Podstawowy silnik benzynowy 1.1l o mocy 69KM jest cichy, pod warunkiem, że nie wchodzi na wysokie obroty. Przy okazji pozostaje stosunkowo zrywny i nie powinien sięgać po więcej niż 6l benzyny na 100km. Do miasta będzie w sam raz. Na trasę już nie, bo od tego jest mocniejszy motor 1.2l 85KM. Mógłby miej palić, ale za to pozwala na swobodne podróżowanie. Ciężko jednak uniknąć wysokich obrotów, gdy większy zastrzyk mocy okaże się potrzebny.
Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.
~Powagosław
Jest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.
Pierwszej generacji udało się zaistnieć na rynku, druga ma walczyć o status lidera albo przynajmniej jednej z czołowych sił w segmencie małych samochodów. Paradoksalnie, to drugie może być łatwiejsze, bo Hyundai ma już w Europie swoją renomę, a i10 wygląda na dobrze skrojony produkt.
~PowagosławJest lepiej niż było, jest nawet lepiej od pierwowzoru, którym dla i10 jest Kia Picanto. W sumie, wszyscy dziś mogą powiedzieć, że Hyundaiowi znów wyszedł samochód wizualnie ciekawszy niż można się było spodziewać. W Fiacie i Volkswagenie też tak mówią.
~Luzacjusz