Szukaj

Informacje o Honda Element 2.4 i 16V 4WD 162KM 119kW 2003-2011

Lata produkcji: 2003 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV produkowany od 2003 roku. Bazuje na prototypie o nazwie Model X, który zaprojektowano już w 1998 roku przez grupę młodych inżynierów Hondy. Wprowadzono go na rynki Ameryki Płn. i Japonii jako konkurencję zarówno dla SUV-ów, jak i wysokich hatchbacków (np. Chrysler PT Cruiser). Część rozwiązań Element dzieli z modelami CR-V (m.in. platformę podłogową) oraz Accord. W 2009 roku model przeszedł drobny face-lifting. Poza Rosją, gdzie pojawiał się okazjonalnie, Element nie jest oferowany w Europie.
czytaj więcej
Powagosław
Kolejny z serii modeli crossover łączących cechy kompaktowego SUV-a, pickupa i wysokiego hatchbacka. Ponoć zaprojektowano go specjalnie z myślą o młodych, aktywnych ludziach. Pachnie tu trochę przerostem formy nad treścią. ~Powagosław
Luzacjusz
Hmm… Samochód podobny zupełnie do niczego. Mi trochę przypomina mały ambulans z klocków duplo. Może w opcjonalnym wyposażeniu do niego można dokupić zestaw młodego lekarza, młodego optyka albo młodego reanimatora? A za kierownicą tego auta powinien zasiadać chłopek z lego z narysowanymi wąsami i wymiennymi peruczkami. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2354 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 162 KM (119 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 5500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87 x 99 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4WD
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Kamil
Honda Element
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 162KM 119kW
Samochód jest jak nierasowy pies - jednym się podoba, innym nie, wielu nie zna jego pochodzenia, ale Ty go kochasz od pierwszego momentu i codziennie rano cieszysz się, że "idziesz" (jedziesz) z nim na spacer. Samochód zawsze bardzo mnie ciekawił, więc kupiłem go emocjami, ale szybko wiedziałem, że zakup był strzałem w 10ke. Bardzo polecam, bo auto jest bardzo użytkowe, bezproblemowe i wzbudza pozytywną ciekawość (mimo, że auto ma kilkanaście lat, najczęściej ludzie myślą, że to jakiś nowy SUV od Hondy). Dodatkowo napęd AWD daje zaskakującą pewność, że wyjdziesz z każdego miejsca, więc pakujesz rower, narty czy deskę i jedziesz gdzie Cię chęci poniosą. Dla mnie to jest właśnie prawdziwy SUV - Sport Utility Vehicle.
4,7
~Kamil
Honda Element
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 162KM 119kW
Samochód jest jak nierasowy pies - jednym się podoba, innym nie, wielu nie zna jego pochodzenia, ale Ty go kochasz od pierwszego momentu i codziennie rano cieszysz się, że "idziesz" (jedziesz) z nim na spacer. Samochód zawsze bardzo mnie ciekawił, więc kupiłem go emocjami, ale szybko wiedziałem, że zakup był strzałem w 10ke. Bardzo polecam, bo auto jest bardzo użytkowe, bezproblemowe i wzbudza pozytywną ciekawość (mimo, że auto ma kilkanaście lat, najczęściej ludzie myślą, że to jakiś nowy SUV od Hondy). Dodatkowo napęd AWD daje zaskakującą pewność, że wyjdziesz z każdego miejsca, więc pakujesz rower, narty czy deskę i jedziesz gdzie Cię chęci poniosą. Dla mnie to jest właśnie prawdziwy SUV - Sport Utility Vehicle.
4,3
~wbprus2@op.pl
Honda Element
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 162KM 119kW
Oczywiscie nie jest to AWD naped a jedynie "Momentary 4WD- bo AWD ma tylko familia Mitsu: Chrysler,subaru ,Hyundai itp.ale sposrod najmniejszych _ Compact podwozi honda jak zwykle i w kazdym modelu jest doskonala za 20500$ w wersji z AT,ABS i 4WD Takze b. pojemna buda i boczne drzwiczki otwierane na odwrot - b wygodne w zaladunku duzych przedmiotow np lodowki,czy motocykla itp!Niestety konstrukcja na plycie- Compactu= zgrzewana uniemozliwia ciaganie wiecej niz 800lb- choc 165Km wystarczaloby do cigania wiecej niz 3500lb.Powinien miec polrame- jak PILOT i z silnikiem V6 3l powinien ciagac conajmniej tyle co Mitsubishi Outlander z 2,4l silnikiem= 3500lb! szkoda,ze ELEMENT NIE MA W USA DIESLA,Niestety cena paliwo rosnie i to co 5 lat temu bylo OK dzis jest zadrogie!Musze go sprzedac a ze mam subaru- wiec tylko wielkiej budy bedzie brakowac!Brawo HONDA!
Honda Element