Szukaj

Informacje o Honda HR-V III 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 131 KM (96 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 253 Nm przy 4500-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarka ze zmienną geometrią i z intercoolerem
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73 x 89,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,5
~GregorGrzegorz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Spala skromnie przy leniwej jeździe, Ogólnie zbyt dużo jak na hybrydę, autostrada powyżej 9 l. Zrywa połączenie z Android Auto ( po kablu też). Od trzech miesięcy nie uzyskałem odpowiedzi czemu w poprzednich rocznikach Hondy HRV połączenie działa bez zarzutu. Honda zasłania się zapisem w instrukcji, że nie odpowiada za działanie programów zewnętrznych. Zakładając, że jeśli wina leży po stronie aplikacji Android Auto to czemu połączenie z Honda Connect działa poprawnie nawet w innych modelach Hondy to czemu w modelach 2025 HRV nie działa? Na logikę przecież nie jest to wina aplikacji Android Auto tylko oprogramowania w danym modelu i roczniku. Nabijanie klientów w butelkę, nie polecam Hondy i jej olewania klientów.
3,5
~GregorGrzegorz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Spala skromnie przy leniwej jeździe, Ogólnie zbyt dużo jak na hybrydę, autostrada powyżej 9 l. Zrywa połączenie z Android Auto ( po kablu też). Od trzech miesięcy nie uzyskałem odpowiedzi czemu w poprzednich rocznikach Hondy HRV połączenie działa bez zarzutu. Honda zasłania się zapisem w instrukcji, że nie odpowiada za działanie programów zewnętrznych. Zakładając, że jeśli wina leży po stronie aplikacji Android Auto to czemu połączenie z Honda Connect działa poprawnie nawet w innych modelach Hondy to czemu w modelach 2025 HRV nie działa? Na logikę przecież nie jest to wina aplikacji Android Auto tylko oprogramowania w danym modelu i roczniku. Nabijanie klientów w butelkę, nie polecam Hondy i jej olewania klientów.
4,5
~Aq
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem w ciągu roku ponad 27000 km po drogach wszystkich typów. Na drogach "szybkich" przy prędkościach 120 km/h jest głośno. Głównym źródłem hałasu (na mój słuch) są koła. Poziom spalania na autostradzie przy 140 km/h od 6 (wiatr w plecy) do 8,5 l/100 km (przeciwny wiatr). W warunkach silnie ograniczonej widoczności oraz błota najlepiej wyłączyć układy wspomagania, które alarmują swoją dysfunkcję wywołaną zabrudzeniem czujników. Przy jeździe po zaśnieżonej nawierzchni rekomenduję wyłączenie kontroli pasa ruchu, bowiem ślady poprzedników są interpretowane jako linie na jezdni samochód "chce" wrócić na nieistniejący pas ruchu - czyli walka z samochodem w warunkach zmniejszonej przyczepności.
Honda HR-V III