Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2013-2014

Lata produkcji: 2013 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1597 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Darek
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Planowałem zakup CRV z silnikiem benzynowym, ale po jeździe tym dieselkiem szybko zmieniłem zdanie. Dynamika taka sama (to że ma 120 KM nic nie znaczy bo ma inny moment obrotowy) a spalanie dużo niższe. Bałem się problemów z filtrem dpf. Na szczęście po przejechaniu 10 tyś. km nie wiem, że go mam, a na co dzień dojeżdżam do pracy tylko 7 km. Każdemu, kto ma takie rozterki jak ja polecam ten silnik. Jedyne co mnie denerwuje to słabe wyciszenie powyżej 120 km/h, ale benzyna pewnie będzie miała ten sam problem. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ze swojej decyzji.
5,0
~Lukasz
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Honda CR-V to idealny samochod dla tych ktorzy wahaja sie czy kupic kombi (ktore mniej pali niz suv i ma wiekszy bagaznik), czy kupic suva z uwagi na wygodne pakowanie zakupow do bagaznika, wygodne podrozowanie i duzo miejsca w srodku. Honda CR-V bardzo malo pali (mnije niz niejedno kombi) dzieki na prawde dobremu silnikowi 1.6 oraz ma baraznik wiekszy niz wiele Suvow (np Kia Sportage) - tym samym jest to polaczenie zalet kombi i suva. Samochod przy tam nie ma tak wielkich gabarytow jak np Kia sorento - nie ma problemow z jego parkowaniem. Chyba najwieksza zalety samochodu jest jego spalanie. Jezdze po niemczech na niemieckim paliwie. Udalo mi sie zejsc najnizej do 4.2 na sto km. Srednio na dojazdy do pracy (30 km w jedna strone) spalanie wynosi 4.8. Po miescie i na autostradzie oscyluje wokol 5.5. Mysle ze na poslkim paliwie bedzie to okolo 1 litra wiecej na sto km. Jak na duzego suva jest to wynik bardzo dobry. Po zatankowaniu do pelna zasieg samochodu to 1200-1300km.
5,0
~Krzysztof Jankowski
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Auto jak dla mnie idealne,duże przestronne nie trzeba bać się krawężników bardzo oszczędne.Posiadam ją od 3 lat jestem bardzo zadowolony.Na wymiany jeżdzę do ASO niski koszt tak jak gdzieś w jakimś tam zakładzie. Zrobiłem 30 tyś km wymiemiłem tylko klocki no i oleje jak serwis mówi.
Średnie spalanie dla Honda CR-V IV SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2013-2014
5,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,6
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
1.6 120bhp z manualną skrzynią to jest jeżdżące złoto. Nie psuje się, oszczędne jak golf z 1.6d bez turbiny który ważył 500kg mniej i był połowę mniejszy. Właściwie golf palił więcej bo w trasie przy 100km/h było 5l na 100 a Honda na 6tce spokojnie schodzi poniżej 4.5litra na tempomacie. Paliwo w Anglii więc troszkę musicie w Polsce dodać ze szklankę za gorsze drogi (dużo stawania i przyśpieszania i niestety nadal gorsze paliwo odczuwalne na tyle że po wjeździe z Niemiec wiemy że na pewno wzrośnie spalanie mimo troszkę wolniejszej jazdy.
6,7
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Na początek: jeżdżę autem od pół roku. Informacje o spalaniu jakoś mocno nie przyczyniły się do wyboru tego auta podczas zmiany. Niemniej jednak raporty, które tutaj na portalu widzę to jest jakiś wyczyn raczej. Auto proponuje zmiany biegu na wyższy przy około 1700RPM... Nawet jeśli się do tego stosować to zejście poniżej 6L będzie trudne. Uzyskanie 5.2L / 100km to chyba na 6 biegu jadąc 80kmh non stop, bez zatrzymań, bez startu spod świateł, bez wyprzedzania, bez przyspieszania. Ja jeżdzę NORMALNIE. Autostrada ~145kmh lub "eska" ~125kmh, w mieście to nawet się postaram pooszczędzać i wtedy w stosunku 1/3 miasto 2/3 trasa wyjdzie mi 6.5L. SZEŚĆ I PÓŁ LITRA. Jak wy ludzie, schodzicie poniżej 6?? Jak wy schodzicie poniżej 5.5L???? Średnia 5.2??? Żart! Raz nawet starałem się jeździć jak beton i zszedłem do 5.5L ale to była katorga, męczarnia i żenada jak musiałem robić miejsce wyprzedzającemu mnie spod świateł rowerzyście. Ludzie co wy raportujecie??? To na pewno to auto??? A tak poza tym to mam w nosie ile spala ale nosi mnie jak widzę takie raporty. Ściska poślady za wydane hajsy na "drogą hondę" to trzeba chociaż raportować cuda w spalaniu :D Eeeh. Fajna rodzinna fura, kupa miejsca więc polecam. Ale te raporty spalania to nie róbmy sobie jaj 5.2 średnia :D :D :D
5,0
Honda CR-V IV
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Tu jest doskonale szkoda ze nie ma 6 gwiazdek . Srednio pali 4,9 bez wylaczonego Stop Start
Honda CR-V IV SUV