Szukaj

Informacje o Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany bÄ™dzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastÄ…pi bardzo cenionÄ… jednostkÄ™ wolnossÄ…cÄ… 2.0 i-VTEC. Silnik ten bÄ™dzie Å‚Ä…czony z przekÅ‚adniÄ… manualnÄ… lub automatycznÄ… CVT, a także z napÄ™dem na przednie lub wszystkie cztery koÅ‚a. NowoÅ›ciÄ… jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. BazowÄ…l on bÄ™dzie na wolnossÄ…cym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. ZostaÅ‚ on przekonstruowany tak, by pracowaÅ‚ w cyklu Atkinsona i wydajnie wspóÅ‚pracowaÅ‚ z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostÄ™pna jest z napÄ™dem na dwa lub cztery koÅ‚a.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Użytkownik
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Im dłużej jeżdżę, tym bardziej doceniam zalety zakupionej Hondy CRV. Od strony wizualnej (zew) oceniam raczej średnio ale posiadam w wersji BLACK EDITION wiec ilość odpustowych chromów ograniczona do minimum, wszystko co błyszczące jest fabrycznie wyczernione. To co ważne, świetne prowadzenie pojazdu (komfort, wybieranie nierówności, pewność prowadzenia na śliskim - posiadam w wersji 4x4), ilość miejsca w środku wręcz zaskakująca porównując z innymi pojazdami w tej klasie jak również teoretycznie większymi. Bardzo dobra jakość wykonania, plastiki, skora, elektronika, oprócz dotykowego na wyswietlaczu również tradycyjne sterowanie klimatyzacja. Dość proste rozwiązania ale bezawaryjne i dobrze działające. Serwis - żadnych problemów, wyłącznie przeglądy co wazne niezbyt drogie. To co denerwuje to dość głośny silnik spalinowy podczas dynamicznego przyspieszania, trzeba się nauczyć jeździć hybryda i da się z tym żyć. Podczas normalnej (miejskiej) jazdy cicho i przyjemnie, szczególnie ze duża część jazdy odbywa się w kompletnej ciszy przy wyłączonym silniku spalinowym. spalanie w lecie 6.5 w zimie ok 7.5, autostrada 9-10l/100km. To pierwsza Honda w moich rekach, ale najlepsza rekomendacją jest to ze planuje zakup kolejnej nowej Hondy (po liftingu). Jeżeli nie masz potrzeby podbudowania EGO przez rzucający się w oczy samochód to śmiało polecam, to bardzo bezpieczne i komfortowe rozwiazanie !!
4,6
~K
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Jest to moja pierwsza hybryda, mam CRV 2021/2022 r. w wersji executive 4x4 - full. Poprzednio miałem kilka (ok 10) pojazdów z różnych kategorii, również suv -y, także większe 7 osobowe, teoretycznie bardziej luksusowe (czyt. droższe). Nie ukrywam, że najniżej oceniam jego wygląd zewnętrzny oraz zegary - po prostu nie podobają mi się za bardzo, ale górę w zakupie wziął rozsądek - chciałem hybrydę, już miałem brać toyota rav 4 (mniejsza kabina a większy bagażnik oraz gorzej wykończona i wyciszona), ale wygrał CRV - w środku miejsca ma tyle co mój 7 osobowy większy suv, ale dużo mniejszy bagażnik. Najbardziej podoba mi się cichutka jazda na elektryku oraz odzysk energii i spalania. Śmiem twierdzić, że do prędkości może 110, może 120 km/h jest komfortowy jak prawie 2 x droższy większy suv diesel. Jest to najlepszy samochód jaki miałem do kręcenia się po mieście oraz wypady trasami podmiejskimi, ekspresówkami itp. Podejrzewam, że lepszy może być w tej chwili nowy Nissan X- trail (którego jeszcze 3 mc temu nie było na rynku) - bo ma podobną zasadę działania hybrydy, ale dużo nowocześniejszy, lecz jego cena w max wersji to ok 260 tyś (crv teraz 216 tys ), jak kupowałem to ok 196 tys. Z hondą wiem, że jest made in Japan i nic złego nie powinno się dziać, również silnik spalinowy jest stary 2.0 vtec itp. Oprócz wyglądu - troszkę irytują mnie zegary (mój poprzedni samochód sprzed 6 lat - ma nowsze...), Na pewno nie jest po pojazd dla kogoś, kto lubi szybko się przemieszczać, tzn. można ale wówczas rzeczywiście wyje silnik spalinowy (nie tak jak w toyotach - ale również). Raz rekordowe spalanie jakie udało mi się uzyskać, to 5,1 (wynik z komputera), ale średnio jest 7,5 l (i to tez nie szaleję - tylko spokojnie). Bardzo żałuję, że nie ma przesuwanej tylnej kanapy... Gdyby zrobić ładniejszą karoserię, przesuwaną tylną kanapę, nowoczesne zegary, zwiększyć pojemność akumulatora (tak chociaż do 5 km jazdy) oraz zmniejszyć obroty silnika spalinowego (wycie) - byłby samochód bajka... Także nie wiem, czy ten x-trail za obecnie ok 260 tyś - takim nie jest...
3,4
~Michał Bąk
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Auto trochę rozczarowuje - dość głośne na autostradzie, po starcie wydaje dziwne dźwięki, plastiki w większości twarde, bagażnik niby duży, ale jakiś mało pakowny, skrzynia niestety wyje przy przyspieszaniu. Na plus niezawodność - jak na razie brak dużych awarii, prześwit znacznie większy niż u poprzednika, płynne działanie systemu hybrydowego. Słaby główny wyświetlacz i fabryczne radio jakby nie dobiegło do dzisiejszych standardów. Bardzo słabe przyspieszenie jak na ponad 180 KM. Brak trzeciej strefy klimatyzacji to porażka w SUV-ie.
Åšrednie spalanie dla Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Przejechane na razie 97000 km i komputer pokładowy pokazał 5,0l/100 km czyli tylko 0,1l więcej niż obiecuje producent a jazda dość dynamiczna nawet krótki odcinek po autostradzie z prędkością 140 km/h Na krótkich odcinkach po mieście można uzyskać nawet 4,4 litra/100km .Jest w tym samochodzie taka jedna opcja o której nigdzie nie można wyczytać, chodzi o dociąganie pasa po zapięciu można to oczywiście wyłączyć. Na tasie Kraków-Częstochowa spalanie 4,9l/100km W zimie trzeba doliczyć jakieś 0.5 litra do spalania na rozgrzanie się samochodu przy krótkiej trasie. Na razie bez żadnych usterek i na oryginalnych klockach hamulcowych czekam na ZR-V
5,0
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Na trasie przy spokojniej jeździe 50-90 da się zejść poniżej 5l..wynik 4.6 kilkukrotnie dało się osiągnąć w mieście. Tak średnio po mieście wychodzi 5.3. (Komputer zaniża wynik o 0.2.) Przy jeździe 115-120 autostradą wychodzi 5.8. Także jest jak na masę auta dosć oszczędnie ( nie ma znaczenia wielkiego czy jedziemy w 5 osób czy tylko kierowca). Da się wycisnąć 1100 km na jednym baku . Ale przeważnie 1000. Bak ma 57l.
6,5
Liczba komentarzy: 5
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Hybryda (waga 1730 kg). Wynik z obliczeń po tankowaniu = 6.4 (90%trasa/10%miasto) na podstawie 6 tankowań od połowy listopada do końca grudnia. Jazda spokojna poza miastem średnio 100 km dziennie, teren górzysty południowej małopolski (powiat limanowski Kraków), czasem przez A4. Wskaźnik średniego spalania na komputerze pokazuje o około 0.7 l mniej - więc wychodzi prawie tyle ile obiecywano ;) Na tej trasie Octavia 1.9 TDI (waga 1300 kg) paliła około 5.5 (z tankowania).
Honda CR-V V SUV