Szukaj

Informacje o Hyundai i10 III

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta najmniejsze

Nowy Hyundai i10 zyskaÅ‚ na dojrzaÅ‚ym wyglÄ…dzie, w kwestii wymiarów zewnÄ™trznych niewiele ulegÅ‚o jednak zmianie. Auto jest o 20 mm szersze i o 20 mm niższe, rozstaw osi pozostaÅ‚ bez zmian.

Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 III – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Nowy Hyundai i10

Cena od: 68 000 PLN
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Åšrednie spalanie dla Hyundai i10 III
4,5 – 5,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Hyundai i10 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Wady: 1) System rozpoznawania znaków - po wyjeździe z garażu na drodze dojazdowej jest znak 30 dalej miejska droga bez znaku 50 .Cały czas krzyczy o przekroczeniu prędkości. Jest ograniczenie prędkości dalej skrzyżowanie które to ograniczenie odwołuje system tego nie rozpoznaje i alarmuje o ograniczeniu. Za każdym przy uruchomieniu trzeba grzebać w menu by to wyłączyć 2 ) Analogicznie start stop trzeba wyłączać przy każdym uruchomieniu silnik - na szczęście jest do tego osobny przycisk przy dźwigni zmiany biegów. 3 ) Mogliby dać światła ledowe zamiast halogenów H19 - do jazdy dziennej są ledowe. 4 ) Przy jeździe powyżej 115- 120 km/h robi się głośno - ale w końcu to samochód miejski cudów nie należy się spodziewać. Zalety: 1) Umiarkowany apetyt na paliwa.Po przejechaniu 5500km średnie spalanie 5,1 l /100km przy włączonej klimatyzacji - droga do Czarnogóry i z powrotem głównie autostrady. Wokół komina około 1500 km .Zużycie paliwa wyliczone z tankowania z dystrybutorów. 2 ) Silnik 1.2 bez turbo burbo , czterocylindrowy ale niestety GPF filtr cżstek stałych dla benzyny jest - unia wymaga. 3 ) Cena 69600 za wersję Modern z automatyczną klimatyzacją i alufelgami 15.To jest dużo za takie małe pudełko ale nic czterocylindrowego bez turbo nie było tańszego dostępnego .
5,0
Hyundai i10 III
Hatchback 1.2 MPI 84KM 62kW
4,5
Hyundai i10 III
Hatchback Facelifting 1.0 MPI 67KM 49kW
Hyundai i10 III