Szukaj

Informacje o Hyundai i20

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Auta małe
Produkowany od 2008 roku, miejski model segmentu B, który stał się następcą modelu Getz na większości rynków. Hyundai i20 w gamie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy kompaktowym i30 a najmniejszym i10, uzupełniając tym samym nową gamę samochodów miejskich Hyudaia i kontynuując jego nową filozofię nazewnictwa. Druga generacja modelu (Elite i20) jest dostępna od roku 2014. Zarówno pierwsza, jak i druga generacja Hyundaia i20 została zaprojektowana w położonym w Russelsheim Europejskim Centrum Stylizacji Hyundaia. Model okazał się dużym sukcesem marki – sprzedano do tej pory już ponad 500 tysięcy aut.
czytaj więcej
Powagosław
Koreańska odpowiedź na Clio, Corsę, Fiestę czy Polo nigdy nie była tak zdecydowana i stanowcza. i20 jest świetnie wystylizowany i zgrabny z każdej strony. Pomyślcie tylko, jeszcze z pięć lat temu w tym segmencie Hyundai oferował model Getz. ~Powagosław
Luzacjusz
Co z tego, że i20 Coupe to tak naprawdę tylko 3-drzwiowy hatchback. Niech się nawet nazywa iPad Ultra Super GT. Niech się inspiruje Citroenem (też to widzicie?). Jeśli to jest kierunek nowych Hyundaiów, to niech żyje Korea. Południowa. ~Luzacjusz

Hyundai i20 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Hyundai i20

Cena od: 80 400 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Hyundai i20

Liczba ocen: 177
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,9
~Andrzej
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Bardzo przyzwoite auto dla spokojnie jeżdżących. Oferuje jak na swoją klasę naprawdę dużą przestrzeń dla 4 osób. Wnętrze też jak na swoją klasę i cenę auta prezentuje się naprawdę dobrze. Przejechałem 86000km i nigdy nie stałem na poboczu. Jedna naprawa gwarancyjna skrzyni biegów ale dojechałem do serwisu o własnych siłach. Właśnie ta skrzynia to według mnie jeden z dwóch głównych minusów tego auta. Jest nieprecyzyjna, haczy i operowanie nią denerwuje. Co ciekawe wcześniej miałem też i20 pierwszej generacji z takim samym silnikiem i tam skrzynia pracowała wzorowo. Czyli niestety krok w tył Hyundaia. Drugi minus to słabowity silnik z bardzo małą elastycznością. Zużycie paliwa realne 6 - 8 l/100km. Jedyny plus silnika to 86000km przejechane bezproblemowo.
4,7
~Santas
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
Samochód użytkuje od 11 lat żona. To chyba najgorszy rodzaj eksploatacji kiedy autem jeździ kobieta i przejeżdża rocznie około 5-6 tyś km. Silnik praktycznie nigdy nie uzyskuje właściwej temperatury pracy bo trasa o długości 1,5km do sklepu i z powrotem to 90% przebiegu auta. Mimo tak ekstremalnych warunków motor trzyma się świetnie. To samo dotyczy karoserii która jest wyjątkowo odporna na korozję. Co do wnętrza i jakości wykonania to w przypadku auta miejskiego trzeba iść na kompromis. No i w przypadku Hundai-a z pierwszej generacji design też pozostawia wiele do życzenia. Samochód do tego stopnia się sprawdził ze syn kupił o rok młodszy egzemplarz z podobnym przebiegiem tyle że 3 drzwiowy.
3,8
~Tadeusz
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Kupiony jako drugi samochód - do miasta. Jest to mały, zwrotny, pojemny miejski samochód. Bardzo ładny z zewnątrz. Ponury, plasikowy i tani wewnątrz. Sporo systemów wspomagających. Wybrałem silnik wolnossący bo ma dobre opinie odnośnie trwałości ale ten silnik (1,2 -79 km) jest zbyt słaby do tego auta - szczególnie na trasie. Niedopracowane multimedia - np. brak nawigacji fabrycznej pomimo ikony na wyświetlaczu (brak właściwej aktualizacji). Być może kupiłby ponownie ale z silnikiem 1,0 T-GDI i 6 biegową skrzynią oraz pakietem LED.

Raporty spalania Hyundai i20

Liczba raportów: 250
Średnie spalanie dla Hyundai i20
4,9 – 8,8
l/100 km
4,3 – 6,2
l/100 km
6,2 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,4
Hyundai i20 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Jeżdżę nim od Nowości, odbierając był na 16 strach Michelin i wtedy po przejechaniu około 2 tys km pojechałem w trasę, chciałem sprawdzić jak spali najmniej i przy 80 na tempomacie zeszło na 3.2 z kolei przy licznikowych 94 km/h 3.7, gdzie końcowy wynik z tej trasy był 4.2 lub 4.4, od razu mówię, że jazda bardzo delikatna nie przekraczając 105 km/h trasa około 500 km. A teraz na zimowych 15 Stach semperit na mieście i poza miastem też przepisowo do 90 km/h średnio wychodzi około 5.5 według dystrybutora, a na trasie bardzo delikatnie do 90 km/h da się zejść na około 4.4l
4,0
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
Rewelacyjne auto pod względem spalania. Mieszkam w terenie raczej płaskim a dojazd do pracy mam po trasie, bez konieczności stawania co chwilę na światłach. Z racji tego, że to tereny na których nie da się szybko jechać moja prędkość oscyluje w wartościach 80km/h. Przy takich wartościach komputer pokazuje spalanie na poziomie 3,3-3,5l/100km jadąc na tempomacie. Ogólnie na moją jazdę ogólne średnie spalanie wg komputera pokazuje 4.2 litra. Mogę się z tym zgodzić bo faktycznie stację benzynową odwiedzam bardzo rzadko :) w porównaniu do poprzedniego auta myślę, że na 100km tamtym autem tym zrobię 180km. Autko bardzo ciche, na postoju silnik niemal niesłyszalny będąc na zewnątrz. Od czasu do czasu przycisnę autko by go nie zamulić i jak na 1.2 zbiera się bardzo dobrze. W warunkach miejskich spalanie pewnie pójdzie do góry z racji jazdy na niskich przełożeniach i korkach ale tak jak ja jeżdżę czyli głównie trasy spalanie jest super. Dla zainteresowanych - przy 80km/h obroty ma na poziomie 2050RPM na 5 biegu. Bardzo fajnie wystopniowana skrzynia biegów.
7,3
Hyundai i20 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
Samochód posiadamy od nowości. Po mieście jeździmy przez 99% czasu. Przy dynamicznej jeździe po mieście wychodzi 8l/100km (liczone od tankowania do kolejnego), komputer natomiast pokazuje 7,2l, czyli widać, że przekłamuje. Przy spokojnej jeździe po mieście do 50km/h pali ok. 5/5.5litra. Ale w naszym przypadku ciężko uzyskać taki wynik. W trasie jadąc płynnie do ok 90/100km/h spali ok 5.5l/100km. Tragedia robi się jadąc prędkościami wyższymi. Do 110km/h pali 6,8l a przekraczając 130km/h, dobijając nawet do 140 pali już 9 litrów. Samochód idealny na miasto, nie w trasy gdzie brakuje mu mocy i spalanie drastycznie rośnie. W mieście da się uzyskać spalanie 4.5l/100km ale to nie jest jazda, człowiek staje się zawalidrogą i lewarek chodzi co kilka kilka sekund :D

Usterki Hyundai i20

Liczba wpisów: 26
Remont silnika
  • Hyundai i20 III Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW 2020-2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Auto z 2023r zrobiło 41tys i skończył się silnik hymm dziwne tak mówią w serwisie remont kapitalny/wymiana silnika na drugi problem z głowicą itp. w ciągu roku 7razy go laweta zabierała nie widzieli usterek które były i się powtarzały coraz częściej mimo braku kodów błędu. Nie polecam szkoda kasy i nerwów, jak takie auto sprzedać które w ciągu roku ma taką historię serwisową w moich rękach 9miesięcy i 3 w serwisach. Ale co zrobić tak wygląda nasza przyszłość jazdy kosiarkami które po max 100tys idą na szrot. poza tym autko zwinne ale tylko do miasto po za miastem to tylko z lawetą za sobą. Moja ocena 3/10
Elektryczna tylna szyba, nie podnosi się
  • Hyundai i20 III Hatchback 1.0 T-GDI 100KM 74kW 2020-2023
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy 10 tyś km przebiegu opuściłem tylną szybę po stronie pasażera i została w tej pozycji. Słychać że silniczek działa ale mechanizm nie podnosi jej. Mija 3 dzień w serwisie i bez kontaktu z ich strony.
Korozja klocków hamulcowych
  • Hyundai i20 II Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW 2018-2020
  • układ hamulcowy
  • 60 tys. km
Samochód w 4 roku eksploatacji - regularnie jeżdżony i serwisowany. Ostatni serwis - gwarancyjny 10.2022. Po kilku dniach postoju w styczniu 2023 spowodowanych śniegami, skorodowały blachy klocków hamulcowych z tyłu. Marne zabezpieczenie. Wskutek tego na dłuższej trasie zapiekły się hamulce i przegrzały tarcze.
Problem rozwiązany
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 17
4,8
Hyundai i20 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 DOHC 85KM 63kW
homologacja: "Q SERVICE" Sp. z o.o.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Nasze I20 ma fabryczną instalację gazową i o ile jeździ się na niej dobrze o tyle nie da się powiedzieć, że nie sprawia żadnych problemów. Sonda lambda, że niby szwankowała. Wymieniana kilka razy, okazało się że to jednak coś w instalacji LPG do wymiany. Generalnie przez 4 lata użytkowania samochodu (od nowości) poza przeglądami byliśmy w serwisie z 10 razy i prawie zawsze...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 145 tys. km
Bardzo dobra instalacja, bezawaryjna, bezproblemowa, co roku wymieniane filtry fazy gazowej i fazy ciekłej. Silnik pracuje równo bez żadnych skoków ani nierównej pracy, przyspiesza tak samo jak na gazie czy benzynie. Nie było żadnych problemów z sondą lambda. Przejechane ponad 14000 km na gazie i żadnych usterek. Regularnie wymieniany olej co 15000 km i świece zapłonowe co...
5,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze, nigdy nic się nie stało. Co roku wymiana filtrów, ogólne sprawdzenie auta dzięki czemu jazda jest bezproblemowa. Bardzo polecam automix każdemu kto chce cieszyć się bezproblemowa jazda
Hyundai i20