Szukaj

Informacje o Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 0-2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,9 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria
Åšrednie spalanie dla Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Średnie spalanie po 9 tyś kilometrów = 5,3 litra na 100 km. Spokojna jazda wokół komina = okolice 4 litrów na 100 km. Jazda 110 km/h = 5,5 l na 100 km. 140 km/h = 8,5 l. na 100 km. W tej bardzo dobrej hybrydzie tryb EV włącza się nawet przy podjazdach w górach. Podczas trasy w okolicach 110 km/h tryb EV (jazda na tylko na prądzie) włącza się co 1500 metrów i na prądzie jedzie się max do 700 metrów. Następnie uruchamia się silnik spalinowy i ładuje się bateria przez dystans około 1500 metrów. I cykl się powtarza. Nie ma przy tym żadnych drgań czy szarpnięć. Honda zrobiła to na 5+. Obserwowałem ten cykl przez długi czas na trasie po płaskich kujawach. Silnik włącza się przy około 50% procent baterii. Jazda po mieście np. 50 km/h na płaskim terenie to maksymalnie 3,5 km. Więcej się nie udało do tej pory. ) Gdy wyczuje się pedał gazu można śmiało ruszać ze świateł i skrzyżowań itd. w trybie EV w bardzo szybki i płynny sposób paląc przy tym bardzo mało benzyny. Po 50 tyś km napiszę kolejne wrażenia . Pozdrawiam :D
6,7
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Zużycie po przejechanych 10 tys km, głównie w Warszawie i na trasie S8.
5,8
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Honda ZR-V