Hyundai i10 - w azjatyckim sosie
Duży czy mały? Z samochodami wcale nie jest tak prosto, jakby się mogło wydawać. W zadanym budżecie większe auta są zwykle starsze, ale i lepiej...
Nowy Hyundai i10 zyskał na dojrzałym wyglądzie, w kwestii wymiarów zewnętrznych niewiele uległo jednak zmianie. Auto jest o 20 mm szersze i o 20 mm niższe, rozstaw osi pozostał bez zmian.
TAK(100%)
Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.
~PowagosławJest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.
~Luzacjusz