Szukaj

Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: VANy
Wprowadzona na rynek europejski w 2015 roku, najnowsza i obecnie produkowana, czwarta generacja modelu. Model zaprezentowano w Japonii dwa lata wcześniej, pod szyldem Fit, pod którym jest tam oferowany od początku. Europejska wersja Hondy Jazz IV bazuje na prototypie koncepcyjnym z roku 2014 – Jazz Prototype, a powiązany jest konstrukcyjnie z drugą generacją modelu HR-V, z którą dzieli m.in. platformę podłogową. Honda Jazz IV w porównaniu z poprzednikiem może pochwalić się większymi rozmiarami – jest dłuższy o 9,5 cm, a rozstaw osi zwiększono o 3 cm).
czytaj więcej
Powagosław
Designerzy Hondy długo szukali pomysłu na ten samochód. A wystarczyło tylko popatrzeć na coś, co z powodzeniem zastosowano dawno choćby w modelu Civic. Czasem najciemniej pod latarnią. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak śpiewał Tymon Tymański: „Jazzu nikt nie kuma”. Tak właśnie było z poprzednią generacją – trudno było zrozumieć, co to za samochód i po co on komu. Dziś jest lepiej, to taki „modern jazz”, całkiem zgrabny. Umówmy się, że kumamy. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4028 mm
Szerokość 1694 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1980 mm
Wysokość 1524 mm
Rozstaw osi 2530 mm
Prześwit 134 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 884 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 354 l
Maksymalna ładowność 532 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~Magoor
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
To jest moja kolejna honda jazz. Posiadam również Jazz z 2005 i zachęcony ogólnym wrażeniem z tamtej zakupiłem nowszy model z 2019. Podsumowując i porównując, to nowy jest przyjemniejszy w prowadzeniu, szczególnie po wyjechaniu na trasę, gdzie nie czuć że jedzie się czymś małym, a układ kierowniczy nie jest taki nadreaktywny. Równie pojemny w środku (poza miejscem na stopy i o dziwo na miejscu pasażera), ale ma mniejszy bagażnik. Silnik za słaby i nie czuję różnicy w koniach podczas jazdy oboma autami. Spalanie jest na podobnym poziomie, może ciut niższe niż 1,4 w starym. Lakier niestety podobnie beznadziejny (miałem czerwony, który stał się różowy a teraz posiadam kolor pomarańczowy, który podobno nie płowieje ale jest bardzo delikatny na metalowych elementach). Gorzej się nim parkuje, bo ma większy promień skrętu, jest niżej zawieszony i niestety większy na zewnątrz. Skrzynia dramat - gorzej niż w starym. Wyciszenie średnie, ale ogólnie lepsze niż w starym. Lepszy na trasę w stosunku do Jazz II ale gorszy do miasta.
Dodane 4 dni temu
4,2
~130rapid
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
W sumie to bardzo przyzwoity samochód bez wielce upierdliwych mankamentów, utrzymujący co najmniej dobry poziom w każdej dziedzinie. Jeżdżę regularnie także Toyotą Yaris Hybrid (2013) i Mitsubishi Space Starem (2021). W moim rankingu na chłodno wygrywa Honda, ale na pozytywne emocje Space Star, który mimo swojej prymitywności sprawia najwięcej frajdy z jazdy (!). Jeśli miałbym wybierać Jazza, to z manualną skrzynią lub hybrydę, niestety niesprzedawaną w Polsce. W porównaniu do Yarisa trzeciej generacji Honda jest dojrzalsza, szlachetniejsza, wykonana z lepszych komponentów i lepiej dopracowana. No i naprawdę japońska, a nie francuska.
Dodane ponad rok temu
4,9
~Ludoczka
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Samochód niezawodny, wymienione tylko łączniki stabilizatora, pozostałe rzeczy oryginalne. Samochód kupiłem ze względu na mocniejszy silnik 130KM. Poprzednio w rodzinie był Jazz z 2010 ( jest zresztą do dziś) , z którym nie była żadnych problemów technicznych. Rywali przewyższa głównie ilością miejsca z tyłu oraz funkcjonalnością dzięki systemowi Magic Seats. Do minusów zaliczyłbym głośną pracę skrzyni CVT podczas przyspieszania, oraz dosyć słabo wyciszoną kabiną, co przy prędkości 120 trochę przeszkadza.
Dodane 4 lata temu
Średnie spalanie dla Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
5,6 – 6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Bardzo ekonomiczne auto. Dojeżdżając codziennie 38 km w jedną stronę do pracy drogą krajową spala mi przeważnie 4,6 - 5l w zależności od ruchu i nogi (spalanie od uruchomienia). Prędkości przeważnie 90-100 czasami 110-120. Średnie spalanie z całego zbiornika wychodzi mi przeważnie między 5.2 a 5,7, ale tutaj dochodzi jazda po mieście. W bardzo długiej trasie można się zamknąć w 5,5 litra ze spokojem nawet jadąc po drogach szybkiego ruchu. Klimę włączam wtedy gdy parują mi szyby. Jeśli nie ma takiej konieczności to jeżdżę z wyłączoną. Przebieg na chwilę obecną to 3 tys km. Komputer zaniża o ok. 0,3L.
Dodane 6 lat temu
6,5
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Generalna zasada: komputer ZANIŻA spalanie o 0,3-0,5 litra. Wyniki spalania dla różnych jazd są następujące (wartości z dystrybutora): - Miasto (Warszawa) 6.9-8.1 litra (generalnie 7.0) -Trasa (krajówka do 110 km/h i lokalne drogi) 5.1-5.3 litra - Ekspresówka do 120 km/h: 5.8 litra -Ekspresówka 130 km/h: 6.8 litra -Autostrada 140 km/h: 7.1-7.3 litra Podane wartości dotyczą sezonu letniego (włączona klimatyzacja)
Dodane 6 lat temu
5,8
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Miasto Gdańsk 6.3l z 4000km Spalanie przy 120km/h 5.5l Najmniejsze spalanie to 4.2l po przejechaniu 41km(Szymbark-Gdańsk).
Dodane 6 lat temu
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów