Szukaj

Informacje o Hyundai i20 I

Lata produkcji: 2008 – 2015
Segment: Auta małe
Produkowana w latach 2008-2014 pierwsza generacja Hyundaia i20 wprowadzona została na rynek w miejsce modelu Getz. Najmłodsze auto w gamie nowych małych kompaktowych samochodów Hyundaia (których nazwa powstała przez połączenie litery „i” oraz wielokrotności dziesiątki). Projektantem i20 był Thomas Burkle z projektowego centrum Hyundaia w Russelsheim. Powstał na platformie podłogowej Hyundai-Kia PB Platform, którą dzieli m.in. z Kią Venga. Hyundai i20 dostępny jest w wariantach 3- i 5-drzwiowym. Model przeszedł facelifting w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai i20 I

Liczba ocen: 104
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Karoseria + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Santas
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Samochód użytkuje od 11 lat żona. To chyba najgorszy rodzaj eksploatacji kiedy autem jeździ kobieta i przejeżdża rocznie około 5-6 tyś km. Silnik praktycznie nigdy nie uzyskuje właściwej temperatury pracy bo trasa o długości 1,5km do sklepu i z powrotem to 90% przebiegu auta. Mimo tak ekstremalnych warunków motor trzyma się świetnie. To samo dotyczy karoserii która jest wyjątkowo odporna na korozję. Co do wnętrza i jakości wykonania to w przypadku auta miejskiego trzeba iść na kompromis. No i w przypadku Hundai-a z pierwszej generacji design też pozostawia wiele do życzenia. Samochód do tego stopnia się sprawdził ze syn kupił o rok młodszy egzemplarz z podobnym przebiegiem tyle że 3 drzwiowy.
4,3
~Bart
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Tytułem wstępu - auto z 2009r., na stronie jest błędny zakres. Kupiony jako trzylatek z 43tys km, obecnie 100tys więcej. Żadnych poważniejszych awarii mechanicznych, jedynie efekty normalnej eksploatacji na dziurawych drogach: łączniki stabilizatora (2x75zł), łożyska (2x100zł), drążek (2x90zł) + końcówka drążka kierowniczego (2x85zł). Jak na 8 lat użytkowania nie jest źle ;) Z elektroniką gorzej, bo bardziej irytująca: trzykrotna wymiana przełącznika kierunkowskazów/wycieraczek, naprawa automatu stopu. No i blacha, największy chyba mankament i20 - okolice klamek drzwi dwukrotnie robione w serwisie (kupiony jeszcze na końcówce gwarancji), 3-4 lata później bąble znów wyszły. Tym razem również na klapie bagażnika. Pali 6,3l/100km (średnia ze 100tys. km, tryb mieszany). Dla dwóch osób bardzo wygodny. Jak na gabaryty i moc dobrze się jeździ po stromych i krętych drogach, sprawdzony na dłuższych i wymagających trasach (alpejskie/norweskie serpentyny). Dla niezdecydowanych - polecam :)
4,0
~autopasje
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.6 CRDi 115KM 85kW
autem robiłam na codzień około 150 kilometrów poprzedni właściciel nie wiem co z nim robił auto sprzedałam za 12 tyś złotych zmieniłam na volvo c70 ale nie ważnie hyundai zepsuł mi się poważnie raz gdy zobaczyłam że jest wyciek z chłodnicy od razu poleciałam do mechanika naprawa kosztowała mnie 400 zł więc nie jest to jakoś super drogo no i standardowo wymieniałam amortyzatory itp amortyzatory kosztowały razem chyba 450 zł także nie drogo polecam na pierwszy samochód dla ludzi których nie stać tylko na matiza seicento tico itp. konto "autopasje" jest prowadzone przez 24 użytkowników więc wiek i płeć może się zmieniać pozdrawiam

Raporty spalania Hyundai i20 I

Liczba raportów: 139
Średnie spalanie dla Hyundai i20 I
6,0 – 6,7
l/100 km
4,3 – 6,2
l/100 km
6,9 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Samochód dobrze się spisuje. Przejechałem nim do tej pory 40.000 km i w serwisie bywał jedynie na wymianę oleju co 10.000 km. Samochód prowadzi się przyjemnie, bardzo dobrze wypada w mieście ze swoimi gabarytami i małym promieniem skrętu. Jedyny minus jaki widzę występuje zawsze w trasach, gdy jadę powyżej 100 km/h. W samochodzie robi się naprawdę głośno, a spalanie oscyluje w granicy 8-9l/100km.
5,9
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
Samochód porażka mały silnik, a pali więcej od samochodów o dwukrotnie większej pojemności tylko tam jedzie się szybciej, a spalanie jest mniejsze. Aby uzyskać małe spalanie nie można przekraczać 70km/h, a jak chce się jechać normalnie to wychodzi niestety ponad 8 litrów. Poprzedni samochód miałem Peugeota 308 1.6HDI 90KM i maksymalne spalanie było 5.8l/100km. Kupiłem Hyundai i20 bo miał być oszczędny co nie jest prawdą.
6,4
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.1 CRDi 75KM 55kW
To nie jest oszczedne auto. pozostałe wyniki to albo bajki albo jazda emeryta i to zaawansowanego wiekowo (bez obrazy emerytow). zuzycie paliwa rosnie gwaltownie powyzej 100km/h. chwilowe przy 100km okolo 7l, przy 140km/h ponad 10L!. W długiej jezdzie autostradowej zuzycie koszmarnie wysokie! Zuzycie paliwa jak na osiągi auta i spalanie tylko przyzwoite.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 9
4,8
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Bardzo dobra instalacja, bezawaryjna, bezproblemowa, co roku wymieniane filtry fazy gazowej i fazy ciekłej. Silnik pracuje równo bez żadnych skoków ani nierównej pracy, przyspiesza tak samo jak na gazie czy benzynie. Nie było żadnych problemów z sondą lambda. Przejechane ponad 14000 km na gazie i żadnych usterek. Regularnie wymieniany olej co 15000 km i świece zapłonowe co...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, nigdy nic się nie stało. Co roku wymiana filtrów, ogólne sprawdzenie auta dzięki czemu jazda jest bezproblemowa. Bardzo polecam automix każdemu kto chce cieszyć się bezproblemowa jazda
Hyundai i20 I