Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW 2003-2008

Lata produkcji: 2003 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2008 roku
Pojemność skokowa 2354 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 223 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,3
~learntoswim9
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Tym autem przejechałem 97.000 km, posiadałem je przez 4 lata. Auto niezawodne, świetnie wyglądające jak na kombi (wersja Type-S). Silnik najmocniejszy z dostępnych ale w normalnej jeździe osiągami nie powala (podjazd pod górę w Alpach przy 5 osobach na pokładzie, włączonym AC, zapakowanym bagażniku i boksie dachowym utkwił mi na długo w pamięci) Byłoby to fantastyczne auto gdyby nie: marne wyciszenie; słabe zabezpieczenia antykorozyjne; delikatne, czułe na zarysowania plastiki w konsoli środkowej; skrzypiący pedał sprzęgła, skrzypiące szyby boczne. Auto te wspominam zawsze z uśmiechem na twarzy, ale nie jest to ideał. Ma sporo mało istotnych aczkolwiek irytujących wad które psują radość z faktycznej bezawaryjności.
4,6
~Lyju998
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Hondę kupiłem w wersji Type-s w kolorze czerwonym. Auto zakupione jako 10 letnie. Przez okres użytkowania zero problemów. Silnik 2.4 po prostu rewelacja. Według mojej opinii najlepszy silnik z możliwych. Osiągi naprawdę super a spalanie niewielkie w stosunku do mocy. Jedynym minusem jest troszkę za mało miejsca dla pasażerów z tyłu. Bagażnik przepastny w wersji kombi natomiast miejsca z tyłu na kanapie ciut za mało. W accordzie VIII jest jeszcze gorzej pod tym względem.
4,5
~klimper
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Czy warto kupić 13 letnią HONDE ACCORD ? Na swoim przykładzie odpowiadam na to pytanie. Po przesiadce z Yarisa ciężko nie napisać pozytywnej opinii jeśli chodzi o wygodę. Bardzo wygodne fotele. Fajny system audio w wersji Executive. Brak poważnych awarii tylko zachęca do dłuższego użytkowania. Więcej szczegółów w poszczególnych kategoriach. Jak coś to klimper@poczta.onet.pl
Średnie spalanie dla Honda Accord VII Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW 2003-2008
10,3
l/100 km
12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
I tutaj zaczyna się temat rzeka. Wiele zależy od stanu nabytej sztuki, sposobu jazdy i indywidualnych preferencji. U mnie plasuje się to następująco po 1 roku użytkowania: Średnie spalania zawsze liczone z całego baku: najniższe 8,5L, najwyższe 12,11L. Średnie z całego roku 10,20L. Koszt 1km (samo paliwo) to 0,43zł. Natomiast koszt 1km wliczając wszystkie koszta prócz zakupu to już 1.14zł. I tutaj najmocniej akcentuje słowo INDYWIDUALNE gdyż ja np kupiłem nowe opony i inne rzeczy na których mogłem coś tam zaoszczędzić. W porównaniu do Yarisa jedyne koszta jakie poszły w górę to OC oraz paliwo, co jest logiczne.
12,7
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Jezdze na gazie wiec mam tanio. Auto sie nie psuje, lejesz olej, wymieniasz klocki...przez dwa lata zmienilem tarcze, jeden wahacz, klocki,kilka razy olej i swiece. Filtry. Teraz moge miec problem z zaciskiem hamulcowym,ale to bolaczka hond ze sie zapiekaja i wtedy lepiej kupic npwy niz ratowac trupa. Wymienilem dwa tlumiki z tylu. Robione na zamowienie bo nie ma zamiennikow a oryginaly drogie. Koszt 370pln od sztuki plus montaz.
10,9
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Ciężko jest jeździć tym samochodem ekonomicznie. Wciśnięcie pedału gazu daje takiego "banana" na twarzy, że trudno się powstrzymać od wciśnięcia pedału gazu do "deski" przynajmniej raz na dany przejazd (nie chodzi tu o samą prędkość, a o to fajne uczucie jak silnik się wkręca na obroty i rośnie przyspieszenie)

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wyświetlacz daszka konsoli centralnej
  • Honda Accord VII Sedan
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
W egzemplarzach z nawigacją jest również wyświetlacz nad nawiewami(temperatura, RDS radia). Po pewnym czasie pojawiają się kłopoty bo ekran się wyłącza. Winne są temu zimne luty. Jesli ktoś poradzi sobie z lutownica to zrobi to samemu. Jak się boisz, zanies ekran do elektronika. 150zl i naprawione
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 8
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Nie wiem kto jest właścicielem homologacji, instalacja to Stag z parownikiem ACR, początkowo były wtryski HANA ale jak padły 2 ( jedyna awaria instalacji w ciągu 10 lat) to zmieniłem na ACR, od tego czasu tylko przegląd co 20 tys za 100 zł, poza tym igła. Auto ma wgrane mapy silnika od Ralfiego z HAKP forum. Co ciekawe pozwoliło to szybsze osiągnięcie pełnej mocy i momentu...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Sama elektronika to nie wszystko, ważne są wtryskiwacze oraz reduktor. Ja mam wtryskiwacze MATRIX HD544 i reduktor MAGIC 3 wszystko chodzi rewelacyjnie, auto na gazie ciągnie do odcięcia aż miło. Reduktor miałem wymieniany jeszcze w czasie gwarancji bo padł a ten śmiga aż miło już prawie 4 lata.
Honda Accord VII Kombi