Szukaj

Informacje o Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW 2019-2021

Lata produkcji: 2019 – 2021
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, debiutująca na rynku europejskim w roku 2015. W Japonii model pojawił się w salonach przeszło rok wcześniej jako Honda Vezel. Nowa Honda HR-V bazuje na dwóch prototypach – Uraban Concept i HR-V Prototype z roku 2014, a nadwozie auta jest charakterystyczną dla obecnych czasów próbą syntezy walorów samochodów typu coupe oraz SUV. Wracając po blisko dekadzie od nazwy H-RV Honda zupełnie odmieniła charakter modelu. HR-V II jest powiązany konstrukcyjnie z Hondą Jazz, z którą dzieli platformę podłogową. Oferowany jest w Chinach jako Honda XR-V.
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2021 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 182 KM (134 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1900-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,6 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73 x 89,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Robotix
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Auto zakupiłem głównie że względu na dużą ilość miejsca w kabinie czy to z przodu jak i z tylu.Po zjazdach testowych honda hrv sport i toyotą chr 2,0 wygrała honda.Wczesniej uzytkowalem hondę civic IX z silnikiem 1,4 ale latka lecę i pojawił się problem z niskim zawieszeniem głównie przy śniadaniu i wysiadaniu... stąd pomysł na SUVa...aktualnie z zajęciem miejsca w aucie nie mam żadnego problemu jak i moi bliscy w wieku po 80...manyalna skrzynia świetnie jest zgrana z silnikiem...samochod na lata...
4,9
~Alek_113
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód świetny zarówno do jazdy miejskiej jak i na autostradzie. Podstawowy atut to przyśpieszenie w każdym zakresie prędkości i obrotów silnika, dobre walory trakcyjne, dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Wybrałem go po próbnych jazdach Mazdą CX-3, Nissanem Qashqai, Fordem Kugą i Oplem Mokka. Mimo wysokiej ceny i długiego okresu oczekiwania na wersję ze skrzynią CVT (pół roku) nie żałuję decyzji. paliwa zależne od stylu jazdy. W trybie ECO i z zachowaniem dopuszczalnych prędkości na drogach można zejść do 6,5 l/100 km. Duży jak tę klasę auta bagażnik i system rozkładania tylnych siedzeń znakomicie powiększający pojemność bagażową. Jedyny element do którego mam uwagi, to stacja multimedialna z przestarzałym Androidem (4.0) i brakiem możliwości korzystania z AndroidAuto. Nawigacja Garmin też nie błyszczy nowością (brak w niej wielu elementów nowoczesnych nawigacji). Ale od lat korzystam z nawigacji w moim smartfonie, więc nie jest to dużą wadą.
4,8
~Jacek
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Auto odebrałem w listopadzie -czekałem od lipca -wybrałem wersję sport w dedykowanym dla tej wersji kolorze-warto było czekać.. na takie auto czekalbym i rok-mowia, że przestarzałe multimedia..działają super...więc czy ja wiem?!co ważne dla mnie!- nieduzy SUV oferujący mega duzo miejsca wewnatrz-jak na tę klase auta! A silnik..skrzynia (cvt) zawieszenie to już bajka..trudno znaleźć w tym segmencie aut coś lepszego-tu HONDA HRV SPORT zrobiła mistrzostwo świata!..testowalem wiele aut..zastanawialem sie nad wyborem.w tej klasie jestem przekonany-HRV SPORT nie ma konkurencji..I nieprawda jest ,że przestarzałe ma coś.. itp-to zależy od potrzeb-też mogę się dziwic jak ktoś pisał, że HRV SPORT daleko do atrakcyjności VW T..coś tam...dla mnie to..przegięcie...dziesięciolecia! Silnik 182 km z cvt to mega sprawa..w trasie auto daje swietnie rade..nie ma problemu z jazda...z wyprzedzaniem jest mega elastyczne przy naprawdę małym spalaniu. CVT sprawia wrażenie nie cvt...naprawdę trudno się zorientowac !. Jak na razie nie widzę wad w tym aucie...jest to auto kompletne..O może jedna-szkoda ,że bagażnik nie otwiera się automatycznie-przy złej pogodzie można się ubrudzic..to już tak wyszukalem na siłę!..jest to jakby kolejne nowe auto..nie żałuję wyboru bo to auto zostawia konkurencję w tyle...może i faktycznie multimedia nie są ekstra nowoczesne...Ale czy to aż tak ważne?...za pół roku każde będą.....nieco starsze! Wnętrze wersji sport jak dla mnie-lepsze być nie moglo-jezeli chodzi o kolorystykę i materiały!..oczywiście o gustach się nie dyskutuje-dla mnie 10/10-AUTO W 100 PROCENTACH POLECAM-w tym segmencie-nr 1!

Usterki Honda HR-V II

Liczba wpisów: 15
Dziwne stukanie podczas przyspieszania
  • Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
  • silnik
  • 120 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Honda HRV 2 ru8 2016r n16a3 1.6 i-dtec Parę dni temu usłyszałem stuki i objawia się to tym że od prędkości 50km/h w górę słychać stuki podczas dodawania gazu i przyspieszania , gdy gaz odpuszczę stuki zanikają . Na biegu jałowym nic nie stuka , obroty nie falują , nie kopci z wydechu , przyspiesza normalnie. Wymieniłem poduszkę silnika prawą górną ,tarcze i klocki przód ,wahacze przednie , łączniki tabilizatorów a nawet lewą półoś i niestety stuki nadal słyszalne . Olej wymieniany co 12-13 tyś. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny .
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może dziać się ze sprzęgłem. Co do samego sprzęgła nie zauważyłem spadków mocy, albo zapachu przypalonego sprzęgła. Ma może pomysł gdzie szukać usterki? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Metaliczny odgłos podczas jazdy
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • 80 tys. km
Witam, ostatnio zauważyłem że w mojej Hondzie Hrv II 1.5 130 km z automatyczną skrzynią biegów przy jeździe powyżej 60 km/h słychać nie głośny ale dosyć wyraźny świst coś w podobie do głośniejszego odgłosu bieżnika w oponach. Podwozie sprawdzane nic nie jest poluzowane, auto jeździło wcześniej na tych samych oponach, olej w skrzyni był niedawno wymieniany możliwe że nie na oryginalny. Macie pomysły gdzie szukać przyczyny? W kierunku skrzyni? Nie słychać żadnego hałasu przy zmianie biegu ani nic nie szarpie, wrzucenie na neutral tez nie zmienia sytuacji
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Honda HR-V II SUV Facelifting