Szukaj

Informacje o Honda FR-V 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2005-2009

Lata produkcji: 2005 – 2009
Segment: VANy
Kompaktowy minivan (segment K) produkowany w latach 2004-2009. Poprzednikiem FR-V był przeznaczony wyłącznie na rynek japoński model S-MX. FR-V był obok Fiata Multipli jedynym samochodem na rynku europejskim mieszczącym sześć osób w dwóch rzędach siedzeń (układ 3+3). Pod względem stylistycznym był kontynuatorem linii zapoczątkowanej przez Hondę Jazz i Accord Tourer. W 2007 roku FR-V przeszedł drobny face-lifting. W 2009 roku został wycofany z produkcji z powodu kiepskich wyników sprzedaży.
czytaj więcej
Powagosław
WyjÄ…tkowo urodziwy typ w klasie kompaktowych minivanów. O praktycznoÅ›ci wspominać nie trzeba, bo to hasÅ‚o „praktyczność” to synonim hasÅ‚a „minivan”. A jakość to synonim FR-V ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Reinkarnacja koncepcji zastosowanej w słynnym, ale baaardzo brzydkim Fiacie Multipla. Całkiem zgrabny FR-V wygląda przy nim tak, jakby Jacek Krzynówek ponownie narodził się w ciele Cristiano Ronaldo. ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2009 roku
Pojemność skokowa 2204 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 97,1 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Ergonomia

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Widoczność - Karoseria
Åšrednie spalanie dla Honda FR-V 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2005-2009
7,0
l/100 km
11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Honda FR-V
Minivan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Świetne auto, szkoda, że juz nie produkowane. Bardzo elastyczna skrzynia biegów, krótkie biegi 1 i 2, ale od 4 zaczyna sie jazda. Na trasie na 6 biegu można nie redukować przy wyprzedzaniu, od 140 km/h do 160 km/h moment. Na 5 biegu śmiało od 60 km/h. Słabe blachy, szczególnie tylne błotniki i tylna klapa. Jeździłem 6 lat 150 tys. km, żadnych poważniejszych problemów. Świetne zawieszenie zupełnie nie wymagające uwagi (w piątym roku jazdy wymiana gum i drążków stabilizatora). Wersja Executive świetnie wyposażona, bardzo dobre radio fabryczne ze zmieniarką. Dużo praktycznych schowków, świetnie połozona dźwignia zmiany biegów, żadnych tuneli pod nogami. Gdyby był 20 cm dłuższy (większy bagażnik) - byłby idealny. Świetna zwrotność i zwinność.
7,2
Honda FR-V
Minivan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
dane dotyczące spalania podałem przy mojej jeździe tradycyjnaj t.j. klima na auto, lubię sobie przycisnąć zarówno w mieścia jak i na trasie; uważam, że spalanie przy takich osiągach silnika i przede wszystkim wadze auta to b.dobry rezyltat; a niezawodność hondy, której doświadczam w pełni mi to rekompensuje; owszem pewnie i są autka z silniczkami diesla które spalają z 1,5 l/100 km mniej, ale ludziska to jest z 5 zł na 100 km mniej więc może w tej sytuacji lepiej zwrócić uwagę na inne zalety auta ...; współczuję tym którzy niemal jedynie spalaniem kierują się przy wyborze auta (tak zrobiłem poprzednio i szybko się przekonałem że to bez sensu
11,7
Honda FR-V
Minivan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Po przejechaniu tym samochodem w 6lat prawie 200tys km na gazie to mogę stwierdzić, że jaką masz nogę to tak spali. Spokojna jazda 10-11l LPG, autostrada i 140-150km/h to spalanie ok 14l. Jednak na inne bym nie zmienił, auto dobrze się zbiera i jeździ świetnie z 6biegowa skrzynią. Tylko lać i jeździć, bez zbędnych wizyt u machaników.
Honda FR-V