Honda CR-V - mocniejszy diesel, dziewiąty bieg
Honda CR-V przeszła kurację odmładzającą. Lekko przestylizowane nadwozie kryje dużą liczbę unowocześnionych podzespołów - m.in. 160-konnego diesla...
Poczatkowo model oferowany będzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastąpi bardzo cenioną jednostkę wolnossącą 2.0 i-VTEC. Silnik ten będzie łączony z przekładnią manualną lub automatyczną CVT, a także z napędem na przednie lub wszystkie cztery koła. Nowością jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. Bazowąl on będzie na wolnossącym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. Został on przekonstruowany tak, by pracował w cyklu Atkinsona i wydajnie współpracował z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostępna jest z napędem na dwa lub cztery koła.
TAK(88%)