Szukaj

Informacje o Hyundai i10 II

Lata produkcji: 2013 – 2020
Segment: Auta najmniejsze
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu. Druga generacja, tak jak i10 I, zaprojektowano w niemieckim Russelsheim, w centrum designu Hyundaia i tak samo jak poprzednio, odpowiedzialnym za stylistykę auta był Thomas Burkle. Choć nowy Hyundai i10 od modelu I generacji jest trochę większy, to podobnie jak on, powstał na bazie bliźniaczej Kii Picanto. Auto w Malezji sprzedawane jest jako Inokom i10, natomiast w Indiach dostępna jest także wersja powiększona – Grand i10.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.

~Powagosław
Luzacjusz

Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.

~Luzacjusz

Hyundai i10 II – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Hyundai i10 II

Liczba ocen: 19
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

2,8
~xty
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
jeżeli chodzi o bezawaryjność i bieżące utrzymanie jest ok, dalej już nie jest tak fajnie. Auto fajne dla 1 osoby na dojazdy do pracy i pomykanie po mieście. Spalanie tragiczne jeżeli chcesz kogoś wyprzedzać i wgl jakoś jeździć potrafi wynieść 6,5l dla tego silnik i gabarytów to dramat. Auto bierze rdza po 50 tyś. km użytkowania, karoseria szczególnie przód i klapa osłony silnika zrywa się po zahaczeniu o wyższy krawężnik. Silniki w szybach ledwo działają szczególnie tył jakby były zepsute od początku zakupu. Listwa przy szybie kierowcy po prostu odkleiła się od temp. Mocowania fotela rdzewieją od środka. Piasty tak pordzewiałe jakby auto stało po maske w wodzie. Podszybie straciło kolor. Światło stop klapy bagażnika ułamało się od otwierania bagażnika w zimie będą lekko obłożone. Brak głupich prostych części na rynku takich jak lampka bagażnika która co chwile nie działa. Jazda jako tako. Bagażnik kiepski, karoseria pozostawia wiele do życzenia. Uważam, że za tą cenę lepiej kupić starsze auto o większych gabarytach. Nie ma auta idealnego ale oceny przesadzone
4,6
~fxx
Hyundai i10 II
Hatchback Facelifting 1.25 Kappa 87KM 64kW
Samochód z automatyczną skrzynią biegów idealny do miasta. Silnik wolnossący i klasyczna skrzynia biegów to chyba jeden z ostatnich tego typu przypadków na rynku (i to rozumiane jako bardzo duża zaleta). Spalanie mogłoby być mniejsze, ale przy typowo miejskim sposobie użytkownika (bardzo krótkie odcinki) chyba ciężko oczekiwać więcej (Tak, tak, jakaś hybryda byłoby dużo lepsza, ale i 2 razy droższa). 4 lata bez absolutnie żadnych problemów. Głównie używany przez żonę, ale sam chętnie wsiadam do niego na krótkie trasy (po przysłowiowe bułki). Nie ma wrażenia "taniości" - jak w innych samochodach tego segmentu.
4,6
~Karol
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Auto godne polecenia kupione jako używany 4 latek . Pozytywne zaskoczenie mało pali średnio 6 w mieście wszędzie zaparkuje. Ma bagażnik w porównaniu do Aygo, nie ma gołych blach jak w Lupo, 8 cm szerszy niż Picanto co mnie zdziwiło . Więc zdecydowanie lepiej kupić Hyundaia niż Kia Picanto. Prymus w klasie rozmiaru Yarisa pierwszej generacji. Silnik 1.0 wystarczy do jazdy miejskiej i poza miastem też leci i pali 4 litry przy 100 km/h !!!
Hyundai i10 II