Szukaj

Informacje o Honda CR-V

Lata produkcji: 1995 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Zbudowany na bazie modelu Civic, produkowany od 1996 kompaktowy crossover SUV (segment I). Wytworzenie auta było pierwszą samodzielną próbą Hondy zaistnienia na rynku aut terenowych - model Passport sprzedawany wcześniej przez Hondę był autorstwa Isuzu i nie można go było nabyć na Starym Kontynencie. I trzeba powiedzieć, że była to bardzo udana próba – Honda CR-V okazała się komercyjnym sukcesem marki, wyprodukowano dotąd ponad 5 milionów egzemplarzy CR-V. Czwarta generacja modelu dostępna jest od roku 2012. Hondę CR-V rozszyfrować można jako Compact Rereational Vehicle (Kompaktowy Samochód Turystyczny) bądź Comfort Runabout Vehicle (Komfortowy Mały Samochód).
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda CR-V

Liczba ocen: 735
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~michal_gajewski
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Ocena nie jest jednoznaczna. Po przejechaniu 60k kilometrów w 2 lata mam kilka przemyśleń. Na pewno jest to samochód bardzo wygodny z dużą ilością miejsca w środku. Nie jest to najbardziej zaawansowany technologicznie samochód jeżeli chodzi o wszelakie systemy wspomagające i ułatwiające jazdę. Samochód w miarę efektywny jeżeli chodzi o jazdę w mieście i na bocznych drogach - wszędzie tam gdzie dużo hamowania i jazdy bardzo spokojnej. Absolutnie nie jest przyjemny jeżeli poruszacie się w trasie - nie dość, że spalanie szybuje na poziom 9 litrów i więcej to jeszcze ten hałas - samochód nie jest dobrze wyciszony. Samochód kupiony gdyż potrzebny był na już i do tego hybryda. Przy kolejnym zakupie nie rozważałbym CR-V po raz kolejny. Niestety mój sposób użytkowania powoduje, że nie odczuwam zalet, które są w katalogach reklamowych, a niestety odczuwam większość wad, które w tych katalogach reklamowych nie występują.
4,4
~miko
Honda CR-V II
SUV 2.2 TD 140KM 103kW
Znakomite auto rodzinne, solidne i wdzięczne na co dzień, a w pełni rozwijające skrzydła podczas większych podróży oraz wszelkich niecodziennych zadań typu przeprowadzki czy remonty. Na umiarkowanych wertepach i w zimie nie do zastąpienia! Gdyby nie fakt, że trafił mi się akurat egzemplarz po przejściach (których efekty zaczęły ujawniać się dopiero jakiś czas po zakupie), to byłbym zachwycony tym samochodem i nie chciałbym się z nim już nigdy rozstawać. Ale mimo pewnych mankamentów mojego konkretnego przypadku - i zakładając, że większość tych aut jest od nich wolna - Honda CR-V drugiej generacji to swego rodzaju "samochód doskonały": duży w środku, a jednak nie klockowaty na zewnątrz i łatwy w prowadzeniu; pojemny i mocny w przewożeniu dużych ładunków, a jednak nie powalający spalaniem; "prawie terenówka", a jednak spalająca tyle co niejeden miejski sedan czy kombi i niemal tak samo wygodna w codziennych sytuacjach miejskich. Warto założyć opony typu AT i można jeździć cały rok w każdych warunkach bez obaw o brak przyczepności! Jest to auto specyficzne z wyglądu, które może się podobać albo nie, ale ma swój klimat i swoich oddanych wielbicieli, do których ja zdecydowanie się zaliczam. Warto je sprawdzić i dać mu szansę, bo potrafi pozytywnie zaskoczyć.
4,8
~Hondziarz
Honda CR-V V
SUV Facelifting 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Świetny samochód rodzinny, bardzo dużo miejsca szczególnie na tylnym siedzeniu, komfortowy. Spalanie ok 6l bez szczególnego wysiłku. Idealny na dłuższe wyjazdy. Brak jakichkolwiek usterek i awarii. Ciężko doszukac się jakichkolwiek minusów. W trasie praktycznie jazda autonomiczna, trzyma odległość od poprzedzającego pojazdu, pilnuje pas ruchu i na bieżąco koryguje w razie potrzeby zahamuje awaryjnie. Niby standard w tej klasie pojazdów ale tu działa naprawę dobrze. Mały minus za odgłos silnika przy dynamicznym przysipieszaniu, mogłby zostać lepiej wygłuszony - w normalnych ruchu nie ma to znaczenia.

Raporty spalania Honda CR-V

Liczba raportów: 888
Średnie spalanie dla Honda CR-V
6,3 – 11,9
l/100 km
5,0 – 8,1
l/100 km
10,0 – 13,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,6
Honda CR-V VI
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Podczas uzywania auta w mieście i na krótkich trasach (do 100km) jeśli nie jeździ się drogami ekspresowymi i autostradami spalanie bardzo zadowalające przy normalnej jeździe - 6,5l latem, ok 8l zima Niestety używanie samochodu na drogach ekspresowych czy autostradach wiąże się ze spalaniem ok 9-10l Jednorazowo starając się wykręcić najniższy możliwy wynik - muskając tylko gaz, jadąc w niedzielę o 20:30 z minimalnym ruchem, wykorzystując do każdego zwalniania tylko rekuperacje, nie dotykając chyba ani razu pedału hamulca z odcinka 15km udało mi się wykręcić 2,3l/100km Podczas wyjazdu do Luksemburga średnie spalanie na niemieckich autostradach wyszło 12,2l z całej 1350km trasy. Pomiędzy tankowaniami które musiały być co 350km bo na tyle starczał pełny bak raz zanotowałem 14,4l\100km z ok 300km odcinka pomiędzy tankowaniami. Podsumowując - auto które w miejskich korkach, na wiejskich drogach i przejażdżkach nie przekraczających 70km/h jest niewiarygodnie oszczędne niestety nie nadaje się do dynamicznej jazdy nie tylko po przez spalanie ale zbyt mały bak paliwa.
10,2
Liczba komentarzy: 1
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Samochód potrzebujący wkręcania na obroty stąd średnie spalanie w okolicach 10 litrów nie dziwi. Bardziej dziwi trasa przy 120 km - przy kilku wyprzedzeniach na trasie srednio również wyszło 10. Jako drugi samochód w rodzinie zupełnie mi to nie przeszkadza, jako główny - chyba LPG jest rozsądnym rozwiązaniem
5,0
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Na trasie przy spokojniej jeździe 50-90 da się zejść poniżej 5l..wynik 4.6 kilkukrotnie dało się osiągnąć w mieście. Tak średnio po mieście wychodzi 5.3. (Komputer zaniża wynik o 0.2.) Przy jeździe 115-120 autostradą wychodzi 5.8. Także jest jak na masę auta dosć oszczędnie ( nie ma znaczenia wielkiego czy jedziemy w 5 osób czy tylko kierowca). Da się wycisnąć 1100 km na jednym baku . Ale przeważnie 1000. Bak ma 57l.

Usterki Honda CR-V

Liczba wpisów: 61
Siadnięty tył
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • zawieszenie
  • 196 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 32
Nie 6
Tył Hondy bardzo obniżony w stosunku do przodu. Po załadowaniu 5 osób koło chowa się w nadkolu, z pełnym bagażnikiem i zbiornikiem LPG jest jeszcze gorzej. Niestety wymiana sprężyn na standardowe nie zdaje egzaminu, może być nawet jeszcze niżej. Prawdopodobnie trzeba by wymienić WSZYSTKIE gumy w zawieszeniu tylnym, ale to pewnie ze 3-4 tyś. z robocizną, jeśli nie więcej, szkoda kasy. Co więcej, PO wymianie sprężyn na wzmacniane (samochód się podniósł) okazało się, że jeden amortyzator jest do wymiany. Stukał przy końcu zakresu, czego nie było słychać, gdy Honda była dużo niżej. Także przy wymianie sprężyn trzeba DOKŁADNIE sprawdzić i amorki, bez sensu raz po raz płacić za ich ściąganie. W moim wypadku, musiałem zapłacić dwa razy (a nawet TRZY!, ale to dłuższa historia i błąd upartego mechanika).
29 komentarzy
wycieranie się krzywek wałków rozrządu
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 3
krzywki wałków rozrządu wycierają się, wałek się wykrzywia. Niestety aby to sprawdzić, trzeba zdjąć pokrywę zaworów, co jest czasochłonne i kosztowne. W moim wypadku dowiedziałem się o tym przy pierwszej regulacji zaworów, zaraz po zakupie Hondy. Co prawda w serwisach motoryzacyjnych piszą o tej wadzie, ale niestety doczytałem to dopiero po zakupie, więc pretensje mogę mieć tylko do siebie. W moim wypadku wytarły się krzywki wałka ssącego. Rozwiązanie - regeneracja krzywek w zakładzie w Krakowie, nie pamiętam nazwy. Z wymianą - około 600 zł (300 regeneracja, 300 wymiana). Póki co przejechane 34000 km i jest OK.
1 komentarz
Słabo działajace amortyzatory klapy bagażnika.
  • Honda CR-V I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 2
Witam jestem posiadaczem 2 letniej CRV - ki, od jesieni zauważyłem problem z otwieraniem sie klapy bagaznika, amortyzatory klapy coraz słabiej działaja, byłem w 2 autoryzowanych serwisach Hondy, niestey w jednym po uzgodnieniach z centrala Hony w Warszawie stwierdzono ,że te typy tak mają a w drugim wyrażono zgode wna wymiane jedengo amortyzatora. Uważam że jest to wada fabryczna , porównujac auto nowe z moim 2 letnim wyraznie widac ze klapa nie chce sie podnosić. Uważam ,że jest to wada fabryczna i powinny byc zastosowane mocniejsze amortyzatory klapy bagaznika, moje spostrzeżenia potwierdzają równiez pracownicy autoryzowanych serwisów Hondy. A jak to wyglada u innych uzytkowników?
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 62
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Witam , minął kolejny piąty rok od zainstalowania w sumie 68658 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie trzeci rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze (prawie nową toyotę yaris) , regulacja wykonana w ramach gwarancji...
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 22 tys. km
Witam , minął kolejny rok a konkretnie czwarty od zainstalowania w sumie 600500 km przejechane na gazie autko w tym okresie było 3 razy na regulacji instalacji bo wyskakiwał na gazie błąd po trzeciej regulacji usterka znikła całkowicie i aktualnie drugi rok bez problemowej jazdy , na czas regulacji dostałem auto zastępcze , regulacja wykonana w ramach gwarancji bez kosztowo...
5,0
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 1000 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Witam Instalacja zabudowana w lutym 2020 przy przebiegu 18kkm aktualny przebieg około 29kkm auto na gazie jedzie tak samo jak na benzynie moment przełączenia niewyczuwalny zalety: zasięg auta na gazie 900 do 1200 km potem tankowanie ( zbiornik gazu 73 litry ) zużycie przeciętnie suma poniżej 9 litrów liczone z tankowania z czego 2 litry to benzyna i do 6.5 litra to gaz...
Honda CR-V