Szukaj

Informacje o Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Gama silników jest jak najbardziej standardowa dla aut Hondy, ale tu w wyjątkowo ubogim wydaniu. Podstawowy motor benzynowy 2.0l ma 150KM i mile zaskakuje. Ma ładny dźwięk, całkiem żwawo ciągnie auto do przodu i nawet przy dynamicznej jeździe nie powinien palić więcej niż 10l/100km. Szkoda jednak, że nie ma jeszcze jakiejś 200-konnej jednostki w ofercie. Alternatywą dla silnika benzynowego jest diesel, pod warunkiem, że macie na zbyciu równowartość używanego Golfa IV. Motor wysokoprężny ma 2.2l i 140KM, ale radzi sobie z tym nielekkim autem lepiej niż mogłoby się wydawać. Jest cichy, pracę turbosprężarki wyraźnie czuć już poniżej 2000obr/min i nawet miłośnicy jednostek benzynowych mają szansę go polubić. Niestety wysokie cło niszczy jego rozsądną cenę.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(76%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~Patryk
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Ogólnie auto oceniam dość poprawnie, jest to moja trzecia Honda, wcześniej miałem Civica 8, następnie Accorda 8. Z tych trzech jednak CRV oceniam najgorzej. CRV na ogromny plus zasługuje za przestrzeń dla kierowcy, pasażerów i pojemnośc bagażnika, widocznośc, ergonomię. Na minus, cena zakupu, czasami koszty utrzymania, zależy na jaki egzemplarz się trafi, skrzynia biegów, działa gorzej wg mnie niż w civic i Accord. Wyciszenie fatalne i nie do przyjęcia jest zakres obrotów na autostradzie. Przy prędkości 140 km/h mamy niecałe 3,5 tyś obrotów na 6 biegu czyli głośno i nieekonomicznie. System Audio premium bardzo przecietny, ten sam system w Accordzie był dużo lepszy wg mnie. Silnik w porządku, nie narzekam na brak mocy, wystarczy do sprawnego przemieszczania się i wyprzedzania. Spalanie wg mnie duże. 90% jazdy po mieście to jakieś 13 litrów LPG na 100km. W zimie jeszcze więcej. Na benzynie wynik mniejszy o ok 1.5 litra. Silnik 2.0 a pali tyle co niektóre o pojemności powyżej 3 l u konkurencji. Kanapa z tyłu dla pasażerów niezbyt wygodna, w accordzie to był mega komfort za to na nogi było miejsca zero, w crv jest aż nadto i do tego przesuwna kanapa i pochylane siedzenia. Niestety, w moim egzemplarzu dużo trzasków, pisków i nieprzyjemnych dźwięków. Od zakupu 2x regenerowałem rozrusznik bendiks, przy 18 calowych kołach pomimo większego prześwitu dośc czuć każdą dziurę. Wiadomo precyzja prowadzenia nie jest taka sama jak w accordzie , a już nie wspominam o civicu.
4,1
~Kuba
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
In plus-mało awaryjne, w zasadzie do poprawy tylko niedoróbki(np trzeba zabezpieczać przed korozją,przesmarowac tu i ówdzie) wygodne,z dużym ustawnym bagażnikiem,ergonomiczne (np lewarek biegów) na trasie bardzo przyjemne do 140km/h później huk...Poczucie bezpieczeństwa -gabaryty In minus - silnik bezdynamiczny,bez dołu,irytująco słaby - raczej dla starszej osoby,bedzie zadowolona.Jazda w terenie wykluczona a i w sniegu nie polecam (kiepskie 4x4),rdza pod plastikami (konserwować!!!) ,bardzo kiepskie plastiki wewnątrz i potwornie niewygodne.twarde tylne siedzenia.Sprzęt grający....symbolicznie.Nie kupił bym ponownie bo na rynku szeroki wybór lepszych SUV-ów.
4,8
~A/Lublin
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Zakupiony w salonie w 2007 r. Jestem pierwszym właścicielem tzn już 13 lat. Obecnie przebieg 250 tys. Przez te 13 lat zero awarii. Tylko przeglądy co rok w serwisie. Wiadomo klocki tarcze i inne części eksploatacyjne. Jedyna naprawa to wymiana pompy klimatyzacji. Przedtem miałem od nowości Peugeot 405, 406, 307. Tuż po 200 tyś ich żywot dobiegał końca, szczególnie elektryka a ok 220 tys silnik juz padał. W tej Hondzie CRV nic się nie dzieje. Niezawodność przy właściwym serwisowaniu jest rewelacyjna. Ponownie nie kupię bo kupiłem w salonie Mercedesa GLE 300D
Średnie spalanie dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010
9,5
l/100 km
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,2
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
A wiec tak. Honde mam ponad rok i zaraz po zakupie zalozyłem gaz. Instalacja kosztowala 2,5 tyś. Jesli chodzi o spalanie to max. bylo ponad 14l gazu napewno nie bylo 15.Bylo to jazda po autostradzie do 140km/h w zime a wiec z grzaniem, 4 dorosle osoby kazda z duza walizką. Jezdzac po miescie prawie zawsze robie 330 km na 42 litrach gazu a wiec spalanie okolo 12/13 litrow po miescie. Jadac sam oszczednie bez klimy predkosc okolo 100 km/h spalanie nawet ponizej 10l. Instalacja z lubryfikacja. Slabo przyspiesza powyzej setki.Max predkosc na gazie 165 km/h. Do setki malo wyczuwalna roznica miedzy gazem a bezyna ale jednak jest.
8,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
przyklejenie zderzaka 1000 zł, maglownica 10 tys, sprzęgło 6 tys, sprężarka klimatyzacji 5 tys. nie chodzi mi o pieniądze, mogę zapłacić za przegląd nawet 2 tys zł ale ale - problem w tym, że po przeglądzie zawsze w aucie coś jest nie tak. np. odbieram, jadą a tu huczy w kole, zatrzymałem się - w tylnym nadkolu 2L plastikowa butelka - dosłownia 500 m od wyje, (przecież sama butelka nie ma nóg i nie wejdzie do nadkola). następnym razem naprawie zaczęło buczeć sprzęgło. Myślałem, że to detal, ale nie, po pewnym czasie sprzęgło się rozleciało. podkreślam, że miałem zastrzeżenia tylko do dwóch serwisów spośród wielu, z których korzystałem. Miałem nawet napisać do Hondy Poland bo nie wiem czy wiedzą jak bardzo niektóre warsztaty psują im opinię. Do tego stopnia, że nigdy już żadnej Hondy nie kupię, ani auta ani motocykla.
12,3
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Przejechałem już ok. 8000 km na LPG, także mógłbym się podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Instalację zakładałem w firmie Automix k/ Wodzisławia Śl. (5 lat gwarancji) Auto jest nieznacznie słabsze szczególnie podszas przyspieszania na niższych biegach, trzeba dosyć mocno docisnąć pedał gazu. Zużycie średnie, na tą chwilę to ok. 12,40. Jeżdżąc dotychczas na PB 95 średnie spalanie było ok 10 l. Mimo znacznie większego zużycia gazu i utraty części mocy żałuję, że nie zdecydowałem się wcześniej na założenie instalacji LPG. Nie minął jeszcze rok a 50% kosztów inst. się "zwróciło". Silnik 2.0 exec.automat
Honda CR-V III SUV