Szukaj

Informacje o Honda CR-V V SUV Facelifting

Lata produkcji: 2022 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Honda CR-V to przemyÅ›lany produkt, w którym na pierwszym miejscu stojÄ… przestronność i praktyczność. Rozstaw osi wzrósÅ‚ o 40 mm, przeÅ›wit również zwiÄ™kszono o 40 mm, nadwozie poszerzono o 35 mm, pasażerowie z przodu majÄ… o 16 mm szerszÄ… przestrzeÅ„ na wysokoÅ›ci bioder. Przy okazji zwiÄ™kszono o 5 mm przestrzeÅ„ nad gÅ‚owÄ…. PomiÄ™dzy siedzeniami z przodu i z tyÅ‚u odlegÅ‚ość wzrosÅ‚a o 50 mm. Zbiornik paliwa umieszczony przed tylnÄ… osiÄ… jest teraz bardziej pÅ‚aski, co pozwoliÅ‚o zaprojektować wersjÄ™ siedmioosobowÄ….

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V V SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4600 mm
Szerokość 1855 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2118 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1932 mm
Wysokość 1679 mm
Rozstaw osi 2663 mm
Prześwit 184 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1694 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 499 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~michal_gajewski
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Ocena nie jest jednoznaczna. Po przejechaniu 60k kilometrów w 2 lata mam kilka przemyśleń. Na pewno jest to samochód bardzo wygodny z dużą ilością miejsca w środku. Nie jest to najbardziej zaawansowany technologicznie samochód jeżeli chodzi o wszelakie systemy wspomagające i ułatwiające jazdę. Samochód w miarę efektywny jeżeli chodzi o jazdę w mieście i na bocznych drogach - wszędzie tam gdzie dużo hamowania i jazdy bardzo spokojnej. Absolutnie nie jest przyjemny jeżeli poruszacie się w trasie - nie dość, że spalanie szybuje na poziom 9 litrów i więcej to jeszcze ten hałas - samochód nie jest dobrze wyciszony. Samochód kupiony gdyż potrzebny był na już i do tego hybryda. Przy kolejnym zakupie nie rozważałbym CR-V po raz kolejny. Niestety mój sposób użytkowania powoduje, że nie odczuwam zalet, które są w katalogach reklamowych, a niestety odczuwam większość wad, które w tych katalogach reklamowych nie występują.
4,8
~Hondziarz
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny samochód rodzinny, bardzo dużo miejsca szczególnie na tylnym siedzeniu, komfortowy. Spalanie ok 6l bez szczególnego wysiłku. Idealny na dłuższe wyjazdy. Brak jakichkolwiek usterek i awarii. Ciężko doszukac się jakichkolwiek minusów. W trasie praktycznie jazda autonomiczna, trzyma odległość od poprzedzającego pojazdu, pilnuje pas ruchu i na bieżąco koryguje w razie potrzeby zahamuje awaryjnie. Niby standard w tej klasie pojazdów ale tu działa naprawę dobrze. Mały minus za odgłos silnika przy dynamicznym przysipieszaniu, mogłby zostać lepiej wygłuszony - w normalnych ruchu nie ma to znaczenia.
4,6
~Fazi
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
1. Komfort - zmiana totalna (moja druga CRV, pierwsza CRV- 2010) Zawieszenie ustawione na komfort, w połączeniu z bardzo wygodnymi fotelami, zagłówkami, czysta przyjemność z jazdy. 2. Silnik elektryczny- przyspieszenie w trybie sport zaskakuje. (Robi się głośno, mi to pasuje) 3. Spalanie - trasa 5,8l/100 miasto na tryb eko 6,5-6,7 - jazda normalna latem, jak zimno 7,8 - 8 l. 4. Materiały wykończeniowe - jak dla mnie o wiele lepsze. 5. Prowadzenie - pewne czucie auta. Zmiana biegów - przyciski wymaga przyzwyczajenia. 6. Asystenci jazdy - tempomat adaptacyjny. Na autostradzie to bajka. Sam się prowadzi. Działa bardzo dobrze. Asystent pasa ruchu nie przeszkadza ale jest pomocny. Asystent hamowania trochę natrętny ale da się z tym żyć. 7. Multimedia - działają poprawnie. Audio nie jest tak dobre jak w mojej poprzedniej. Mnóstwo możliwości ustawień, Android Auto po kablu :( , radio DAB. 8. Napinacze pasów po ich zapięciu - mega jak dla mnie. Pamięć ustawień foteli - super. 9. Wyświetlacz HUD - przydaje się - informacje z nawigacji tez się tam pokazują. 10. Wskaźniki - jak w F16 przy uruchomieniu. Kwestia przyzwyczajenia i gustu. 11. Otwieranie bez kluczykowe - bardzo wygodne, dodatkowy imobilajzer bez obsługowy montowany przez dealera. Wady: Auto Hold - nie da się go włączyć na stałe, a szkoda. Mniejszy bagażnik. Brak regulacji ustawień foteli tylnych. W podłokietniku brak dodatkowych USB.
Honda CR-V V SUV Facelifting