Szukaj

Informacje o Honda HR-V III

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda HR-V III

Liczba ocen: 19
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Zil40
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Fajne auto ale Honda po liftingu 2024 ma problem z android auto Napisałem do Honda: Piszę do Państwa w związku z powtarzającymi się problemami z systemem Android Auto w moim samochodzie Honda HR-V 2024 po liftingu ( i prawdopodobnie we wszystkich hondach hrv po liftingu 2024). Pomimo zainstalowania najnowszej aktualizacji Android Auto z, system nadal nie działa poprawnie. Android Auto zawiesza się, a jedynym tymczasowym rozwiązaniem jest ustawienie języka telefonu na angielski, co nie jest dla mnie satysfakcjonujące. Podjąłem następujące kroki w celu rozwiązania problemu: Sprawdziłem kompatybilność telefonu i samochodu z Android Auto. Używam wysokiej jakości kabla USB. Zaktualizowałem system operacyjny telefonu oraz oprogramowanie infotainment w samochodzie. Sprawdziłem ustawienia Android Auto na telefonie. Zresetowałem system infotainment w samochodzie. Niestety, żadne z powyższych działań nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. W związku z tym zwracam się do Państwa z prośbą o pilne zajęcie się moją sprawą i znalezienie trwałego rozwiązania problemu. odpisali: Szanowny Panie , Jako Producent zgodnie z zapisem w instrukcji obsługi “ Firma Honda nie zapewnia i nie może zapewnić żadnych gwarancji w związanych z wydajnością i funkcjonalnością Android Auto” nie możemy brać odpowiedzialności za działanie programów trzecich. Nie mniej jednak często w przeszłości się zdarzało, iż po kolejnej aktualizacji aplikacji Android Auto bez problemów działała z urządzeniem Honda Connect. Urządzenie Honda Connect odpowiada tylko za wyświetlanie informacji z telefonu jednakże to telefon oraz aplikacja Andorid Auto zarządzają danymi oraz aplikacjami wyświetlanymi na urządzeniu.
3,5
~GregorGrzegorz
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Spala skromnie przy leniwej jeździe, Ogólnie zbyt dużo jak na hybrydę, autostrada powyżej 9 l. Zrywa połączenie z Android Auto ( po kablu też). Od trzech miesięcy nie uzyskałem odpowiedzi czemu w poprzednich rocznikach Hondy HRV połączenie działa bez zarzutu. Honda zasłania się zapisem w instrukcji, że nie odpowiada za działanie programów zewnętrznych. Zakładając, że jeśli wina leży po stronie aplikacji Android Auto to czemu połączenie z Honda Connect działa poprawnie nawet w innych modelach Hondy to czemu w modelach 2025 HRV nie działa? Na logikę przecież nie jest to wina aplikacji Android Auto tylko oprogramowania w danym modelu i roczniku. Nabijanie klientów w butelkę, nie polecam Hondy i jej olewania klientów.
4,5
~Aq
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem w ciągu roku ponad 27000 km po drogach wszystkich typów. Na drogach "szybkich" przy prędkościach 120 km/h jest głośno. Głównym źródłem hałasu (na mój słuch) są koła. Poziom spalania na autostradzie przy 140 km/h od 6 (wiatr w plecy) do 8,5 l/100 km (przeciwny wiatr). W warunkach silnie ograniczonej widoczności oraz błota najlepiej wyłączyć układy wspomagania, które alarmują swoją dysfunkcję wywołaną zabrudzeniem czujników. Przy jeździe po zaśnieżonej nawierzchni rekomenduję wyłączenie kontroli pasa ruchu, bowiem ślady poprzedników są interpretowane jako linie na jezdni samochód "chce" wrócić na nieistniejący pas ruchu - czyli walka z samochodem w warunkach zmniejszonej przyczepności.
Średnie spalanie dla Honda HR-V III
5,1 – 5,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
4,1
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Samochód bardzo ekonomiczne a zastosowany napęd (hybryda szeregowa) znakomicie spisuje się w tym aucie co owocuje fantastyczną wręcz oszczędnością paliwa. Z ponad rocznej jazdy (przebieg 32 tys. km) auto realnie (dane z tankowania) zużyło mi 4,2 l/km. Najwięcej oczywiście pali na trasie przy 120 km/h wychodzi 4,5-5 l/100 km ale w mieście często widzi się 2 z przodu - REWELACJA
5,6
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechane 16000 km, z czego ponad 50% autostrady Średnie spalanie 5,6 l/100km
Honda HR-V III