Szukaj

Informacje o Honda CR-V V SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2022-2023

Lata produkcji: 2022 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Poczatkowo model oferowany bÄ™dzie z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC TURBO, który zastÄ…pi bardzo cenionÄ… jednostkÄ™ wolnossÄ…cÄ… 2.0 i-VTEC. Silnik ten bÄ™dzie Å‚Ä…czony z przekÅ‚adniÄ… manualnÄ… lub automatycznÄ… CVT, a także z napÄ™dem na przednie lub wszystkie cztery koÅ‚a. NowoÅ›ciÄ… jest wersja hybrydowa, która na polski rynek trafi w pierwszym kwartale 2019 roku. BazowÄ…l on bÄ™dzie na wolnossÄ…cym silniku 2.0 znanym z obecnej generacji Hondy CR-V. ZostaÅ‚ on przekonstruowany tak, by pracowaÅ‚ w cyklu Atkinsona i wydajnie wspóÅ‚pracowaÅ‚ z silnikiem elektrycznym. Wersja hybrydowa dostÄ™pna jest z napÄ™dem na dwa lub cztery koÅ‚a.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2022 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Silnik - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Hondziarz
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny samochód rodzinny, bardzo dużo miejsca szczególnie na tylnym siedzeniu, komfortowy. Spalanie ok 6l bez szczególnego wysiłku. Idealny na dłuższe wyjazdy. Brak jakichkolwiek usterek i awarii. Ciężko doszukac się jakichkolwiek minusów. W trasie praktycznie jazda autonomiczna, trzyma odległość od poprzedzającego pojazdu, pilnuje pas ruchu i na bieżąco koryguje w razie potrzeby zahamuje awaryjnie. Niby standard w tej klasie pojazdów ale tu działa naprawę dobrze. Mały minus za odgłos silnika przy dynamicznym przysipieszaniu, mogłby zostać lepiej wygłuszony - w normalnych ruchu nie ma to znaczenia.
4,6
~Fazi
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
1. Komfort - zmiana totalna (moja druga CRV, pierwsza CRV- 2010) Zawieszenie ustawione na komfort, w połączeniu z bardzo wygodnymi fotelami, zagłówkami, czysta przyjemność z jazdy. 2. Silnik elektryczny- przyspieszenie w trybie sport zaskakuje. (Robi się głośno, mi to pasuje) 3. Spalanie - trasa 5,8l/100 miasto na tryb eko 6,5-6,7 - jazda normalna latem, jak zimno 7,8 - 8 l. 4. Materiały wykończeniowe - jak dla mnie o wiele lepsze. 5. Prowadzenie - pewne czucie auta. Zmiana biegów - przyciski wymaga przyzwyczajenia. 6. Asystenci jazdy - tempomat adaptacyjny. Na autostradzie to bajka. Sam się prowadzi. Działa bardzo dobrze. Asystent pasa ruchu nie przeszkadza ale jest pomocny. Asystent hamowania trochę natrętny ale da się z tym żyć. 7. Multimedia - działają poprawnie. Audio nie jest tak dobre jak w mojej poprzedniej. Mnóstwo możliwości ustawień, Android Auto po kablu :( , radio DAB. 8. Napinacze pasów po ich zapięciu - mega jak dla mnie. Pamięć ustawień foteli - super. 9. Wyświetlacz HUD - przydaje się - informacje z nawigacji tez się tam pokazują. 10. Wskaźniki - jak w F16 przy uruchomieniu. Kwestia przyzwyczajenia i gustu. 11. Otwieranie bez kluczykowe - bardzo wygodne, dodatkowy imobilajzer bez obsługowy montowany przez dealera. Wady: Auto Hold - nie da się go włączyć na stałe, a szkoda. Mniejszy bagażnik. Brak regulacji ustawień foteli tylnych. W podłokietniku brak dodatkowych USB.
3,9
~Michal
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Zanim detale to 4 ważne kwestie dotyczące oceny: 1) samochód jest samochodem służbowym - więc nie zapłaciłem za niego 2) został wybrany/narzucony - gdyż jest hybrydą, był dostępny w miarę od ręki, mieszczę się (mam 2 metry wzorstu) 3) mój poprzedni samochód to był VW Arteon 190KM (diesel) 4) jest to mój pierwszy samochód hybryda i pierwszy japoński Mam przejechane tym samochodem 8k km. Niestety ten samochód nie spełnił moich w większości aspektów. Najpierw minusy: Ponieważ trochę więcej niż połowę przejechałem po autostradzie i drogach ekspresowych to mityczne oszczędności w spalaniu absolutnie mnie nie dotyczą. Jeżeli jedzie się zgodnie z przepisami z max dozwoloną prędkością to przy 140km/h auto pali ponad 10 litrów, o hałasie nie ma co wspominać. Przy 120km jest to ponad 8 litrów na 100km. Jeżeli ktoś chce go używać do podróżowania to unikać jak ognia. Hałas, hałas, hałas - podczas jazdy próbnej nie odczułem tak tego, ale przy normalnym użytkowaniu niestety jest to strasznie irytujące. Systemy multimedialne, komputer pokładowy, schowki... - są. Nic więcej. Konkurencja odjechała na kilometry. Mniej więcej podobne rozwiązania miałem w Octavii w 2015 roku. Bagażnik mógłby być większy - Arteon miał większy - mieściły się 3 walizki bez najmniejszego problemu - tutaj 2 to jest max. Z plusów to jest duży w środku, spokojnie się do niego wsiada, jak ktoś ma małe dzieci to usadowienie ich na fotelikach nie będzie problemem. Płaska podłoga po złożeniu tylnych foteli. Fotele składają się z bagażnika co też jest miłym rozwiązaniem. Podsumowując nie jest to samochód dla mnie. Co więcej wydaje mi się, że wyleczyłem się z samochodów japońskich i hybryd (szczególnie po ocenach, że system hybrydowy Hondy jest jednym z lepszych). Największy plus tego samochodu to jest to, że jeżeli kierowca ma 2 metry to może zapakować do niego 5 osób (raczej ich bagaże mogą się nie zmieścić :)). Nie jest to samochód na trasy - do miasta i to bardziej zakorkowanego - powinien się sprawdzić.
Honda CR-V V SUV Facelifting