Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 KM Executive - umiarkowana oszczędność
SUV Hondy nie rozpieszcza liczbą silników. Ich zakres mocy to przedział pomiędzy słowami "rozsądny" a "przyzwoity". Jednak nie samą mocą człowiek...
Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.
TAK(85%)
przyspieszenia
spalania
wyciszenia