Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Sedan

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord VII Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4665 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1450 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1515 mm
Rozstaw kół - tył 1515 mm
Prześwit 150 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 975 mm
Długość siedziska przedniego 505 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 920 mm
Długość siedziska tylnego 495 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1940 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1485 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1185 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 459 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Karoseria

Wybrane oceny

4,5
~Waldek
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Kupiłem zupełnie przypadkiem. Wcześniej miałem V coupe CD7 2,2 150KM w manualu z rynku europejskiego. Była super, sama przyjemność do czasu aż oberwała w mocno w prawy tył i kasacja. Potem była vi sedan 1,8. Korozja od spodu była zmorą. Przy tankowaniu zobaczyłem vii TypeS na parkingu z kartką o sprzedaży. Decyzja na już i kupiłem Polski salon i potwierdzone 212tyś. kilometrów. Widziałem, że jest po drobnych przejściach. Ale ryzyko opłaciło się. Zaskoczył mnie pozytywnie stan blacharki. Tak od spodu jak i od góry. Od przeglądu olejowego zużyła 0,5 litra na przestrzeni 4 tyś. kilometrów. Po trzech tygodniach padł alternator. Wymiany wymagało koło pasowe na wale korbowym z zimmeringiem i tylne tarcze hamulcowe( jeszcze fabryczne) i klocki hamulcowe. Kupując wiedziałem o nie działającym siłowniku zamka w prawych przednich drzwiach. Co do frajdy z jazdy to nie będę się rozwodził bo jest super. Zużycie paliwa?? Średnio od czasu kupna 10,00litra/100km. Poprzednia vi 1,8 paliła praktycznie tyle samo. VI bieg na trasie robi swoje. Części eksploatacyjne są do wyboru, do koloru. Będę chuchał i dmuchał. Nie wiem czy zmieniłbym na VIII 2,4 TypeS. Jest trochę ciężka.
3,9
~maciek
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Miłe,sympatyczne ,relaksujące auto.Jezeli ktoś pisze ze auto sportowe to po prostu nieprawda.Trudno od tego silnika wymagać wiecej ,po prostu sprawnie się nim jeździ.to juz w tej chwili auto albo dla seniora albo do upalania i wiejskiego tuningu dla młodzieży - tak to widze bedąc człown kiem grup i forum Acco 7. Auto jezdzi bardzo sprawnie,skrzynia lekko precyzyjnie,zwawy samochód ,ale w żadnym razie nie sportowy.Niestety mecza go awarie (polecam grupe na FB) i to liczne,nas tez nie oszczędzały.a to radio a to reflektory,elektronika,słabe zawieszsnie - jest co robić ,ale najgorsza rzecz to plastelinowy lakier i rdza rdza rdza rdza...... A,zapomniałbym - trzeba miec szczeście żeby trafic na niewadliwy silnik i nie pisze o braniu oleju bo da się z tym życ,taka uroda tego silnika ale chodzi mi o wade konstrukcyjną K20A6 -odsyłam do literatury.Wszystkie usterki do opanowania ale pech przy silniku eliminuje to auto.W kazdym razie jedna z ostatnich Hond o takiej ponadczasowej urodzie i lekkim żwawym prowadzeniu.Przymiarka do CRV i HRV pokazała ze moze być gorzej a honda idzie droga aut dla gospodyń domowych i to co dobre juz było....
3,5
~marek król
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Przyszedł czas na ocenę Hanki.Auto u nas od 2014 roku,tak ze prawie 10 lat,wczesniej leasingowana jeden własciciel,przebieg i stan przy zakupie pewny.Plusy autka -ponadczasowa linia nadwozia.Poprzednik dziadkowóz dla kapelusznika,nastepca przycięzkawy i w forie anonimowy....Wg mnie 7-ka to auto kóre się nie zestarzeje...Zadbano o spójne przetłoczenia (jak cięcia) na karoserii i co wczesniej japończykom było obce o detale,np sliczne klamki,detale jakw alfie romeo...Dalej....przyjemnośc z jazdy (nie wiem na czym to polega bo silnik to raczej demon nie jest) no i w zasadzie tyle.Ale wg mnie to dużo.Minusy auta,cóż.Przeczytałem parę opinii zanim wziąłem sie do pisania i wydaje mi sie że ci co pisza o pancerności silnika powielają schematy a nie bardzo wiedza o czym piszą.Mnie udało sie wstrzelić w silnik bezaawaryjny ale K20A6 to silnik-nieszczęście,po liftingu tego modelu troche lepiej ale też problemy go trapią.Nie pisze o oleju bo (mój nie bierze grama!) jeste wiele olejo-żłopów a jezdzą latami (rozmowy w serwisie z kolegami) Wycieranie sie wałków to prawie że norma (zmieniac olej co 8/10 tys km!) do tego panewki....Problem masowy.Zacieranie się silnika.....No żenada....Do tego rdza.W ciagu 9 lat zrobiłem juz nadkola,maske (schodził bez powodu klar),ranty wszystkich drzwi i własnie 2gi raz pełna konserwacje bo tamta juz sie "wytarła :) Poza tym mnóstwo jakościowych niedoróbek,Mam wersje executive więc full ze wszystkim poza skórą i np tkanina,to zwykła czarna szmata (nie welur,alcantara,czy cos bardziej trwałego) boczki siedzeń zmasakrowane,gabka "siadła" tylko pytanie od czego? Nie wazymu po 200kg?!,gałka zmiany biegó wyglada jakby miała sto lat,niedomykajacy sie schowek (wada fabryczna) czy plastiki marnej jakosci...Zmechacone do bulu wnetrze bagaznika....Lakier DA SIĘ zarysowac paznokciem...prosze sprawdzić....Zrobiłm ceramikę i jest wyraźnie lepiej...Pisze o tym żeby kupujacy mieli jasnośc że to auto miejscami ponizej przecietnej (mam rownolegle parę innych aut) ale dajace sie lubić pomimo to i...... dlatego jest u nas i jest.

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wyświetlacz daszka konsoli centralnej
  • Honda Accord VII Sedan
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
W egzemplarzach z nawigacją jest również wyświetlacz nad nawiewami(temperatura, RDS radia). Po pewnym czasie pojawiają się kłopoty bo ekran się wyłącza. Winne są temu zimne luty. Jesli ktoś poradzi sobie z lutownica to zrobi to samemu. Jak się boisz, zanies ekran do elektronika. 150zl i naprawione
1 komentarz
Honda Accord VII Sedan