AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Honda
ZR-V
2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Informacje
o Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Lata produkcji:
2023 – teraz
(2023, 2024)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Dane techniczne
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Produkowany
od
2023
roku
Pojemność skokowa
1993
cm
3
Typ silnika
hybrydowy
Moc silnika
184
KM
(135
kW
)
przy
5000
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
315
Nm przy
0-2000
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
13,9 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka
81 x 96,7
mm
Zapłon
iskrowy
Typ wtrysku
bezpośredni
Zobacz dane techniczne
Oceny
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Liczba ocen:
5
Ogólna ocena
4,9
/5
Åšrednia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Całokształt
+ Silnik
+ Skrzynia biegów
Wady
- Wentylacja i ogrzewanie
- Wyciszenie
- Karoseria
Wybrane
oceny
5,0
~JaKub
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Auto bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Świetnie wyciszenie , doskonale spasowanie elementów , dobra jakość materiałów wykończeniowych . Największym plus za pozycje za kierownica i zagłówek na wysokości głowy przy moim 190cm wzroście (co w autach konkurencyjnych nie jest takie oczywiste :-( ). Prosta i intuicyjna obsługa multimediów. Brawo za nawigacje firmowa i możliwość podłączenia po kablu android auto. Mam nadzieje ze moja dalsza przygoda z pierwsza hondą a 5 Japończykiem bedzie równie pozytywna .
4,9
~Przemo
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Po prostu super. Za te pieniądze w porównaniu do Toyoty, Subaru itd Vw… Lexus NX byłby lepszy ale za 100tys więcej nieuzasadnione. W sumie lepszego auta nie trzeba.
4,9
~Przemo
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Po prostu super. Za te pieniądze w porównaniu do Toyoty, Subaru itd Vw… Lexus NX byłby lepszy ale za 100tys więcej nieuzasadnione. W sumie lepszego auta nie trzeba.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Liczba raportów:
7
Åšrednie spalanie dla
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
pb
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
5,0
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Średnie spalanie po 9 tyś kilometrów = 5,3 litra na 100 km. Spokojna jazda wokół komina = okolice 4 litrów na 100 km. Jazda 110 km/h = 5,5 l na 100 km. 140 km/h = 8,5 l. na 100 km. W tej bardzo dobrej hybrydzie tryb EV włącza się nawet przy podjazdach w górach. Podczas trasy w okolicach 110 km/h tryb EV (jazda na tylko na prądzie) włącza się co 1500 metrów i na prądzie jedzie się max do 700 metrów. Następnie uruchamia się silnik spalinowy i ładuje się bateria przez dystans około 1500 metrów. I cykl się powtarza. Nie ma przy tym żadnych drgań czy szarpnięć. Honda zrobiła to na 5+. Obserwowałem ten cykl przez długi czas na trasie po płaskich kujawach. Silnik włącza się przy około 50% procent baterii. Jazda po mieście np. 50 km/h na płaskim terenie to maksymalnie 3,5 km. Więcej się nie udało do tej pory. ) Gdy wyczuje się pedał gazu można śmiało ruszać ze świateł i skrzyżowań itd. w trybie EV w bardzo szybki i płynny sposób paląc przy tym bardzo mało benzyny. Po 50 tyś km napiszę kolejne wrażenia . Pozdrawiam :D
Pb
6,7
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Zużycie po przejechanych 10 tys km, głównie w Warszawie i na trasie S8.
Pb
5,8
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Zobacz wszystkie raporty spalania
Dziennik kosztów
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Liczba wpisów:
40
Sprawdź wydatki dla
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
PB
33,67
zł
za 100 km
Zobacz wszystkie dzienniki
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
4,9 (5 ocen)
Wybierz inny silnik
Honda ZR-V w pigułce
Honda ZR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda ZR-V
Dane techniczne
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Raporty zużycia paliwa
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Opinie
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Usterki
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Publikacje
Honda ZR-V
Newsy
Honda ZR-V
Galerie
Honda ZR-V
Nasze pomiary
Honda ZR-V
Filmy
Honda ZR-V
Ogłoszenia
Honda ZR-V
Ceny aut używanych
Honda ZR-V
Dziennik kosztów
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Opinie o instalacjach LPG
Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
Testy zderzeniowe
Honda
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
Honda ZR-V
Dane techniczne
7 raportów
zużycia paliwa
5 opinii
użytkowników
Ceny nowych
od 175 tys. zł
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy