Szukaj

Informacje o Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1597 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(60%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~Janisław
Honda HR-V II
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Zbyt irytujące drobiazgi jak na auto kosztujące 90 tys PLN. Fatalne oprogramowanie konsoli. Na ekranie wielkości pocztówki informacje txt radia wyświetlane są w okienku mniejszym niż połowa znaczka pocztowego. Zegar w konsoli format 12 godz, (na LCD format 24 godz), brak kontrolki wł. świateł mijania (po co jest kontrolka AUTO?) nie wiadomo czy działają światła pozycyjne czy mijania. Zbyt mało schowków w przedniej części kokpitu. Tragiczne działanie systemu Hands Free. System rozłącza rozmowę albo nie reaguje na przycisk Zakończ albo Połącz. Dostęp do numerów telefonów tylko z pamięci ,nie importuje kontaktów z karty SIM !!! Częsty komunikat o błędzie i zakończeniu działania systemu HFT. Fabryczna blokada dla zainstalowania oprogramowania maps.google czy yanosik. Za taką cenę to powinno być co najmniej koło dojazdowe na wyposażeniu. Realne zużycie paliwa ON 5,7 - 6,2 l/100km. Na pełnym baku nie przekraczając 130km/godz można przejechać 800km. Praktyczny system podnoszenia tylnej kanapy do przewozu dużych przedmiotów za przednimi fotelami.
4,5
~honda hrv executive
Honda HR-V II
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Auto dla mnie wystarczające (rodzina z jednym małym dzieckiem i psem), pakowne, nawet pies ma bardzo wygodne miejsce dzieki magic seats, duży plus dla hondy za nieduże auto z zewnatrz które jest jednak dość obszerne w środku. Materiały wykonczenia na dobrym poziomie, można sie przyczepić do wygłuszenia wnetrza jest dość głośno a nawet w najwyzszej wersji glośniki nie graja na rewelacyjnym poziomie więc nie zagłuszymy pewnych odgłosów.
3,6
~Stefan
Honda HR-V II
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 15
Dziwne stukanie podczas przyspieszania
  • Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
  • silnik
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Honda HRV 2 ru8 2016r n16a3 1.6 i-dtec Parę dni temu usłyszałem stuki i objawia się to tym że od prędkości 50km/h w górę słychać stuki podczas dodawania gazu i przyspieszania , gdy gaz odpuszczę stuki zanikają . Na biegu jałowym nic nie stuka , obroty nie falują , nie kopci z wydechu , przyspiesza normalnie. Wymieniłem poduszkę silnika prawą górną ,tarcze i klocki przód ,wahacze przednie , łączniki tabilizatorów a nawet lewą półoś i niestety stuki nadal słyszalne . Olej wymieniany co 12-13 tyś. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny .
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Metaliczny odgłos podczas jazdy
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • 80 tys. km
Witam, ostatnio zauważyłem że w mojej Hondzie Hrv II 1.5 130 km z automatyczną skrzynią biegów przy jeździe powyżej 60 km/h słychać nie głośny ale dosyć wyraźny świst coś w podobie do głośniejszego odgłosu bieżnika w oponach. Podwozie sprawdzane nic nie jest poluzowane, auto jeździło wcześniej na tych samych oponach, olej w skrzyni był niedawno wymieniany możliwe że nie na oryginalny. Macie pomysły gdzie szukać przyczyny? W kierunku skrzyni? Nie słychać żadnego hałasu przy zmianie biegu ani nic nie szarpie, wrzucenie na neutral tez nie zmienia sytuacji
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Honda HR-V II SUV