Szukaj

Informacje o Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Niższa klasa średnia

Nowy Civic X hatchback jest pierwszym modelem Hondy w Europie oferowanym z trzycylindrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym VTEC TURBO 1.0 litra oraz czterocylindrową, turbodoładowaną jednostką VTEC TURBO 1.5 litra.

Nowe konstrukcje VTEC TURBO mają oferować dynamiczną charakterystykę pracy Hondy Civic 10-tej generacji. Ich zaletą ma być również niskie zużycie paliwa i wysoka wydajność ekologiczna. Obie jednostki są dostępne z nową, sześciobiegową skrzynią manualną lub automatyczną przekładnią CVT.
 

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej ekspresjonistyczny kompakt na rynku. Styliści Hondy postawili na środki wyrazu, obok których trudno przejść obojętnie. Również, a może przede wszystkim dlatego: wielki plus.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Pomieszanie Poloneza z Godzillą i jeszcze jakąś postacią z japońskiego komiksu, której nazwy nie potrafimy nawet wymówić. Sam nie wiem, co to dokładnie jest, ale z jakiegoś perwersyjnego powodu mi się podoba.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 182 KM (134 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1900-5000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,6 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 73 x 89,5 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Bartek
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Auto idealne dla ludzi którzy szukają auta kompaktowego i cenią sobie bardzo dobre osiągi, prowadzenie, oszczędność, dużą przestrzeń i niską awaryjność. W tej klasie samochodów, te atrybuty zdecydowanie wyróżniają Civica 10 w sedanie na tle konkurencji. Bardzo dobrze wyposażony kamerka, czujniki parkowania, system zapobiegania kolizji (raz mnie wyratował jak sie zagapiłem a samochód przede mną gwałtownie zahamował) i wiele wiele innych (executive). Gorzej jest z jakością lakieru, zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia, panelem dotykowym. Za kierownicą siedzi się nisko, nie każdemu to może odpowiadać. Auto wizualnie jak dla mnie prezentuje się super. Po Civicu 10 nastepny będzie 11.
4,8
~Afli
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo, bardzo dobre auto. Kształt to rzecz gustu ale jak dla mnie to atrakcyjny i sportowy japończyk. Klasa compact ale jest bardzo duzo miejsca i bagaznik jak w aucie rodzinnym. Dobra dynamika silnika idzie z rewelacyjnie niskim spalaniem - średnia z 127600 km to 6,1 L (połowa trasa i połowa miasto). Dość dobre prowadzenie na ostrych zakrętach i wzorowe na łagodnych zakretach - rewelacyjne fotele. Jak dotąd rzadnych usterek. Aktywny tempomat bez zarzutu, w najnizszej wersji wyposarzenia jest wszystko co potrzebne. Przeglady co 15000 - koszt 800 zł. Jedyny mankament to materiały wykończenia w środku - mało luksusowe jak na auto za 90000 zł.
3,9
~adrian1989
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ogólnie samochodem jeździ się bardzo fajnie. Silnik bardzo zrywny, sam układ jezdny jest bardzo przyjemny. Jadąc po autostradzie, ze wszystkimi asystentami prowadzi się wręcz "samemu". Największym problemem jest jednak wykończenie. Widać i przede wszystkim słychać że nie jest to już Japońska produkcja. Plastiki skrzypią, słupki A (kierowca i pasażer) oraz plastikowa tylna pokrywa nad bagażnikiem. Wystarczy wyszukać honda civic x rattle i na zagranicznych stronach pojawia się masa rozwiązać do całej MASY problemów. Bardzo słabo to wygląda.
Średnie spalanie dla Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Minimalne średnie spalanie na trasie 270km, ruch mały, 2 osoby na pokładzie plus bagaż, jazda zgodna z przepisami, gdzie poza terenem zabudowanym 92km/h wg. tempomatu. Maksymalne średnie spalanie, trasa/miasto 70/30, styl jazdy dynamiczny trasa 120km/h. Teraz warunki zimowe, typowa jazda do pracy 2x30km plus miasto zakupy itp. średnie spalanie na zbiorniku z dystrybutora 6,8l. Jazda A4 odcinek Gora św. Anny do bramek przed Wrocławiem w sumie około 110km, 5 osób na pokładzie, tempomat 140km/h, ruch mały, spalanie wg. kompa 7,4L/100km. Pierwsze 3-4 pełne zbiorniki komputer zaniżał spalanie 0,4-0,5L/100km. Później niezmiennie do teraz komputer kontra dystrybutor +/- 0,1L/100km przy czym normą jest że zaniża o0,1L/100km.
5,3
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ekonomiczny, bardzo elastyczny i zrywny. Małe zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe, przy stosowaniu odpowiedniego oleju rekomendowanego przez producenta (0-20w). U mnie przy bezynie98 średnie spalanie przy normalnej jeździe to trasa/miasto 5,2l .Ciekawe jak z żywotnością jednostki, jak na razie 60tys bez zastrzeżeń.
5,7
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Witam, wynik z 12 tys przejechanych kilometrów miasto ok 8L trasa do 120 km/h 6,5 L trasa do 90 km/h 4,2 L średnie mam między 7,6 - 8 L ale to z jazdą z maksymalną prędkością na niemieckich autostradach ;)

Usterki Honda Civic X

Liczba wpisów: 25
cylinder
  • Honda Civic X Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW 2017-2019
  • układ napędowy
  • 45 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
civic 1.0 turbo , 3 lata jazdy przebieg 45 000 km i zatarty jeden z cylindrów spowodowany wadliwym paskiem rozrządu. koszt serwis hondy przedstawił na 28 000 pln i oczywiście odmówił wykonania naprawy na swój koszt. sprawa trafiła do sądu , po 1 roku sądowania wyrok honda musi naprawić na swój koszt auto albo zwrócić kwotę zakupu auta , zapłacić koszty sądowe oraz zastępstwo procesowe na koszt 11 000 pln. ze względu na inflancję wybrałem opcje naprawy auta i jego sprzedaż po wyżej cenie ALE TO JUZ MOJA OSTATNIA HONDA , HONDY NIGDY WIĘCEJ kupiłem sobie megane 1,3 / 140km i jezdzi sie duzo lepiel
Blok cylindra do wymiany
  • Honda Civic X Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW 2017-2019
  • silnik
  • 72 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 4
Po przejechaniu 72000 wyskoczył komunikat uszkodzony silnik cewka zapłonowa do wymiany ,po wymianie cewki po dwóch dniach znowu ten sam komunikat silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach .Auto zaholowany do serwisu Hondy po diagnostyce stwierdzono świece ,cewki przewody są prawidłowe defekt tkwi w pierwszym cylindrze nie trzyma kompresji zarysowany cylinder uszkodzony tłok pierścień cały blok do wymiany zbadano olej był prawidłowy auto serwisowane w ASO Podsumowanie wada fabryczna ukryta .Auto po gwarancji Producent odmówił przejęcia kosztów naprawy które wynoszą ponad 40000 tyś zł Kupiłam nowy samochód myśląc ze posłuży mi więcej niż 4 lata i nie będę mieć tak kosztownych napraw przy tak niewielkim przebiegu nigdy więcej Hondy nie kupię nie traktuje się poważnie klijenta ma się go za debila dod ze to moje drugie nowe auto od Hondy z pierwszym nie było problemów wiec zaufałam marce i kupiłam porażka drugi .Ostrzegam nie kupujcie hondy z silnikami turbo
5 komentarzy
zapalania się żółtej kontrolki: "sprawdź poziom oleju"
  • Honda Civic X Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW 2017-2019
  • silnik
  • 32 tys. km
Problem dotyczy zapalania się żółtej kontrolki: "sprawdź poziom oleju". Wszyscy zachwalają silnik 1.5, natomiast ja od ponad roku borykam się z nierozwiązanym problemem. Po raz pierwszy w lipcu 2018 r. po przejechaniu 9000 km, na autostradzie A4 z Krakowa do Wrocławia, przed Opolem zaświeciła się żółta kontrolka: "sprawdź poziom oleju". Zjechałem więc do serwisu Hondy w Opolu, sprawdzono i poziom był powyżej średniej, czyli OK. Panowie stwierdzili, że to nie pierwszy przypadek i to prawdopodobnie wina czujnika, oprogramowania, bądź oleju. Podobno Honda nowe auta zalewa olejem 0W20 i w upalne dni olej może się "pienić" i dawać błędne info do czujnika. Po kilku minutach ostrzeżenie już się nie pojawiło. W październiku 2018 miałem przegląd i w serwisie poinformowali, że czekają na aktualizację oprogramowania czujnika. W okresie zimowym nie działo się nic niepokojącego, natomiast w maju i czerwcu 2019 kilka razy miałem taką samą sytuację na autostradzie - żółta kontrolka: "sprawdź poziom oleju", po sprawdzeniu poziom oleju był prawidłowy. W serwisie usłyszałem ponownie, że słyszeli o tym problemie i, że Honda pracuje nad aktualizacją oprogramowania czujnika. Twierdzą, że sprawdzali czujniki i są dobre i na dzisiaj nie ma potrzeby wymieniać czujnika oleju. Uznali, że olej 0W20 jest za rzadki i w czerwcu wymieniono olej na 5W30, dając gwarancję, że przez 7-9 tys. km będzie OK. Wczoraj (1 tys. km od wymiany) znowu na autostradzie przy prędkości 150 km/h: żółta lampka” sprawdź poziomu oleju”. Na bramkach autostradowych zgasiłem na chwilkę silnik, po ponownym uruchomieniu było OK. Dalej jadąc po drogach lokalnych nie miałem problemu.
Problem rozwiązany
22 komentarze
Honda Civic X Sedan 4d