Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu. Druga generacja, tak jak i10 I, zaprojektowano w niemieckim Russelsheim, w centrum designu Hyundaia i tak samo jak poprzednio, odpowiedzialnym za stylistykę auta był Thomas Burkle. Choć nowy Hyundai i10 od modelu I generacji jest trochę większy, to podobnie jak on, powstał na bazie bliźniaczej Kii Picanto. Auto w Malezji sprzedawane jest jako Inokom i10, natomiast w Indiach dostępna jest także wersja powiększona – Grand i10.
czytaj więcej
Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.
~Powagosław
Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.
Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.
~PowagosławJest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.
~Luzacjusz