Szukaj

Informacje o Honda CR-V V SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany bÄ™dzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastÄ…pi bardzo cenionÄ… jednostkÄ™ wolnossÄ…cÄ… 2.0 i-VTEC. Silnik ten bÄ™dzie Å‚Ä…czony z przekÅ‚adniÄ… manualnÄ… lub automatycznÄ… CVT, a także z napÄ™dem na przednie lub wszystkie cztery koÅ‚a. NowoÅ›ciÄ… jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. BazowÄ…l on bÄ™dzie na wolnossÄ…cym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. ZostaÅ‚ on przekonstruowany tak, by pracowaÅ‚ w cyklu Atkinsona i wydajnie wspóÅ‚pracowaÅ‚ z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostÄ™pna jest z napÄ™dem na dwa lub cztery koÅ‚a.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 193 KM (142 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 243 Nm przy 2000-5000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,3 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 73 x 89,5 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~hondziarz
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Auto przyzwoite, wygodne, wygląd niebanalny, mi się podoba. Niestety jest jeden MINUS, który dyskwalifikuje to auto i niestety zmuszony jestem je wkrótce sprzedać, chodzi mianowicie o skrzynie CVT. Kompletna porażka i nie chodzi mi o kwestie sposobu działania, , jakości, zastosowanej technologii, bo tu nie mam się do czego przyczepić, z pewnością jakościowo jest OK ale WYCIE tego sprzętu jest tak drażniące i tak frustrujące że ja osobiście dostaje białej gorączki. Nawet pasażerowie zaczynają się rozglądać podczas jazdy i dopytywać czy coś się popsuło - MAM TEGO DOŚĆ !!! Mam motocykl honda z automatyczną skrzynią DCT która działa analogicznie jak DSG w grupie VAG ale ta motocyklowa jest zdecydowanie lepsza niż DSG VW. Tu się rodzi proste pytanie: "HONDO !!!! Dlaczego mając tak zajebiste rozwiązanie w motocyklach uparcie wpieprzacie ten chory wyjący CVT Gdybyście montowali w swoich autach skrzynie DCT nie mielibyście konkurencji w tym obszarze a tak macie super auto z dupiastym wyjcem." Ogólnie auto rewelacyjne, uniwersalne ale ta skrzynia .... ech ..... yyyyy Kto tego nie słyszy, komu to nie przeszkadza, jest totalnym ignorantem i nie zna się na skrzyniach.
4,9
~Janusz
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Nie ma samochodów idealnych, ale CR-V V jest jemu bliska. CVT nie wyje jeśli jest właściwy poziom oleju w skrzyni. Z uwagi na brak sprzęgła nie ma zjawiska zmiany biegów tylko idealne przyspieszenie jak elektrytkiem. No i ten napęd 4WD!
4,7
~Witold
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Samochód posiada to czego winien oczekiwać kupujący + całkiem niezłe wykończenia. Ergonomia jest również niczego sobie. Zrywne autko i ,,słucha kierowcy"
Honda CR-V V SUV