l. Ma 85KM i faktycznie jest dobrą konstrukcją, ale jeśli to ma być główne auto w rodzinie, to lepiej sięgnąć po 1.4l 100KM. Warto tylko wiedzieć, że auto nie będzie jechało na wolnych obrotach - moc czuć bliżej czerwonego pola obrotomierza. Diesle są dwa – 1.1 75KM i 1.4 90KM. O ile ten mocniejszy napędza samochód całkiem żwawo, to ten słabszy już nie. Jednak flotom powinien się spodobać.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 78 KM (57 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 71 x 78,8 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~Bart
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Tytułem wstępu - auto z 2009r., na stronie jest błędny zakres. Kupiony jako trzylatek z 43tys km, obecnie 100tys więcej. Żadnych poważniejszych awarii mechanicznych, jedynie efekty normalnej eksploatacji na dziurawych drogach: łączniki stabilizatora (2x75zł), łożyska (2x100zł), drążek (2x90zł) + końcówka drążka kierowniczego (2x85zł). Jak na 8 lat użytkowania nie jest źle ;) Z elektroniką gorzej, bo bardziej irytująca: trzykrotna wymiana przełącznika kierunkowskazów/wycieraczek, naprawa automatu stopu. No i blacha, największy chyba mankament i20 - okolice klamek drzwi dwukrotnie robione w serwisie (kupiony jeszcze na końcówce gwarancji), 3-4 lata później bąble znów wyszły. Tym razem również na klapie bagażnika. Pali 6,3l/100km (średnia ze 100tys. km, tryb mieszany). Dla dwóch osób bardzo wygodny. Jak na gabaryty i moc dobrze się jeździ po stromych i krętych drogach, sprawdzony na dłuższych i wymagających trasach (alpejskie/norweskie serpentyny). Dla niezdecydowanych - polecam :)
3,0
~didi
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Ceny przeglądów to jakaś żenada, ponad 800zł gorzej jak w mercedesie. Wszystko skrzypi, lakier rysuje się od powietrza, skrzyna wg.mnie jak worek gwoździ z lewarkiem. źle zestrojone sprzęgło, itd.... Zalety? - narazie się nie psuje jak konstrukcjie niemieckie. Dlatego go kupiłem i pod tym względem wolę silniki koreańskie. Auto dobre dla mało wymagających- auto do jazdy z A do B.
4,1
~mayki
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Åšrednie spalanie dla Hyundai i20 I Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW 2010-2012
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Mam od nowości, mam założone światła dzienne, stosuję jazdę normalną ale prawie codziennie "ecodriving", umiem jeździć ekonomicznie, ale to auto się do tego nie nadaje. To poprostu smok. Niech mi ktoś jeszcze powie że mały silnik jest ekonomiczniejszy od np. 1.6 to go ..pogłaskam. To auto nadaje się tylko do samego miasta. Jazda powyżej 90/100KM powoduje wir w baku. Moja ostatnia benzyna z takim małym "pseudo napędem". Ale autko poza spalaniem w zasadzie naprawde da się lubić a jeździłem wieloma markami. Dla spokojnej osoby lub dziewczyny w sam raz.
6,8
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Generalnie jak na taki silnik to szału nie ma... No ale z niemieckimi 1.2 w sumie tak samo- im większa prędkość tym większy wir w baku. Do jazdy po mieście i okolicach jest ok. Zrezygnowałem z diesla i koniec z awariami a spalanie o litr wieksze, no wiadomo auto mniejsze niż BMW :) Takie czasy.... trzeba eko :)
6,8
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Jeżdżę głównie po mieście i po autostradach. Jazda po autostradach z prędkością 130-140 km/h (obroty silnika od 3500 do 4000). Czy przy takich obrotach może być aż ta wysokie zużycie paliwa? Z tego co piszą inni użytkownicy tego auta to zużycie paliwa mają mniejsze. Czyżby w moim było coś nie tak?
Hyundai i20 I Hatchback 3d