Szukaj

Informacje o Honda CR-V V

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Honda CR-V to przemyÅ›lany produkt, w którym na pierwszym miejscu stojÄ… przestronność i praktyczność. Rozstaw osi wzrósÅ‚ o 40 mm, przeÅ›wit również zwiÄ™kszono o 40 mm, nadwozie poszerzono o 35 mm, pasażerowie z przodu majÄ… o 16 mm szerszÄ… przestrzeÅ„ na wysokoÅ›ci bioder. Przy okazji zwiÄ™kszono o 5 mm przestrzeÅ„ nad gÅ‚owÄ…. PomiÄ™dzy siedzeniami z przodu i z tyÅ‚u odlegÅ‚ość wzrosÅ‚a o 50 mm. Zbiornik paliwa umieszczony przed tylnÄ… osiÄ… jest teraz bardziej pÅ‚aski, co pozwoliÅ‚o zaprojektować wersjÄ™ siedmioosobowÄ….

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V V – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Honda CR-V V

Liczba ocen: 62
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Hondziarz
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny samochód rodzinny, bardzo dużo miejsca szczególnie na tylnym siedzeniu, komfortowy. Spalanie ok 6l bez szczególnego wysiłku. Idealny na dłuższe wyjazdy. Brak jakichkolwiek usterek i awarii. Ciężko doszukac się jakichkolwiek minusów. W trasie praktycznie jazda autonomiczna, trzyma odległość od poprzedzającego pojazdu, pilnuje pas ruchu i na bieżąco koryguje w razie potrzeby zahamuje awaryjnie. Niby standard w tej klasie pojazdów ale tu działa naprawę dobrze. Mały minus za odgłos silnika przy dynamicznym przysipieszaniu, mogłby zostać lepiej wygłuszony - w normalnych ruchu nie ma to znaczenia.
4,6
~Fazi
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
1. Komfort - zmiana totalna (moja druga CRV, pierwsza CRV- 2010) Zawieszenie ustawione na komfort, w połączeniu z bardzo wygodnymi fotelami, zagłówkami, czysta przyjemność z jazdy. 2. Silnik elektryczny- przyspieszenie w trybie sport zaskakuje. (Robi się głośno, mi to pasuje) 3. Spalanie - trasa 5,8l/100 miasto na tryb eko 6,5-6,7 - jazda normalna latem, jak zimno 7,8 - 8 l. 4. Materiały wykończeniowe - jak dla mnie o wiele lepsze. 5. Prowadzenie - pewne czucie auta. Zmiana biegów - przyciski wymaga przyzwyczajenia. 6. Asystenci jazdy - tempomat adaptacyjny. Na autostradzie to bajka. Sam się prowadzi. Działa bardzo dobrze. Asystent pasa ruchu nie przeszkadza ale jest pomocny. Asystent hamowania trochę natrętny ale da się z tym żyć. 7. Multimedia - działają poprawnie. Audio nie jest tak dobre jak w mojej poprzedniej. Mnóstwo możliwości ustawień, Android Auto po kablu :( , radio DAB. 8. Napinacze pasów po ich zapięciu - mega jak dla mnie. Pamięć ustawień foteli - super. 9. Wyświetlacz HUD - przydaje się - informacje z nawigacji tez się tam pokazują. 10. Wskaźniki - jak w F16 przy uruchomieniu. Kwestia przyzwyczajenia i gustu. 11. Otwieranie bez kluczykowe - bardzo wygodne, dodatkowy imobilajzer bez obsługowy montowany przez dealera. Wady: Auto Hold - nie da się go włączyć na stałe, a szkoda. Mniejszy bagażnik. Brak regulacji ustawień foteli tylnych. W podłokietniku brak dodatkowych USB.
4,8
~Użytkownik
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Im dłużej jeżdżę, tym bardziej doceniam zalety zakupionej Hondy CRV. Od strony wizualnej (zew) oceniam raczej średnio ale posiadam w wersji BLACK EDITION wiec ilość odpustowych chromów ograniczona do minimum, wszystko co błyszczące jest fabrycznie wyczernione. To co ważne, świetne prowadzenie pojazdu (komfort, wybieranie nierówności, pewność prowadzenia na śliskim - posiadam w wersji 4x4), ilość miejsca w środku wręcz zaskakująca porównując z innymi pojazdami w tej klasie jak również teoretycznie większymi. Bardzo dobra jakość wykonania, plastiki, skora, elektronika, oprócz dotykowego na wyswietlaczu również tradycyjne sterowanie klimatyzacja. Dość proste rozwiązania ale bezawaryjne i dobrze działające. Serwis - żadnych problemów, wyłącznie przeglądy co wazne niezbyt drogie. To co denerwuje to dość głośny silnik spalinowy podczas dynamicznego przyspieszania, trzeba się nauczyć jeździć hybryda i da się z tym żyć. Podczas normalnej (miejskiej) jazdy cicho i przyjemnie, szczególnie ze duża część jazdy odbywa się w kompletnej ciszy przy wyłączonym silniku spalinowym. spalanie w lecie 6.5 w zimie ok 7.5, autostrada 9-10l/100km. To pierwsza Honda w moich rekach, ale najlepsza rekomendacją jest to ze planuje zakup kolejnej nowej Hondy (po liftingu). Jeżeli nie masz potrzeby podbudowania EGO przez rzucający się w oczy samochód to śmiało polecam, to bardzo bezpieczne i komfortowe rozwiazanie !!

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 3
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Witam , minął kolejny piąty rok od zainstalowania w sumie 68658 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie trzeci rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze (prawie nową toyotę yaris) , regulacja wykonana w ramach gwarancji...
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Witam , minął kolejny rok a konkretnie czwarty od zainstalowania w sumie 600500 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie drugi rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze , regulacja wykonana w ramach gwarancji bez kosztowo...
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Witam Instalacja zabudowana w lutym 2020 przy przebiegu 18kkm aktualny przebieg około 29kkm auto na gazie jedzie tak samo jak na benzynie moment przełączenia niewyczuwalny zalety: zasięg auta na gazie 900 do 1200 km potem tankowanie ( zbiornik gazu 73 litry ) zużycie przeciętnie suma poniżej 9 litrów liczone z tankowania z czego 2 litry to benzyna i do 6.5 litra to gaz...
Honda CR-V V