Szukaj

Informacje o Honda CR-V III SUV Facelifting

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana w latach 2006-2012 trzecia generacja Hondy CR-V, którego sprzedaż na Starym kontynencie ruszyła na początku roku 2007. Odświeżono gruntownie stylistykę auta, podobnie jak to miało miejsce z innymi, w ówczesnej ofercie Hondy, modelami. Wnętrze Hondy CR-V stało się bardziej komfortowe, zmieniły się też jego rozmiary ­– choć stał się on krótszy i niższy od swego poprzednika, to był za to szerszy. Model powstał na platformie podłogowej ósmej generacji Civica. Wersję auta po face-liftingu oferowano w ostatnich trzech latach produkcji (2010-2012).
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V III SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Długość 4574 mm
Szerokość 1820 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2091 mm
Wysokość 1675 mm
Wysokość z anteną 1805 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1565 mm
Rozstaw kół - tył 1565 mm
Prześwit 175 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1020 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1532 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 556 l
Wysokość progu załadowczego 690 mm
Kąt natarcia 28 stopnie
Kąt rampowy 18 stopnie
Kąt zejścia 23 stopnie
Głębokość brodzenia 300 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~grzegorz
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Trzecie auto w rodzinie...stąd taki przebieg.Z czasem coraz mneij chętnie używane.W porównaniu z naszymi nowszymi nabytkami po prostu widac hm...zeby nikog nie obrazić bo widzę tu komentaze fanatyków albo ludzi dla których to było pierwsze auto- przeciętniak....Po czasie widac ze to średniak i po drodze gdzieś gubi sie do niego serce...Nie napiszę czym jeżdzimy służbowo i domowo bo zaraz sie zacznie hejt....W kazdym razie auto bezawaryjne-ale przebieg tez symboliczny,kupione w Krakowie jako nowe z mysla ze na dojazd na działkę i na rowery bedzie w sam raz....Dynamika żadna,silnik moze i pancerny ale mułowaty widac ze konstrukcja co najmniej sprzed 20tu lat...i co mnie najbardziej wqrwia to plastiki które wygladaja jakby auto miało sto lat....rysujące sie od samego patrzenia...zgroza.Smutek w środku,auto jak patrzę teraz (dekadę temu wydawał sie to dobry wybór) dla starszego pana...i dynamika i styl wewnatrz....Dotoczy sie tam gdzie am sie dotoczyć bez większych problemów...Duzy plus to przestzreńa le juz wygoda z tyłu to neistety obszyta skajem ławka,łamacz kręgosłupów...Niezawodne,trochę nijakie auto wg mnie nei na dzisiejsze czasy.acha -parę lat temu jak mieliśmy jeszcze zimy okazało sie z to nie auto na śnieg....W Białce o mało go nie zostawiłem na zawsze,coś z tyym dołaczanym napędem jest nie tak,za póxno sieę podłacza? To była jedyna próba i wystarczy.Auto wyglądające potężeni ale na wyrost.jezdze autami wygodniejszymi,ładniejszymi,ekonomiczneijszymi i równie bezawaryjnymi.Polecam auto komu skto chce jeżdzić a inne warunki jak uroda,styl czy dynamika to sprawy drugorzędne.Zakładam ze to auto dowiezie wszędzie,moze bez wdzięku ale dowiezie.W USA to ulubiony SUV gospodyń domowych i cos w tym jest.
4,1
~szwedmarcin
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Mam to autko od nowości.Napisze jak to wygląda,a z nie za rózowo to pewnie fani marki zaleja mnie negatywami.Ale to ma byc opinia uzytkownika - info dla ewentualnych nabywców a nie laurka "bo lubie te marke".No nic taka mentalnośc a wygląda to tak. Auto kupione jako nowe w salonie w Krakowie -dla zony.Niewielki upust ,czarny,elegancki kolor,zonie sie podobało mnie mniej,coś jest nie tak z proporcjami,jakby przód za krótki,sama atrapa z przodu też jakas taka niedorobiona "pampers" troche pomógł,nakładki na progi (nie wspominam ze ceny z kosmosu ale salon i kredyt tak działa niestety) W srodku smutek i nostalgia,czarno-szaro skórka moze byc.Niestety jak minął urok nowości to okazało sie że przepłacilismy za stare technologicznie juz w chwili zakupu auto i to nie wolne od wad a bardzo drogie.Czarny lakier po paru myjniach porysowany jak diabli -rysuje sie od patrzenia,ale wnętrze i plastiki to juz dno....Nie do uwierzenia jak to jest zrobione,mam wrażenie ze to tak specjalnie bo nie spotkałem tak rysującego sie wnętrza w żadnym innym aucie których pare było w zyciu.....Skóra sie wysiedziała...jak to możliwe???? To nie jest stare aut! Silnik co z tego ze niezawodny jak czuc ze stary konstrukcyjnie,majac porównanie do volvo-wskiej dwulitórwki to porazka.Bajki o wysokich cudnych obrotach to bajki.Kazdy silnik wysoko krecony zyskuje na dynamice ale tu NIE MA dołu.Po prostu,Wnetrze porysowało sie od patrzenia (nie od niewozonych dzieci) po 7miu latach pojawiła sie zaskakująca rdza i postepuje -auto do sprzedazy więc tego nie robię,sprzęt grający ujawnił w pełni swoją niemoc jak w pracy dostałem nowego Mondeo -rózniaca epok a Mondeo to niby średniak.Wnętrze zaczeło potrzaskiwać,napęd na cztery włącza sie za późno-doczytałem ze tak działa pompa hydrauliczna w tym modelu -ale tu nic sie nie zmienia wiec to nie jest zaskoczenie poza pierwszym razem na śniegu kiedy wydaje sie ze napęd sie nie włacza i go nie ma....Auto po prostu bardzo bardzo przecietne,nei wyróżnia sie niczym poza ceną zakupu i cena w serwisie -za czujniki parkowania rządano od nas ponad 4ry (cztery) tysiace w serwisie....Zrobione prywatnie za ułamek tej sumy.Drobiazgi i wrażenia opiszę poniżej.UWAŻAM ZE AUTEM PRZED ZAKUPEM TRZEBA PARĘ DNI POJEŹDZIC bo sie mozna rozczarować tak jak my.Gdybym miał je poza jazda testowa na tydzien u siebie NIGDY bym go nie tknał...Jazda jak wozem drabiniastym z gumowym dyszlem,wnętrze po roku szare od zarysowan,sprzet (ten niby lepszy) gra nijak,pakliwo złopie niczego sobie a bajki o 10l w miescie to naprawde bajki ,Panowie skąd wy to bierzecie? Stare auto,stary silnik juz w momencie zakupu.dałęm sie nabrać...ale to długa historia....
3,8
~tomasz_woliński
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
W 3 lata zrobiłem moja Hondą ponad 100tys km. Auto polecę w 100%. Silnik benzynowy 2.0 vtec kompletnie bez awaryjny. Tylko wymiana olejów i innych drobnych rzeczy. 150 koni nie czyni go panem szosy ale jeździ się naprawdę komfortowo. W terenie sprawdzałem go kilka razy i też nie można narzekać. W mieście wielkie krawężniki lub dziury pokonuje bez problemu. Bagażnik wielki i przestronny. Jedyny minus który zauważyłem to spalanie no ale przy takich gabarytach to raczej normalne. W trasie przy prędkości 120-140km/h lekko spali ponad 10l+ benzyny. Przy spokojniej jeździe można zejść do 8-9 bez problemu.
Średnie spalanie dla Honda CR-V III SUV Facelifting
8,0 – 9,2
l/100 km
8,1
l/100 km
10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Pożera wręcz straszne ilości paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia jak za tę klasę samochodów. Kontrolować trzeba niestety zapędy ASO odnośnie wymian wszystkiego co popadnie. Pióra wycieraczek po roku pomimo iż fabryczne nie wykazywały żadnych śladów zużycia czy klocki (na wszystkich 4 kołach) + 2 przednie tarcze !! po 40 tys km !! Naciąganie - to najlepsze określenie ASO Hondy z Włocławka gdzie swoją kupiłem i serwisuję. I z tego co kojarzę z rozmów z innymi użytkownikami - to nei tylko praktyka mojego ASO.
8,0
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.2 i-CDTi 150KM 110kW
Honda fajne wygodne auto duzo sie zmiesci:) co do spalnia trasa ok 120km/h 140 km/h spalanie około 7,5 7,8/100km producent podaje ze auto po za miastem ma spalac 6,3l/100km chyba ze sie nie przekroczy 100km/h no to moze... tyle wyjdzie!!! miasto warszawka korki itd 10L/100km no a jak mroz przyjdzie:) to 11L/100km jezeli ktos szuka oszczednosci w spalniu to proponuje nie kupowac suva!!! natomiast jak cenisz sobie komfort i wygode to jestesmy w domu kup crv smialo jezdzij i nie martw sie o serwis to auto sie nie psuje!!!! i jest lepsze niz toyota rav 4 bardziej przestronne itd natomiast jezeli szukasz auta terenowego to kup wranglera!! Suv honda crv spokojnie zaspokoi 4.os rodzinke
10,3
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
nie ma czego utrzymywać, więc jakie koszty? koszt oleju? koszt klimy? koszt przeglądów, koszty wymiany 2 przednich czujników parkowania to jedynie 3,5 tysiąca zł w serwisie Arher w Krakowie! TAK 2 czujniki parkowania, które psują się w każdym egzemplarzu to koszt 3,5 tysiąca, ale na szczęście to cena z wymianą. Poza tym wszystko bardzo tanie. Parę drobiazgów za 3, 5 , 7 tysięcy i będzie jak nowe...

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 7
5,0
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jeśli jesteście niezdecydowani. Gorąco polecam. Sam miałem wiele wątpliwości montując instalację w rocznym samochodzie na gwarancji. Jednak przy spalaniu ca 14-15l/100km benzyny auto było mega drogie w eksploatacji. Zamontowałem gaz zużycie paliwa ca15-15,5l więc przy obecnej cenie gazu przejechanie 100km kosztuje mnie mniej niż w dieslach. Przez te cztery lata jeżdżę tylko...
5,0
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
instalacja: BRC
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
2.4 litra (VTEC) w mojej hondzie CRV to prawdziwe cudo techniki lecz jednak mimo tego pożera mi znaczne ilości benzyny (mam ciężka nogę). Zdecydowałem się na zamontowanie instalacji gazowej gdyż miesięcznie pokonuje duże odległości a paliwo wcale nie tanieje. Podjąłem decyzje montażu instalacji gazowej marki BRC model Sequent 24 i nie żałuje swojego wyboru. Jest naprawdę...
4,5
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Pomimo wątpliwści jakie miałem z montażem instalacji LPG w mojej hondzie CRV, z perspektywy przejechanych ponad 100 tyś km, z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to był strzał w 10-kę!!! Zero jakichkolwiek problemów, CRV z dobrze dobraną instalacją LPG spisuje się rewelacyjnie. Średnie spalanie to ok. 10 l gazu/100 km, w trasie przy prędkości 140-150 km/h, 4 osoby +...
Honda CR-V III SUV Facelifting