Szukaj

Informacje o Hyundai i10 II Hatchback 1.25 MPI 87KM 64kW 2015-2016

Lata produkcji: 2015 – 2016
Segment: Auta najmniejsze

Warto zastanowić się do czego auto ma służyć. Jeśli w grę wchodzi tylko jazda po mieście, to po co przepłacać? Podstawowy 1.0 MPI 66KM w zupełności wystarczy. Przy miejskich prędkościach jest naprawdę dynamiczny, problem pojawi się dopiero w trasie. Jednak tam odnajdzie się mocniejszy motor 1.2 87KM. Jego elastyczność jest przeciętna, ale wyraźnie ożywa na wysokich obrotach. Diesli co prawda w ofercie nie ma, ale można skusić się na wariant 1.0 MPI z instalacją LPG – to ciekawa alternatywa.

czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1248 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 87 KM (64 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 120 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Hyundai i10 II Hatchback