Szukaj

Informacje o Honda CR-V I 2.0 16V 147KM 108kW 1999-2002

Lata produkcji: 1999 – 2002
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Wprowadzona na rynek w roku 1996 pierwsza generacja Hondy CR-V zaczęła szybko wypracowywać mocną pozycję na rynku, prześcigając swoich rywali z Kraju Kwitnącej Wiśni, na czele z Toyotą RAV4 (np. w Australii, w roku 2000, Honda CR-V była najlepiej sprzedającym się SUV-em). Model przechodził kilka modernizacji w latach 1999-2001, przy czym wersję europejską zmieniono w roku 1999 (pojawiły się nowe silniki, a zmiany stylistyczne objęły grill i zderzaki). Pierwszą generację Hondy CR-V wycofano z produkcji dwa lata później.
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz
Produkowany od 1999 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1973 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM (108 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 182 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,8
~Dono
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
no i kupiłem bubla a miało być tak pięknie.. juz na początku problemy z obrotami na zimnym - regulacja zaworów. potem problemy z gazem ... czujnik , wtryski , parownik . i to niestety nie te najtańsze napęd - 4x4 najpierw było wycie przy mocnych skrętach, po wymianie oleju w moście ustało , po kilku tysiącach napęd wogóle przestał się załączać. olej brał przez caly czas -- w koncowej fazie nawet 1l na 1000 km .. wreszcie zaczęły się pojawiac problemy z temperaturą , nie włączał się gaz - po wizycie w warsztacie diagnoza - uszczelka lub głowica... także R.I.P.
4,1
~AP
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
auto nawet nie stara się udawać auta terenowego, bo nim nie jest, polną drogą pojedziesz, przez zaspy przejedziesz, przyczepka? żaden problem, ale jeszcze się nie odważyłem orać nim pola, nie żałuję zakupu auta, 3 miesiące go szukałem, nie była tanią sztuką, ale za to zadbane i pewne, na pewno dobry wybór, jedyne do czego można się przyczepić, to spalanie, ale z drugiej strony, przecież to mały suv, palić musi, jeżeli to komuś przeszkadza zawsze może jeździć rowerem, a zapewniam, że nie będzie problemu, że zapakować rower do środka,
4,4
~Łukasz
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Auto godne polecenia, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Miejsca dla kierowcy i pasażerów multum, pojemny bagażnik do którego można załadować prawie konia z kopytami ,w którym jest fabrycznie zamontowany stolik turystyczny, miejsce na grila sprawia że aż się chce wyjechać na weekend poza miasto. Pojazd bardzo wygodny, siedzi się wysoko i bezpiecznie. Napęd 4x4 załączany automatycznie sprawia że żaden śnieg, błoto, piach, lód nas nie uruchomi a spokojnie moża nim wjechać zdecydowanie dalej niż zwykłym samochodem osobowym. Oczywiście nie jest to auto nadające się w trudny teren lub do wyścigów ale do poruszania się po Polskich drogach w zupełności wystarcza. Jedyny problem to znaleść i kupić zadbany pojazd, ja swojego szukałem ponad pół roku, zjeździłem kupę kilometrów aż znalazłem. Kupując patrzcie na podwozie czy nie jest zgniłe i nie ufajcie miernikom lakieru sprzedawców! A tak poza tym to w 100% POLECAM
Średnie spalanie dla Honda CR-V I 2.0 16V 147KM 108kW 1999-2002
9,9
l/100 km
11,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,7
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Witam Moja honda 1999r 147KM przebieg 343 000 km, gaz od momentu zakupu przejechane na gazie ponad 110tyś km średnie spalanie to 12 litrów gazu. Zbiornik w kole zapasowym 600x200 pojemność 43litry pod ciągniety pływak wchodzi spokojnie 40litrów. zasięg od 300 do 350km. minimalne spalanie to 9 litrów gazu na krajowej drodze gdzie V-max to 90km/h autostrada 110km=12litrów ; 120km=13litrów im szybciej tym spalanie rośnie w górę a szum w aucie lepiej nie mówić - do cichych nie należy. naprawy auta sporadyczne ale też nie jakieś kosztowne podstawowe rzeczy = zawieszenie bardzo mocne = wymieniam tylko gumy za 20 - 30zł sztuka. W audi a4 z aluminiowymi wahaczami to honda jest wręcz TANIOCHA. WAŻNE ciśnienie w kołach 1,8 ATMOSFERY tak podaje producent po dziurach lecisz i nic nie czujesz mega komfort. wszędzie wjedzie przy dobrych oponach. spalanie oleju około 2 litry na 10 000km może duże ale przebieg też pewnie robi swoje. jeżdżę nim codziennie po 60km i jak na razie nie zamierzam zmieniać na inne.
8,4
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Przeglądy jak na tą klasę samochodu przeciętne w cenie. Zależy od warsztatu.Cena części podczas przeglądu jest taka sama jak przy naprawie i nie trzeba wtedy naprawiać dodatkowo skutków.Naprawy rzadkie i można kupić dużo zamienników części.Gorzej z cenami blacharki.Przyjazne ceny opon. Drogie żarówki, niedostępne na stacjach benzynowych w trasie.Spalanie jak na klasę auta nieduże.Jeppy palą 2 razy więcej.Zależy też od stylu jazdy. U mnie sprawdzają się magnetyzery. Mała oszczędność - ok 5% a do tego auto ma euronormę 4 -zieloną dla czystości spalin.
9,7
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V 147KM 108kW
Da się jeździć tanio . Chociaż 11 na setkę to też nie majątek . Na trasie z prędkością do 90km/h można zejść poniżej 9 litrów. Sporo zależy od tego w ilu się jedzie i ile się przewozi . Opony też swoje robią . Nie używam klimy . Gaz mam holenderski. Usterki rzadkie ( kuna mi kable napięcia pogryzła ,na szrocie 50 PLN ) , olej bierze ,lubi , więc przy wymianie warto dokupić 5 litr . Polecam wlać ponad stan , wtedy bierze dużo mniej,nie wiem dlaczego , ale tak jest .

Usterki Honda CR-V I

Liczba wpisów: 10
Słabo działajace amortyzatory klapy bagażnika.
  • Honda CR-V I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 2
Witam jestem posiadaczem 2 letniej CRV - ki, od jesieni zauważyłem problem z otwieraniem sie klapy bagaznika, amortyzatory klapy coraz słabiej działaja, byłem w 2 autoryzowanych serwisach Hondy, niestey w jednym po uzgodnieniach z centrala Hony w Warszawie stwierdzono ,że te typy tak mają a w drugim wyrażono zgode wna wymiane jedengo amortyzatora. Uważam że jest to wada fabryczna , porównujac auto nowe z moim 2 letnim wyraznie widac ze klapa nie chce sie podnosić. Uważam ,że jest to wada fabryczna i powinny byc zastosowane mocniejsze amortyzatory klapy bagaznika, moje spostrzeżenia potwierdzają równiez pracownicy autoryzowanych serwisów Hondy. A jak to wyglada u innych uzytkowników?
1 komentarz
gaśnięcie na wolnych obrotach
  • Honda CR-V I 2.0 16V RD1 128KM 94kW 1995-1999
  • silnik
bieg jałowy spadał do poziomu 500-600 obr minute. cieply i zimny, bp i lpg, lato było ok ale zima zdarzało się że zgasł na skrzyżowaniu po dodaniu gazu zatkana przepustnica, a dokładnie bypass wolych obrotów, zarosło nagarem + zawor IAC czyszczenie przepustnicy płynem do egr + przeduchanie bypass kompresorem
Oczekuje na rozwiązanie
Fatalne uszczeki w drzwiach.
  • Honda CR-V I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
W mojej , nowej Hondzie CR-V, już przy szybkości od 70 km słychać szumy powietrza ze strony bocznych, przednich szyb. Jest to wada szalenie irytująca. Nie powinna występować w aucie za 121 tyś złotych.
2 komentarze
Honda CR-V I