Szukaj

Informacje o Honda Accord VII Kombi

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Klasa średnia

Siódma generacja modelu produkowana w latach 2002-2007. W porównaniu do swojego poprzednika, Accord VII zwiększył swoje rozmiary i został głęboko przeprojektowany. Od 2003 roku oferowany także w wersji kombi. W 2005 roku model został poddany face-liftingowi. Europejska wersja samochodu była oferowana w USA (z bogatszym wyposażeniem) jako Acura TSX. W Stanach Zjednoczonych siódma generacja Accorda zdecydowanie różniła się od wersji europejskiej. W Japonii model sprzedawano pod nazwą Honda Inspire. Samochód Roku 2002 w Japonii.

czytaj więcej
Powagosław

Efektowny, komfortowy i bardzo dopracowany w najmniejszych szczegółach – taki jest Accord po liftingu. W porównaniu z poprzednim, nieco zbyt delikatnym stylistycznie modelem, auto zyskało na agresywności. Dziś to jedno z ładniejszych aut w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Z tym samochodem jest jak z Przemkiem Saletą. Wygląda groźnie, ale bić nie potrafi. Wbrew temu, co widać na zewnątrz, w Accordzie jest więcej komfortu niż sportu. Czyli z zewnątrz Mike Tyson, a wszędzie indziej Tomasz Kammel. Trochę szkoda. Bo Camele dobre są tylko przez „C” na początku i jedno „M” w środku.

~Luzacjusz

Honda Accord VII Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4750 mm
Szerokość 1760 mm
Wysokość 1470 mm
Rozstaw osi 2720 mm
Rozstaw kół - przód 1515 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Prześwit 150 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 955 mm
Długość siedziska przedniego 495 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 960 mm
Długość siedziska tylnego 475 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1915 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1490 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1195 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 921 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 572 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

3,1
~Jamnik
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Honda z tym silnikiem z całą pewnością nie jest autem dla każdego, chociażby ze względu na naprawdę wysokie ceny części. Za zawór EGR potrafią zaśpiewać w hurtowni 1200 zł, a a zestaw rozrządu 1100. Kupując samochód z tą jednostką trzeba liczyć się z wydatkami na takim poziomie. Podobnie, jak z wieloma drobnymi, acz drogimi w naprawie usterkami, wynikającymi z wieku auta. W tej chwili na polskim rynku występują już właściwie same mocno zmęczone egzemplarze, których dalsza eksploatacja stanie się dla nowego właściciela finansową udręką.
4,0
~Marek
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Accord jak będzie w bardzo dobrym stanie może posłużyć trochę czasu. Jak ktoś kupi w średniej cenie to będzie go kosztowało doprowadzenie .Koszty są średnio wysokie, trzeba mieć na uwadze ,że tylko oryginały jak czujnik spalania stukowego (600zł) ,trzeba wymienić wszystkie sworznie dolne obowiązkowo ,lakier katastrofa,rdza zawsze nadkola i od spodu,dolewka oleju co 1000km albo częściej .pękają węże wspomagania ,zawory częściej regulować,sondy Lambda siadają,tłumik jest w całości ,lepiej kupić używany oryginał .Serwis katastrofa.Silnik to najlepsze ale kupiłbym teraz 2.4 .Tylko kupować zadbany egzemplarz.Starszy Accord był by dużo lepszym wyborem ale na rynku są tylko wyjeżdżone egzemplarze.
4,3
~Użytkownik Hondy
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Bardzo udany samochód, warty polecenia. Świetny i trwały silnik diesla, doskonały układ jezdny i pojemny bagażnik. Słowem - ten samochód posiada wszystko czego można oczekiwać od wygodnego kombi. Kwestią dyskusyjną pozostaje design (zwłaszcza tył samochodu) - złośliwi pytają dlaczego na moim aucie nie ma reklamy zakładu pogrzebowego :). Największym mankamentem jest fatalna karoseria (lakier rysuje się przy każdej możliwej okazji, a tylne nadkola i drzwi od dołu korozja zżera niemiłosiernie). Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że wiele "japończyków" boryka się z tym problemem, zwłaszcza jeśli zjechały z taśmy produkcyjnej kilkanaście lat temu. Nie zmienia to jednak ogólnej oceny tego auta, która pozostaje bardzo wysoka. Autem jeżdżę od ponad 4 lat i w tym czasie zrobiłem nim ponad 80 000 km. Auto tylko raz odmówiło mi posłuszeństwa tak, że nie chciało ruszyć (na szczęście blisko domu), kiedy wystąpiły problemy z alternatorem, przez które rozładował się akumulator. Niemniej jednak samochód udało się odpalić "z kabla" i dojechać nim do warsztatu bez potrzeby holowania.
Średnie spalanie dla Honda Accord VII Kombi
9,5 – 10,3
l/100 km
6,9
l/100 km
11,3 – 12,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Autko, dzięki swojemu systemowi i-VTEC jest jednocześnie mocne, szybkie i ekonomiczne. Spalanie jest tutaj, jak na tą pojemność i gabaryty mega fajne i akceptowalne. Nie opłaca się go ani trochę "zagazowywać". Jak się chce, to się zejdzie naprawdę nisko, ale jak się chce poszaleć to można umiejętnie poszaleć i spalanie drastycznie nie wzrośnie (o ile wogóle). Kwestia wyczucia silnika i stylu jazdy kierowcy. Żeby nie było - nie uważam go za najoszczędniejszy, bo znam oszczędniejsze silniki, bynajmniej autko pod względem spalania jest bardzo dobre i można je śmiało polecić.. Z doświadczenia powiem, że niełatwo jest tutaj niskie spalanie osiągnąć. Czemu? Bo to autko cały czas prosi się o wysokie obroty, lubi to i nawet jak mu się wstawi to spali mniej niż inny silnik o tej samej pojemności i tej samej ilości zaworów, lecz bez systemu i-VTEC. O 2.4 już w ogóle nie wspominam... :)
6,3
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
accord kombi 2008, zakupiona trzy lata temu z przebiegiem 135tys mil od drugiego wlaściciela, obecnie 177tys mil od roku więcej stoi bo mam inne autko ale szkoda sprzedawać, wymiana rurki od wtrysku asekuracyjnie wszystkie wraz z listwa (na używane koszt 50funta) i tyle przez dwa lata. model po 2006 był zmieniony/ ulepszony pod wieloma względami. przebieg 280tys km (tylko rzeczywiste) to niedużo dla tego auta. oleju nie bierze. autostrada 135-140 = 6.4l/100 , miasto ok 7,5-8l/100 , poza miastem to już zależy jak ciężka noga od 5,2l (udało mi się jadąc ok 80-90km/h) do 8-9 ciągle chcąc być na czele peletonu a jest czym pociągnąć.
10,3
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
I tutaj zaczyna się temat rzeka. Wiele zależy od stanu nabytej sztuki, sposobu jazdy i indywidualnych preferencji. U mnie plasuje się to następująco po 1 roku użytkowania: Średnie spalania zawsze liczone z całego baku: najniższe 8,5L, najwyższe 12,11L. Średnie z całego roku 10,20L. Koszt 1km (samo paliwo) to 0,43zł. Natomiast koszt 1km wliczając wszystkie koszta prócz zakupu to już 1.14zł. I tutaj najmocniej akcentuje słowo INDYWIDUALNE gdyż ja np kupiłem nowe opony i inne rzeczy na których mogłem coś tam zaoszczędzić. W porównaniu do Yarisa jedyne koszta jakie poszły w górę to OC oraz paliwo, co jest logiczne.

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39
Uszkodzony czujnik przyspieszenia bocznego
  • Honda Accord VII Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW 2002-2008
  • instalacja elektryczna
Witam. Dzisiaj byłem w warsztacie wymienić olej i żarówki. Samochód w 100% sprawny. Profilaktycznie poprosiłem o podpięcie pod komputer. Wyskoczył błąd czujnika przyspieszenia bocznego. Po odłączeniu komputera samochód już cały czas informuje (mimo skasowania błędu) o usterce (tablica wskaźników: żółty trójkącik, żółte VSA oraz info "check VSA"). Sprawdziłem, że czujnik przyspieszenia bocznego znajduje się w module VSA, który kosztuje 8700zł. 1. Dlaczego przed podłączeniem komputera samochód nic nie wyświetlał? 2. Czy można ten błąd wykasować, aby się nie pojawiał? 3. Jeśli nie, to jak najtaniej naprawić usterkę? Z góry dziękuję za pomoc.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Threads
  • Honda Accord VII Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW 2002-2008
  • inne
silnik do wysokosci 3000 obrotow pracuje bezblednie. po przekroczeniu tej wartosci zaczyna hamowac i zaswieca sie lampka zazeniowa i miga. W tym czasie silnik pracuje tylko do 2 tysiecy obrotow. trzeba robic reset komputera tak jak w instrukcji obslugi jest napisane.Moje zapytenie : co moze byc przyczyna takiego zachowania sie silnika. Co mohe sam sprawdzic zanim pojde do warsztatu. Jestem za granica kraju i nie chcialbym sie wpedzac w niepotrzebne koszty. Czy z taka usterka moge dojechac do domu a to ponad 1000 km. Usterka wystepuje po przekroczeniu ponad 3000 obrotow silnika tylko resetowanie sterownika
Problem rozwiązany
4 komentarze
Wyświetlacz daszka konsoli centralnej
  • Honda Accord VII Sedan
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 0
W egzemplarzach z nawigacją jest również wyświetlacz nad nawiewami(temperatura, RDS radia). Po pewnym czasie pojawiają się kłopoty bo ekran się wyłącza. Winne są temu zimne luty. Jesli ktoś poradzi sobie z lutownica to zrobi to samemu. Jak się boisz, zanies ekran do elektronika. 150zl i naprawione
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 13
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 148 tys. km
użytkowana przez: 112 tys. km
Nie wiem kto jest właścicielem homologacji, instalacja to Stag z parownikiem ACR, początkowo były wtryski HANA ale jak padły 2 ( jedyna awaria instalacji w ciągu 10 lat) to zmieniłem na ACR, od tego czasu tylko przegląd co 20 tys za 100 zł, poza tym igła. Auto ma wgrane mapy silnika od Ralfiego z HAKP forum. Co ciekawe pozwoliło to szybsze osiągnięcie pełnej mocy i momentu...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Homologacji nie wiem kto jest wlascicielem, pierwsza lepsza wybralem by moc dodac ocene. Instalacja jest skladana, polecana przez chlopakow z forum accprda z malymi zmianami. Strrownik KME a nie STAG, reduktor NIKKO, wtryski HANA bodajze niebieskie( do wiekszej mocy) instalka chodzi poprawnie, bez zadnych problemow od 2 lat. Jedyne co zrobilem to wymienilem filterek. Wtryski...
5,0
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Polecam instalacje, sprawuje się naprawde bardzo dobrze. Na instalacji miałem możliwość jeżdżenia: Polonezem 1995 r. (około 100 tys, nie wiem czy to była KME), Volvo V40 1,8 1997 r. (około 50 tys.), Honda Accord 2002 r. (około 35 tys.) obecnie Honda Accord 2003 r. (około 4 tys), w żadnym przypadku nic się z nią nie działo poza wymianą filtrów. Na pewno jest to zasługa...
Honda Accord VII Kombi