Szukaj

Informacje o Honda HR-V III

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda HR-V III

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Aaaaaaa
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Autem jeździ żona , pokonuje trasy miejskie i podmiejskie, średnio 40-50 km dziennie , spalanie średnie 5 litrów, zgaduje że ja zszedłbym niżej . Auto dobrze wykonane , to jest moment w hondzie gdzie wchodzi na wyższy poziom jak Mazda parę lat temu i to czuć. Odbierałem auto z salonu , przejechałem drogę do domu 370km, z czego około 330 po autostradach , tempomat na 125km, pod domem spalanie 5.7 l, niewiem skąd ludzie biorą opinie że powyżej 8 nawet 10, bzdura…. Może przy 150 to się zgodzę. Aczkolwiek auto trzeba dopasować do swoich potrzeb i do otoczenia w którym będzie użytkowane , w kwestach miasto , podmiejska jazda w większości przypadków do 100km/h uważam że HR-V jest najlepszym wyborem , lepsza niż Toyota , lepsza niż Mazda , oglądałem cx30, ciasna , Toyota chr słaba po prostu.
4,2
~Zil40
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Fajne auto ale Honda po liftingu 2024 ma problem z android auto Napisałem do Honda: Piszę do Państwa w związku z powtarzającymi się problemami z systemem Android Auto w moim samochodzie Honda HR-V 2024 po liftingu ( i prawdopodobnie we wszystkich hondach hrv po liftingu 2024). Pomimo zainstalowania najnowszej aktualizacji Android Auto z, system nadal nie działa poprawnie. Android Auto zawiesza się, a jedynym tymczasowym rozwiązaniem jest ustawienie języka telefonu na angielski, co nie jest dla mnie satysfakcjonujące. Podjąłem następujące kroki w celu rozwiązania problemu: Sprawdziłem kompatybilność telefonu i samochodu z Android Auto. Używam wysokiej jakości kabla USB. Zaktualizowałem system operacyjny telefonu oraz oprogramowanie infotainment w samochodzie. Sprawdziłem ustawienia Android Auto na telefonie. Zresetowałem system infotainment w samochodzie. Niestety, żadne z powyższych działań nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. W związku z tym zwracam się do Państwa z prośbą o pilne zajęcie się moją sprawą i znalezienie trwałego rozwiązania problemu. odpisali: Szanowny Panie , Jako Producent zgodnie z zapisem w instrukcji obsługi “ Firma Honda nie zapewnia i nie może zapewnić żadnych gwarancji w związanych z wydajnością i funkcjonalnością Android Auto” nie możemy brać odpowiedzialności za działanie programów trzecich. Nie mniej jednak często w przeszłości się zdarzało, iż po kolejnej aktualizacji aplikacji Android Auto bez problemów działała z urządzeniem Honda Connect. Urządzenie Honda Connect odpowiada tylko za wyświetlanie informacji z telefonu jednakże to telefon oraz aplikacja Andorid Auto zarządzają danymi oraz aplikacjami wyświetlanymi na urządzeniu.
3,5
~GregorGrzegorz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Spala skromnie przy leniwej jeździe, Ogólnie zbyt dużo jak na hybrydę, autostrada powyżej 9 l. Zrywa połączenie z Android Auto ( po kablu też). Od trzech miesięcy nie uzyskałem odpowiedzi czemu w poprzednich rocznikach Hondy HRV połączenie działa bez zarzutu. Honda zasłania się zapisem w instrukcji, że nie odpowiada za działanie programów zewnętrznych. Zakładając, że jeśli wina leży po stronie aplikacji Android Auto to czemu połączenie z Honda Connect działa poprawnie nawet w innych modelach Hondy to czemu w modelach 2025 HRV nie działa? Na logikę przecież nie jest to wina aplikacji Android Auto tylko oprogramowania w danym modelu i roczniku. Nabijanie klientów w butelkę, nie polecam Hondy i jej olewania klientów.
Średnie spalanie dla Honda HR-V III
5,1 – 5,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
4,1
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Samochód bardzo ekonomiczne a zastosowany napęd (hybryda szeregowa) znakomicie spisuje się w tym aucie co owocuje fantastyczną wręcz oszczędnością paliwa. Z ponad rocznej jazdy (przebieg 32 tys. km) auto realnie (dane z tankowania) zużyło mi 4,2 l/km. Najwięcej oczywiście pali na trasie przy 120 km/h wychodzi 4,5-5 l/100 km ale w mieście często widzi się 2 z przodu - REWELACJA
5,6
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechane 16000 km, z czego ponad 50% autostrady Średnie spalanie 5,6 l/100km
Honda HR-V III