Szukaj

Informacje o Honda CR-V V

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Honda CR-V to przemyÅ›lany produkt, w którym na pierwszym miejscu stojÄ… przestronność i praktyczność. Rozstaw osi wzrósÅ‚ o 40 mm, przeÅ›wit również zwiÄ™kszono o 40 mm, nadwozie poszerzono o 35 mm, pasażerowie z przodu majÄ… o 16 mm szerszÄ… przestrzeÅ„ na wysokoÅ›ci bioder. Przy okazji zwiÄ™kszono o 5 mm przestrzeÅ„ nad gÅ‚owÄ…. PomiÄ™dzy siedzeniami z przodu i z tyÅ‚u odlegÅ‚ość wzrosÅ‚a o 50 mm. Zbiornik paliwa umieszczony przed tylnÄ… osiÄ… jest teraz bardziej pÅ‚aski, co pozwoliÅ‚o zaprojektować wersjÄ™ siedmioosobowÄ….

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V V – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda CR-V V

Liczba ocen: 61
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Hondziarz
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny samochód rodzinny, bardzo dużo miejsca szczególnie na tylnym siedzeniu, komfortowy. Spalanie ok 6l bez szczególnego wysiłku. Idealny na dłuższe wyjazdy. Brak jakichkolwiek usterek i awarii. Ciężko doszukac się jakichkolwiek minusów. W trasie praktycznie jazda autonomiczna, trzyma odległość od poprzedzającego pojazdu, pilnuje pas ruchu i na bieżąco koryguje w razie potrzeby zahamuje awaryjnie. Niby standard w tej klasie pojazdów ale tu działa naprawę dobrze. Mały minus za odgłos silnika przy dynamicznym przysipieszaniu, mogłby zostać lepiej wygłuszony - w normalnych ruchu nie ma to znaczenia.
4,6
~Fazi
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
1. Komfort - zmiana totalna (moja druga CRV, pierwsza CRV- 2010) Zawieszenie ustawione na komfort, w połączeniu z bardzo wygodnymi fotelami, zagłówkami, czysta przyjemność z jazdy. 2. Silnik elektryczny- przyspieszenie w trybie sport zaskakuje. (Robi się głośno, mi to pasuje) 3. Spalanie - trasa 5,8l/100 miasto na tryb eko 6,5-6,7 - jazda normalna latem, jak zimno 7,8 - 8 l. 4. Materiały wykończeniowe - jak dla mnie o wiele lepsze. 5. Prowadzenie - pewne czucie auta. Zmiana biegów - przyciski wymaga przyzwyczajenia. 6. Asystenci jazdy - tempomat adaptacyjny. Na autostradzie to bajka. Sam się prowadzi. Działa bardzo dobrze. Asystent pasa ruchu nie przeszkadza ale jest pomocny. Asystent hamowania trochę natrętny ale da się z tym żyć. 7. Multimedia - działają poprawnie. Audio nie jest tak dobre jak w mojej poprzedniej. Mnóstwo możliwości ustawień, Android Auto po kablu :( , radio DAB. 8. Napinacze pasów po ich zapięciu - mega jak dla mnie. Pamięć ustawień foteli - super. 9. Wyświetlacz HUD - przydaje się - informacje z nawigacji tez się tam pokazują. 10. Wskaźniki - jak w F16 przy uruchomieniu. Kwestia przyzwyczajenia i gustu. 11. Otwieranie bez kluczykowe - bardzo wygodne, dodatkowy imobilajzer bez obsługowy montowany przez dealera. Wady: Auto Hold - nie da się go włączyć na stałe, a szkoda. Mniejszy bagażnik. Brak regulacji ustawień foteli tylnych. W podłokietniku brak dodatkowych USB.
4,8
~Użytkownik
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Im dłużej jeżdżę, tym bardziej doceniam zalety zakupionej Hondy CRV. Od strony wizualnej (zew) oceniam raczej średnio ale posiadam w wersji BLACK EDITION wiec ilość odpustowych chromów ograniczona do minimum, wszystko co błyszczące jest fabrycznie wyczernione. To co ważne, świetne prowadzenie pojazdu (komfort, wybieranie nierówności, pewność prowadzenia na śliskim - posiadam w wersji 4x4), ilość miejsca w środku wręcz zaskakująca porównując z innymi pojazdami w tej klasie jak również teoretycznie większymi. Bardzo dobra jakość wykonania, plastiki, skora, elektronika, oprócz dotykowego na wyswietlaczu również tradycyjne sterowanie klimatyzacja. Dość proste rozwiązania ale bezawaryjne i dobrze działające. Serwis - żadnych problemów, wyłącznie przeglądy co wazne niezbyt drogie. To co denerwuje to dość głośny silnik spalinowy podczas dynamicznego przyspieszania, trzeba się nauczyć jeździć hybryda i da się z tym żyć. Podczas normalnej (miejskiej) jazdy cicho i przyjemnie, szczególnie ze duża część jazdy odbywa się w kompletnej ciszy przy wyłączonym silniku spalinowym. spalanie w lecie 6.5 w zimie ok 7.5, autostrada 9-10l/100km. To pierwsza Honda w moich rekach, ale najlepsza rekomendacją jest to ze planuje zakup kolejnej nowej Hondy (po liftingu). Jeżeli nie masz potrzeby podbudowania EGO przez rzucający się w oczy samochód to śmiało polecam, to bardzo bezpieczne i komfortowe rozwiazanie !!

Raporty spalania Honda CR-V V

Liczba raportów: 82
Åšrednie spalanie dla Honda CR-V V
6,3 – 8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Na trasie przy spokojniej jeździe 50-90 da się zejść poniżej 5l..wynik 4.6 kilkukrotnie dało się osiągnąć w mieście. Tak średnio po mieście wychodzi 5.3. (Komputer zaniża wynik o 0.2.) Przy jeździe 115-120 autostradą wychodzi 5.8. Także jest jak na masę auta dosć oszczędnie ( nie ma znaczenia wielkiego czy jedziemy w 5 osób czy tylko kierowca). Da się wycisnąć 1100 km na jednym baku . Ale przeważnie 1000. Bak ma 57l.
7,1
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Silnik za słaby ale jak ktoś lubi jeździć wolno bardzo zadowalające spalanie. Kompetnie niezrozumiały system odliczania czasu do przeglądow. Raz jest np 220 dni do przeglądu a za chwilę 120 . Jest to porażka Hondy.
8,5
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Samochód jak na swoje rozmiary i automat jest ekonomiczny. Po przejechaniu 6 000 km moje średnie spalanie na komputerze kształtuje się na poziomie 8,4 l/100 km. Gdzie 50 % jazdy to duże miasto, 30 % jazdy to trasa a 20 % jazdy to autostrady prędkość 120-145 km/h. Jeśli ktoś szuka dramatu to w tym samochodzie go nie znajdzie
Honda CR-V V