Szukaj

Informacje o Hyundai Bayon SUV

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Hyundai Bayon SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Hyundai Bayon

Cena od: 94 600 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4180 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1490 mm
Rozstaw osi 2580 mm
Rozstaw kół - przód 1545 mm
Rozstaw kół - tył 1551 mm
Zwis przedni 820 mm
Zwis tylny 780 mm
Prześwit 165 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 993 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 977 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1395 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1390 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1352 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1316 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1205 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 411 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Marek
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Biorąc pod uwagę wielkość i klasę samochodu ocena bardzo pozytywna. Spasowanie wnętrza ok, po 8 tys km nic nie skrzypi. System multimedialny stabilny, nigdy się nie zawiesił. Parowanie bezprzewodowe telefonu z Android Auto błyskawiczne. Obsługa intuicyjna, a więc przyciski do klimatyzacji, wyłączenia start-stop i przycisk na kierownicy do utrzymania pasa ruchu. Najważniejsze funkcje łatwo dostępne, a nie przekopywanie się przez menu. Silnik 3 cylindrowy a więc typowy dźwięk, ale dynamika ze względu na niedużą masę auta wystarczająca. Te przejechane 8 tys. km to około 50% drogi ekspresowe, około 30% drogi podmiejskie i reszta miasto. Najlepsze jest spalanie z tras jak powyżej: średnie obecnie wynosi 5,5 l/100 wyliczone z około 5 tys km, na drodze ekspresowej 5,8-6, a przejechanie kilkudziesięciu km trasy podmiejskiej daje spalanie 4,5-4,7. Naprawdę dobrze. Komputer dokładny - pokazuje to samo co dystrybutor. Poza tym wygodne fotele, dobrze działające czujniki deszczu i zmierzchu.
5,0
~Tomek
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Super auto.Komfortowe i wygodne.Miejsca w kabinie dużo, bagażnik duży.Pali mało.Skrzynia biegów automatyczna działa bardzo dobrze.Moc silnika w stosunku do masy dobrana idealnie.Przyśpiesza chętnie od samego dołu.Apple car play działa bez zarzutu.Klimatyzacja bardzo wydajna.Dziwne unijne systemy start stop i utrzymywanie w pasie ruchu można wyłączyć klawiszem.! Nie trzeba grzebać w menu jak w innych autach.Mam też Santa Fe ale wolę jeździć Bayonem i to chyba najlepsza rekomendacja dla tego auta.
4,7
~Hyundai Bayon 1.0 tgdi
Hyundai Bayon
SUV 1.0 T-GDI 100KM 74kW
Od razu zaznaczam, że postaram się być jak najbardziej obiektywny. Mam 187 cm wzrostu. Kupiłem samochód ze względu na konstrukcję silnika (nie liczbę cylindrów ) , 5 letnią gwarancję bez limitu km oraz segment B. I powiem tak byłem trochę sceptycznie nastawiony do tego samochodu. Natomiast teraz po prawie roku użytkowania po prostu go uwielbiam. Moje ulubione auto miejskie. Na bagażnik zwróciłem uwagę po 3 miesiącach czy jest mały ? Na pewno nie w swojej klasie. 411 litrów . Podwójna podłoga dwa wózki dziecięce wchodzą do bagażnika. Hyundaia Bayon kupiłem też z myślą żeby dobrze poruszać się po miejskiej dżungli, parkingach etc. W tych warunkach sprawdza się naprawdę dobrze. Samochód jest naprawdę przemyślany a najbogatsza dostępna wersja wyposażenia NAPRAWDĘ potrafi zawstydzić nie jedno auto z wyższej klasy o swoim segmencie nawet nie wspominam. Miałem sporo samochodów klas średnich i wyższych m.in z grupy vag. Te niemieckie auta to jakiś przereklamowany śmietnik sam trwałem długo w tym złudzeniu że to super auta i niemieckie i wg i skóra i diamentowa deska rozdzielcza skóra itd itp. Z deski rozdzielczej nie jadam a jak auto staje na ponad 1000 km trasie mimo ultra dobremu serwisowaniu to chyba nie jest jakość . Wracając do marki Hyundai . Jak się Bayon nie rozsypie przez 5 lat zostaje w tej marce. Jest żwawy pali tyle ile musi. Spalanie (3.7l rekord ) 4.7 litra bez problemu osiągniesz do 85km/h ale również i 7 litrów się da . Normalna jazda od 5.6-6.5 litra. Wykończenie samochodu na dobrym poziomie . Jedyne co mi przeszkadza to głośność w środku powyżej 125 km/h . Mercedes klasy E pod tym względem to nie jest a takową również posiadam.
Hyundai Bayon SUV