Szukaj

Informacje o Honda CR-V IV SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Często wybierany jest benzynowy motor 2.0l 155KM. I nic w tym dziwnego – jest najtańszy i całkiem niezły. Lubi wysokie obroty i ma niewielki zapas mocy, ale CR-V ma z nim raczej łagodne usposobienie. Podobnie jest z dieslem 2.2l 150KM. Ten z kolei jest nieco przyjemniejszy podczas jazdy, bo jego elastyczność jest wyraźnie większa. Najnowsze serce to jednak diesle 1.6l 120KM. Tak mała moc w sporym SUVie nie wróży nic dobrego, ale w praktyce nie jest źle. Motor jest zaskakująco zrywny, a mocy brakuje dopiero przy wyższych prędkościach.

czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1597 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena
Åšrednie spalanie dla Honda CR-V IV SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,2
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Auto zakupione przed zimą także dane dotyczą okresu zimowego. Trasy bardzo krótkie czasem 3 kilometry silnik nie zdąży się nawet zagrzać. Auto w większości użytkowane w dużym mieście (milion świateł korki itp). Olej wymieniony na 0w30 zobaczymy czy będzie to miało wpływ na spalanie. Najlepszy wynik osiągnięty to 4.4L/100 km (trasa spokojna jazda max 100km/h) 4 osoby. Średnio w mieście około 6.5 litrów co jak na gabaryty auta oceniam na super wynik. Auto przestronne mega wielki bagażnik bardzo wygodne. Polecam każdemu kto szuka i się zastanawia...
4,8
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
To znowu ja... już 5000 km na liczniku i więcej obserwacji odnośnie jazdy i spalania. Rekord jaki udało mi się osiągnąć to 3,5l na 60-kilometrowej trasie, zaraz po taknkowaniu. Teren zabudowany cały czas, droga prosta i pusta, prędkość 50-70km/h, czasami mała górka, czasami wyprzedzanie, skrzyżowanie, stop, itp. Jazda normalna, ale spalanie - szok. Drugi biegun - jazda na autostradzie zaraz po tankowaniu, 4 pasażerów - przyspieszenie od 0 do 160km/h i jazda z prędkością 150-160 przez 30 km, teren pagórkowaty (dokładnie A1 Gliwice-Pyrzowice) - spalanie średnie 8,5l... Jazda na trasie Wodzisław Śl - Racibórz (wielokrotnie) - średnia 4,5 l. Jazda normalna - czasami wyprzedzanie, czasami hamowanie, światła, itd. Dynamiczna jazda po mieście - 6,5 l. Co do dynamicznej jazdy, to dodam, że jest spora różnica a przełożeniach 1 i 2 biegu i czasem redukując nie wiadomo który wrzucić - 1 mocno przyhamuje, a na 2 będzie zamulać. A powracając do spalania - na razie co tankowanie (czyli co 800-900 km przebiegu) mam średnie spalanie 5,6 litra. Przebiegi są w około 40% trasa i 60% miasto.
5,0
Honda CR-V IV
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Na razie 3 tankowania za mną. Pierwsze: 5,4l/100km, drugie: 5,2, trzecie: 5,1. Jazda małe miasto + trasa. W mieście spalanie mniejsze niż w trasie, bo powyżej 120km/h średnia rośnie. Przy 100/h wychodzi ok 4,5l, przy 120/h - 5,5l, przy 140 - 6,5l. W mieście zawsze spadało, ale jest to małe miasto - spod świateł ruszam spokojnie, są spore odcinki jazdy 40km/h, itp. Auto ciche i komfortowe, a przy tym daje dobre czucie drogi. Przy 4 osobach dorosłych wyraźnie czuć słabszy silnik, ale przy jeździe w pojedynke / z 1 pasażerem jest OK. Na polskie drogi i przepisy w zupełności wystarcza. Wygoda i ekonomia są super. Polecam!
Honda CR-V IV SUV Facelifting