Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1597 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 9
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Wojtek
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Witam. Przesiadłem się z Hondy Accord 2010r 2,2 diesel 182KM na CRV. Tak jak to w hondzie... Duża zwarta bryła, przestrzeń, mocny silnik i niezawodna skrzynia biegów.Komfortowo jest super, w zakręty wchodzi lepiej niż niejedne auto osobowe, bardziej jest to tylko odczucie że wysoko się siedzi. Automatyczna skrzynia dobrze redukuje, chociaż na przełożeniu Sport trochę szarpie, ale w sumie ma tak być. Co do wad to tylko czasem popiskujace klocki no i ten delikatny lakier w Hondzie od lat, dlatego warto zabezpieczyć . Ogólnie bardzo dobry samochód .
4,7
~Damian
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Jak już kolega wypowiedział się na temat CRV w poprzednim komentarzu auto jak najbardziej godne polecenia. Do tej pory używam go ponad 2 lata zrobiłem już ponad 50.000 km i jedyne co się w nim stało to sonda lambda musiała być wymieniona na gwarancji naturalnie, ponieważ była zbyt czuła i wyskakiwal dość często błąd i auto przechodzilo w tryb awaryjny. Ale zostało to szybko wymienione i do tej pory nic się więcej nie działo. Auto mam jeszcze rok ze względu na 3 letni leasing i szczerze będzie mi żal go oddawać, a nowego modelu niestety nie wezmę ponieważ potrzebuje Diesla. Przesiade się prawdopodobnie na Kia Sorento Ale to mało ważne. Auto niezawodne, oszczędne, przestronne i przyjazne dla użytkownika. Dla rodziny 5 osobowej jak najbardziej wystarczające. Wielka szkoda że Honda nie produkuje więcej Diesli ponieważ kolejne auto był by to kolejny model CRV, ale po jeździe próbnej i spalaniu ponad 10l benzyny przy normalnej jeździe odpada definitywnie.
4,9
~Tomasz
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
To już moja trzecia opinia dotycząca CR-V i ostatnia. Kończy mi się leasing, więc będę zmieniał auto. Przejechałem przez 3 lata 76tys/km. Auto nigdy mnie nie zawiodło i nie miałem żadnej awarii. Najwięcej podczas 3 letniej eksploatacji, denerwowało mnie piszczenie hamulców przednich, które pozostało do dzisiaj. Nadal jestem bardzo zadowolony z silnika i ogólnie z CR-V bo; auto jest przestronne i ma duży bagażnik, nigdy nie musiałem dolać ani kropli oleju do silnika, nigdy nie zapaliła mi się kontrolka filtra cząstek stałych, zero problemów z rozruchem zimą, niskie spalanie jak na suv-a i wystarczająco dynamiczny silnik. Gdybym miał coś poprawić w CR-V, to byłoby to lepsze wyciszenie kabiny i lepsze materiały. Niestety Honda strzeliła sobie w kolano, rezygnując w nowej generacji CR-V z silników wysokoprężnych. Dlatego też nowego modelu nie kupię, bo uważam, że do suv-ów najlepiej nadają się diesle. Szkoda, bo nowy model wygląda fajnie. Podsumowując uważam, że warto było kupić CR-V z tym właśnie silnikiem. Honda potwierdziła swoją niezawodność.
Åšrednie spalanie dla Honda CR-V IV SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW 2015-2018
6,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Witam.Przebieg 130.000 tyś.Jazda spokojna trasa 80/100km/h 5l miasto ekonomicznie 6,5l miasto dynamicznie 7,5-8l (w trzy osoby) trasa morze 2os plus bagaże 6l 4os plus bagaże 6,5l trasa góry 0,5 litra więcej.Podróż 4os full zapakowany na Chorwację od 5,5 litra po Polskiej stronie 90/100 km/h i do 6,5 -7,5 litra autostrady 130-150 km/h.Myślę że dobre wyniki przy wadze dużej auta i dynamicznym silniku.
6,6
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Raport po przejechaniu pierwszych 6000 km. Jazda w większości na trasie. Minimalne spalanie 4,8 l. na odcinku 625 km / zachodnio-pomorskie/, max to oczywiście miejski korek. Jestem mile zaskoczony poziomem spalania, autostrada z bagażnikiem i rowerami na haku przy jeździe do 140 km nie przekracza 8 l.
6,4
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Nową Hondą przejechałem około 10000km w warunkach mieszanych tj. drogi krajowe i autostrady. Do miasta w zasadzie nie zaglądam. Wyniki prezentują się świetnie i jestem z nich zadowolony. Nawet przy 150-160km/h na autostradach spalenie oscyluje w okolicach 7-7,5l przy dwóch osobach z bagażami.
Honda CR-V IV SUV Facelifting